6. KAPITOLA

1 1 0
                                    

Takto som si pondelkové ráno nepredstavolala. Tretia hodina - francúzština.

Učiteľka niečo naznačila Marleymu pred celou triedou. Niečo v zmysle: "Počula som, že dievča tvojho srdca sa začína na písmenko T." Marley neodpovedal a iba otočil hlavou.

Určite myslela Taru. Takže, možno to predsa je pravda. Aj keď si dievčatá robili srandu, že tým myslela mňa, lebo Thya sa tiež začína na "T", vedela som, že myslela Taru.

Ďalšie poobedie strávené vonku. A zase s Tomom a Jacobom, ktorí sa vždy správajú ako také malé deti. Ale aspoň niečo na odreagovanie.

●  ●  ●

Keďže sa blížili Vianoce, ktoré sú mimochodom už za menej ako 3 týždne, fakt, že som musela zháňať Vianočné darčeky, mi vôbec nepomáhal. Nemala som nič. Ani pre rodičov, ani pre sestričku, a dokonca ani pre Baileyho. No čo už, stáva sa.

Takže je na čase, aby som konečne začala niečo zháňať. Problém je, že kvôli pandémii sa všetko zavrelo. Od obchodov cez športové strediská až po školy.

Nuž, jediná možnosť je internet. Asi ma chytá nákupná horúčka. Vždy keď otvorím eshop, by som si kúpila všetko na svete. Ale najviac som háklivá na psie produkty.

Okej, darčeky pre rodičov objednané, ešte pre Baileyho, babku a strýka. Mám pocit, že tento rok sa poriadne klepnem po vrecku.

Dni plynuli. Naďalej sme s Jenny stretávali Marleyho a Luka na chodbách školy a chodili vonku s Jacobom a Tomom.

Keďže sa nám blížili prijímačky na stredné školy, ktoré budeme robiť mimochodom už o rok, chcela som vyskúšať nejaké celoštátne sútaže. Takže som sa musela pripravovať. Väčšinou som bola na súťažiach z matematiky a informatiky. Aspoň som sa na chvíľu zabavila.

Aktualizácia - už mám nakúpené darčeky. Pre všetkých. A za rekordný čas. Takže už len čakať na reakciu. Na to som sa tešila najviac.

Čas plynul ďalej, a ja som si užívala prázdniny s kamošmi a psami. Chodila som vonku s Baileym, venčila som psov susedom a užívala si pokojné chvíle.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Najprv kamaráti, potom niečo viacWhere stories live. Discover now