DODAJE SCOTT'A LANGA❤️
🐜 rozdział 1 / kim jesteś
pracujesz jako przedszkolanka
🐜 rozdział 2 / jak się poznaliście
poznałaś go dzięki swojemu przyjacielowi, który zaprosił ciebie jak i wielu innych znajomych na imprezę. Dokładnie to właśnie na tym wydarzeniu się poznaliście, gdy Scott przypadkiem wylał na ciebie drinka
🐜 rozdział 3 / jak się poznaliście ( wersja rozpisana )
t/i tańczyła na środku „parkietu", którym był salon jej przyjaciela. Czuła się naprawdę dobrze, choć odczuwała swego rodzaju nudę, bo jej bliski znajomy był zajęty podrywaniem dziewczyn. Kiedy fajna piosenka dobiegła końca, postanowiła pójść po mocniejszy alkohol, którego nie zażyła od dłuższego czasu pobytu w tym miejscu. Stawiała pewne kroki, gdy w pewnym momencie coś ją zatrzymało, a raczej ktoś. Na dodatek lepszego została oblana jakimś alkoholem.
— No pięknie — burknęła do siebie, patrząc na swoją zmokniętą kreację.
— Bardzo przepraszam, zagapiłem się, nie chciałem — mówił nieco chaotycznie mężczyzna, który wpadł na t/i.
— Nie, nie, w porządku, to i tak nie jest moja ulubiona sukienka — skłamała, w środku się w niej gotowało, bo niedawno kupiła tą sukienkę i cholernie jej się podobała. Nie lubiła jednak robić scen, więc pozostała przy ugodowej sytuacji.
— Czy mogę się jakoś, sam nie wiem, odwdzięczyć? — zapytał nieco speszony.
Zastanawiała się chwilę, bo co mogłaby chcieć od faceta w trakcie imprezy? Przecież nie będą dalej utrzymywać ze sobą kontaktu, prawda? A może to właśnie ta chwila, w której trzeba poznać kogoś innego, niż i/t/p ( imię twojego przyjaciela)?
— Wystarczy, jak podasz swoje imię i może chwilę ze mną pogadasz. i/t/p mnie olewa i można powiedzieć, że jestem sama.
— Z przyjemnością — posłał jej miły uśmiech. — Jestem Scott, a ty?
— t/i — odpowiedziała, odwzajemniając jego gest.
— Bardzo ładnie — po sprawieniu tego komplementu na twarzy t/i pojawiły się rumieńce. Zapowiada się naprawdę miły czas.
🐜 rozdział 4 / jego pierwsze myśli o tobie
„wow, wygląda jak... nawet nie umiem opisać, jak pięknie wygląda ta dziewczyna"
🐜 rozdział 5 / gdzie i po jakim czasie znowu się spotkaliście
jakieś pięć/sześć dni później przypadkowo na mieście
🐜 rozdział 6 / po jakim czasie zostaliście parą
trzy miesiące
🐜 rozdział 7 / kto pierwszy pocałował
on
🐜 rozdział 8 / kto pierwszy powiedział „kocham cię"
ty
CZYTASZ
PREFERENCJE MARVEL
Comédie➪ 𝐏𝐞𝐭𝐞𝐫 𝐏𝐚𝐫𝐤𝐞𝐫 🕷 ➪ 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬 ⭐ ➪ 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬 🦾 ➪ 𝐋𝐨𝐤𝐢 𝐋𝐚𝐮𝐟𝐞𝐲𝐬𝐨𝐧 🐊 ➪ 𝐓𝐡𝐨𝐫 𝐎𝐝𝐢𝐧𝐬𝐨𝐧 🔨 ➪ 𝐓𝐨𝐧𝐲 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐤 💸 ➪ 𝐏𝐢𝐞𝐭𝐫𝐨 𝐌𝐚𝐱𝐢𝐦𝐨𝐟𝐟 👟 ➪ 𝐏𝐞𝐭𝐞𝐫 𝐐𝐮𝐢𝐥𝐥 🎧 ➪ 𝐒𝐜𝐨𝐭𝐭 �...