Ekinlerin evine doğru gidiyordum Kaan abim bir nedenden gelmeyeceğini söylemişti nedenini bir şekilde öğrenirdim nasılsa.Hayat her zaman sizi bir şekilde şaşırtır nasıl olduğunu anlamazsınız bilmediğiniz şeyler gün yüzüne çıkar sevdiklerinizden koparsınız hayat ne kadar acımasızca değil mi?
Asıl zorluk o gerçeklerin en yakınınızın altından çıkması aniden! Neden yapar ki? Ben ona bu kadar değer veriyorken.
Arkamdan bir ses duymamla başımı kaldırdım kimse yoktu demek ki yanlış duymuştum yürümeye devam ettim düşüncelerimde kayboldum.
———————————————————
"GELDİ ÖMRÜM GELDİ!"
Beste'nin sesiyle sırıtıp içeri geçtim.
"Geldim tabi."
"Ben aşık oldum galiba."
Yonca kaşlarını çattı "Rana sen misin?"
"Ne var be aşık olamaz mıyım."
Koltuğa oturdum aldığım biraları da masaya koydum e bizde boş değiliz tabi.
"Vay kim bu kız?" Dedim Rana bisex'ti bir aralar Cemre diye bir kıza aşık olmuştu ama Rana fazla kıskandığı için ayrılmışlardı.
"Adını bilmiyorum markette gördüm yanına gittim ama konuşamadan marketten çıktı o kadar güzel ki ah aşkım."
Olcay bir birayı kapıp içmeye başladı hemen tedirginlikle sordum "Mehmet abi ile Banu abla evde değiller değil mi?" Ekinin annesi ile babası bizi böyle şekilde yakalarsa fena sıçardık olay benim annem ile babamın kulağına giderdi.
Ekinde bir bira kaptı "Hayır değiller olsalardı bu kadar rahat davranabilir miydik?"
Etrafa baktım Poyraz ortalıkta görünmüyordu belki de odasındadır diye düşündüm "Poyraz nerde?" Olcay birasını yudumlarken bana bakış attı " Neden sordun?"
"Neden olacak merak ettim ortalarda gözükmüyor." Benden bakışlarını çektiğinde "Gelir birazdan." Başımı salladım Olcay'ın da dediği gibi ardından yanımıza Poyraz geldi yeni ağlamış gibi görünüyordu ama çaktırmadım hemen yanıma oturup oda bir bira aldı.
Rana hevesli hevesli konuşmaya başladı " Ee yarın pavyona gidiyor muyuz?" Olcay oturduğu yerden hemen kalktı "YANSIN GECELERRR!" Yonca kıkırdadı "Bir gün kendi pavyonumu açmazsam şerefsizim" Beste yerinde kıpırdandı "Manyak mısınız? Ne işimiz var pavyonda? Yonca Beste'ye kibirli bir bakış attı "Beste siktir git be." Kıkırdadım "Ozaman yansın geceler." Olcay oturduğum yerden benide kaldırdı "İşte adam gibi adam."
"Ben şerefsiz insan sevmem." Beste'ye nah çektim "Senin sanki benden çok farkın var gerizekalı." Poyraz az da olsa gülüyordu.
Olcay ve Yonca ile saatlerce pavyon konusunu planladıktan sonra Poyraz biralar bittiği için yeni biralar almaya gidecekken onu durdurdum.
"Bende seninle geliyorum."
Hava o kadar soğuk olmadığı için yanıma mont alma gereği duymadan dışarı çıktık. Ortam sessizdi konu açmayacağını anladığımda ben konuştum "Bir süredir seni mutsuz görüyorum bir şeyin olmadığından emin misin?" Önüne bakarak sert bir sesle "Eminim." Daha fazla konuyu uzatmadan bende önüme baktım "Sadece bu sıralar canımı sıkan bir şey var aklım hep onda o yüzden sen bana kafanı yorma."
Biraları alıp dükkandan çıktık ve ben yine konuştum "Canını sıkan şeyin ne olduğunu sorabilir miyim?" Sonunda kafasını kaldırdı ve bana baktı "Bu konu seni aşar yine de bilmek istiyor musun?" Dediği bu şeye şaşırmıştım gerçekten karşımda Poyraz mı vardı yoksa onun bedeninde başka biri mi?
"Ne demek istiyorsun?"
Elini alnına götürerek ovuşturdu "Saçmaladım boşver."
"Poyraz sen gerçekten iyi değilsin ne saçmalıyorsun ne demek bu konu beni aşar." O sırada arkamızdan yine Ekinin evine giderken ki gibi ses geldi.
En sonunda sesin geldiği yere doğru yürümeye başlarken Poyraz beni durdurdu "Geldik zaten boşver önemsiz bir şeydir." Ellerinden kurtulup binaya girdim.
Telefonum titredi
Anonim: Ee Lara dediklerimi hatırladın mı?
Lara: saçmalamayı kes anonim bir şey falan hatırlamadım ben
Yalan söylüyordum bal gibi de hatırlıyordum ama sonuçta karşıdaki kişiyi tanımıyorum bilip bilmeden ne olduğunu anlatıp dertleşecek değildik ya.
Anonim: Peki hatırlamana yardımcı olayım ozaman
Lara: anonim sadece siktir olup gider misin?
Anonim: Hayır
Derin bir nefes aldım.
Lara: Ozaman bunu yapmak zorunda kalacağım anonimcim
Engel tuşuna bastım işim düştüğünde geri çekerdim sonuçta Poyraz somurtmuş yüzümü görünce meraklı meraklı bana baktığını gördüm bir şey yokmuş dercesine kafamı salladığımda meraklı yüzünden yine normal haline geri dönmüştü.
Herkes farklı bir konu konuşuyordu benim ise düşündüğüm şey bu anonimin benimle ne derdi olduğuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MENEKŞE
Teen Fictionkorkuyorum burdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum ellerim ayaklarım bağlı olduğum yerdeyim bir şey yapamıyorum. Kaçmak istiyorum ama ayaklarım koşamayacağım kadar güçsüz S. S? Buda neydi? Telefonum titredi. anonim: okudun demek ha Anonim farklı hesap...