1. KAPITOLA

10 1 0
                                    

Základnú školu som odjakživa považovala za dôležitú. Od času keď som nastúpila do školy, to pre mňa veľa znamenalo. Predstavovala som si pod tým niečo, čím by som naštartovala svoju kariéru. Mama mi vždy vravievala, že vzdelanie je veľmi dôležité pre dobrý život.

Volám sa Thya a mám 13 rokov. Niekedy som svoj život nenávidela. Moja sestra Jenny, ktorej prítomnosť som musela trpieť aj v škole, mi neustále liezla na nervy. Je to čudné, ale aj napriek tomu, že niesme dvojičky sme sa dostali do rovnakej triedy. A popritom je skoro o rok mladšia.

Keďže sme už boli v takom veku, že sme riešili chalanov a vzťahy, nejako sme sa skamarátili. Povedala by som, že sme boli až najlepšie kamarátky.

Samozrejme, že aj my sme mali vyhliadnuté "objekty". Ani jeden nebol z našej triedy. Jenny sa začal páčiť Luke Steph z vedľajšej triedy. Mne sa už dlhšie páčil Marley Caroll z tej istej triedy. Ale jediné čo sme mali spoločné, bol francúzsky jazyk.

Ani neviem prečo, ale už to bolo asi vo zvyku dávať chlapcom prezývky, o ktorých nevedeli, alebo krycie mená. Väčšinou sme dávali prezývky podľa názvov zeleniny a ovocia, ale naše spolužiačky dávali aj iné zaujímavé predmety, ako napríklad "hrniec", či "zvýrazňovač". Ale to už boli chalani z iných ročníkov.

Chodili sme s dievčatami dosť často von, ale najčastejšie sme sa túlali po uliciach s Kendy a Lucy. Rozprávali sme sa o všakovakých témach, ale najčastejšou boli chalani. Pri predstave, že by som mohla chodiť s chlapcom, ktorý sa mi páči, sa mi rozbuchalo srdce.

● ● ●

Bol piatok. Boli sme vonku a rozprávali sme sa ako zvyčajne. Naraz prišla téma o Lukovi.

Začuli sme niekoho hlasy spoza rohu. Ako naschvál odtiaľ vyšli Luke s Tomom. Tom sa mi pozdravil a pritom posmešne povedal: "Ta ty máš jaký gang!" V momente zo mňa vyhŕkla odpoveď: "Však jasné!"

Chalani išli ďalej a Luke sa na chvíľu pozrel na nás. Keď ho videla hanblivá Jenny, sklonila hlavu smerom na zem a tvárila sa, že tam nie je. Asi jej to prišlo trochu trápne.

Na druhý deň v škole sme zase sedeli na chodbe a nenápadne sme sa pozerali chlapcov. Jenny na Luka, a ja na Marleyho. Najväčším bodom zlomu bolo, keď som videla Marleyho objímať sa s deviatačkou. Bola to Tara, o nej sme si vždy mysleli, že je namyslená, lebo aj tak vyzerá. Ale najhoršia chvíľa bola vtedy keď som sa na nich musela pozerať. Nevedela som či sú vo vzťahu alebo nie. Ale radšej som to nechala tak.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Najprv kamaráti, potom niečo viacWhere stories live. Discover now