"Herşeyi biliyorum" dedim.
Hiçbirşeyi bilmez iken..🐾
"belki babanın hakkında bilgim vardır." dedi bu söz beni içten titretmişti.
"n-ne nasıl yani.?" arkama dönerken iki adımda ona yaklaşmıştım. Şimdi 'babam' derken Olgaç Kor'dan bahsediyorsa ve onun ölümü hakkında bir bilgisi varsa.."diyorum ki babanı çok yakından tanırım. Sana bir kaç şey söyleyebilirim." saçmaydı! Bana neden öylesine bir şey söylerdi ki?
"saçma! Neden bana öylesine bir şey söyleyesin ki? Beni tanımıyorsun bile!" dudağının kenarı hafif sağa kıvrıldı "hayır küçük hanım gayette yakından tanıyorum." diyerek uzun boylu oldupunu kanıtlarmış gibi üstten üstten baktı bana.
"ah doğru namım çok büyük, tabi beni arşatırdıysan orası ayrı hakkımda herşeyi biliyormuşsun ya hani!" diyerek egomu biraz tatmin ettim.
Bana 'sen ciddi olamazsın!' bakışları atarken saçlarımı savurup arkamı döndüm, onunla hiç konuşmamış gibi.
🐾
Ertesi gün
Ensemde hissettiğim soğukluk ile gözlerimi korluyla açtım." anan-"diye bağırıp küfretmek üzereydim ki ağzıma Adela'nın eli kapanmasıaydı tabi! Etrafa bakındığımda Alaz ve Oğuzhan 'ın da burda olduğunu gördüm onlara kızgınlıkla bakarken sırtımdaki soğukluk yüzümü buruşturmama sebeb olmuştu" napıyonuz gerizekalılar! "diye bağırdım Adela hızla " sabahtır uyandırmaya çalışıyorum kalkmadın sonra Alaz abimin fikriydi.! "
Hızla Alaz' a döndüm bana pişkince sırıtıyordu" şimdi görürsün diye ayağa kalktım vir hışımla odadan çıkarken beni anlamaz gözlerle arkamdan izlediğine emindim.
Odasına girdiğimde napcağımı anlamış olacak ki durdurdu beni "dur dur dur! Maya tamam abicim bak şimdi sen odamdan çıkıp o dergileri hiç görmemiş gibi yap bende senin istediğin birşey yapayım!" diye yalvarırken ona
"bir şey mi.? Hımm.. Dur bi düşüneyim. Adelaaa! Bak bende ne vaar!" diye elimdeki dergilerle kendi odama koştum Alaz hızla peşimden geliyordu dahada hızlanırken ayaklarım birbirine dolandı ve tam kapımın önünde düştüm.
Elimdekiler yere saçılırken Adela başımda durmuş dehşetle yere bakıyordu" bunlar... "dedi sadece onun moda tasarımı dergileriydi o bunları kaybettiğini sanarken Alaz abisinin sakladığını öğrenmesi çok kötü olmuştu!
" ALAZZZ! " çığlığı tüm evi inletirken ben bile korkudan ne yapacağımı bilemedim." a ow.. "diye üç maymunu oynayacağımı sanarken Lodos abi çıkageldi. " noluyo burda! Bu ne ses? "bağırışı hepimizi susturmuştu Derin hanım ve Uğur beyde gelince ben aradan sıyrılmak istedim.
" noluyo kızım? "Derin hanım endişeyle sorarkwn Adela sinirle Alaz'a baktı
" bwnim dergilerimi almış! Ben onları kaybettim sanoyordum. "diye ona doğru yürümeye başladı Alaz, Lodos abinin arkasına saklanırken Uğur bey," oğlum ben sana onları at demedim mi? Bak buldu işte! "diye ortaya öyle bir bomba attı ki hepimiz ona şokla baktık." n-nasıl yani? " diye sordum." onları Alaz'a saklaması için sizmi verdiniz? "dedim. Dudaklarını biribirine bastırarak bir bana bir de Adela'ya baktı." k-kızım... "dedi Adela'ya ama o hemen elindeki dergilerle odasına girip kapıyı çarptı. Onun arkasından gitmeye yeltenirlerken ben durdurdum" şuan sinirli şimdi girmeyin. "dedim Uğur bey'e başını salladı ve alt kata inmek için merdivenlere yöneldi.
Lodos ve Derin hanım, Uğur bey' in peşinden giderken Alaz bana son kez bakarak çıktı. Evet eğer aralarının bozulcağını bilseydim kesinlikle böyle birşeye kalkışmazdım. Şimdi gönlünü almam gereken iki kişi vardı..
Telefonumla yatağımın üzerinde oynarken Adela'nın gönlünü alma düşüncesi vardı aklımda. Ama telefonuma gelen mesaj sesi dikkatimi oraya odaklamamı sağlamıştı.
'DNA testi sonucunuz: Arel Kor ve Maya Gazel Kor %99 kardeştir.. '
Gözlerim okuduğum yazı üzerinde tekrar tekrar gezinmişti.
Kalbim küt küt atarken bu mesajın saçmalığını düşünüyordum. Tanıdık olmayan numarayı aramayı denedim ama aradığım numara kullanılmamamktaydı!"hayır yaa! Saçmalık bu!" benim kardeşim mi vardı?
Odamın kapısı açılınca telfonun tuş kilidine bastım. Gelen Adelaydı "Maya iyimisin?" içeri girip yatağıma oturdu ona endişeyle baktım ben Kor ailesinin kızı değildim! Ama.. Adela yani onun ailesinden kalan bir erkek kardeşimi vardı?! Bu demek oluyor ki onu bizden alıcaklarıdı!"y-yok bişey..."dedim elini anlıma koydu" yüzün bembeyaz iyimisin? Bak hastaneye gidebiliz. "gülümsemeye çalışarak "hayır.. Uykum var." dedim yorganımın kenarını açarken
"gel birlikten ikiz gibi uyuyalım" dedim o tatmin olmasada beni bozmadan yatağıma girdi.Ona sıkı sıkı sarıldım uyumadan önce, çok karmaşık şeyler oluyordu. Ve bu hikayede ikimizden biri yanacaktı...
🐾
Dı dıf dıf dı dıfff
Evvet! Nasılsınız?
Bölümü beğendinizmi?Kısa ama elimden bu kadar geliyor..
Peki siz ne düşünüyorsunuz?
Bu normal bir aile kitabı değil belki başından da anlamışsınızdır!
Bence emeğimize saygıdan aşağıdaki yıldıza bassanız çok güzel olur...Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karışan Hayatlar
ChickLitHikayenin Eski adı: maya 🐾 Karışan bebekler>>> "ya sen çok mu çizgifilm izliyon?" hayır yapma dedim dalga geçme dedim adam şimdi sikecek seni o zaman görcen çizgifilmi! "ne diyosun lan!" tokatı tekrar yanağıma geçirince ağzımdaki kan tadı midemi b...