Yine Olcay'ın evinde toplanmış telefonlarımızdan online bir oyun indirmiştik.Hayatımın en iyi yazı bu yaz olmalıydı o kadar heveslenmiştim ama biz burada oturmuş oyun oynuyorduk Artemis telefonunu yanına bıraktı "Bırakın şu telefonları aklımda bir fikir var." Yonca Artemis'e sokuldu herkes gözlerini telefonlarından çekmişti "Benim bir arkadaşımın doğum günü var." Karmen bir kaşını havaya kaldırdı "Tanıyor muyum?" Artemis başını salladı "Evet tanıyorsun,Hasan." Karmen sessizce hassiktir diyip kahkaha atmaya başladı "Hasan kim?" dedim "Hasan benim eski flörtüm." diyince Karmen daha sesli gülmeye başladı en sonunda Artemis Karmen'e hafifçe tekme attı Olcay'ın kaşları çatıldı "Kimmiş ya bu Hasan? tenhada sıkıştıralım." Beste güldü "Şu Hasan'ın instagramını göstersene." hemen telefonunu çıkardı ve gösterdi Beste ağzı açık ekrana bakıyordu Rana Beste'nin kafasına vurdu "Salak ağzını kapat sinek girecek."
"Siktir bu Meriç'in arkadaşı." Ekin yerinde zıpladı "Oha olaya gel." Yonca ayağa fırladı "E gitmemiz lazım ozaman bu olayı kaçıramayız,ikizim yürü." Artemis kalktı ve Yonca'yla elbise seçmeye gittiler abimde şok içinde Beste'ye baktı ve sesli kahkaha attı "Hassiktir olaya gel hayatta kaçırmam gidiyorum ben sizde hazırlanın." Olcay gözlerini devirdi "Yonca ile çift olduğunuzu belli etmeseniz mi?" abim sırıttı "Ah biliyorum birbirimiz için yaratılmışız." herkes kalktı ve hazırlandı gece başlıyordu.
💌
Ekin kimin kim olduğunu öğrenmek için direkt ortama giriş yaptı ve birileriyle konuşmaya başladı Poyraz beni takip ediyordu Yonca ile Artemis birilerine gülüp duruyorlardı zaten.Beste arkama saklanmış yanakları kızarmıştı "Salak çık arkamdan daha çok dikkat çekiyorsun." omuz silkti "Banane." biz hariç herkes Yonca'ların etrafında toplanmıştı Rana olayı öğrenmek için koşturarak yanlarına gitti kaşlarımı çatarak bende yanlarına gittim sarışın bir kız Yonca ve Artemis'e bağırıyordu "SİZ NE YAPTIĞINIZIN FARKINDA MISINIZ ÜSTÜME BAKIN YA!" üstüne içecekler dökülmüştü "Öf yıkarsın geçer değil mi ikiz?" Artemis başını salladı "Ne bu tavır ya?sikerim belanı amcık." kız bizimkilerin üstüne yürüyünce e bizimkiler boş durur mu onlarda yürüyünce Beste olaya müdahele etme kararı aldı,Beste önlerine geçti ama bir şeye yaramadı bizimkiler Beste'yi itti ve kıza daldılar Rana hayvan gibi gülüyordu ne yapacağımı şaşırmıştım Poyraz zaten sadece bakıyordu abim desen ortalıkta yoktu.
Bu sefer ben olayı tatlıya bağlamaya çalıştım etrafımızdaki herkes kıkırdıyordu "Görürsünüz siz şikayet edeceğim sizi."
"LAN ET ETMEYEN ŞEREFSİZ EVLADI!"
"Arkadaşlar sakin olun." kızı kaldırdım Ekin'e kaş göz işareti yaptım bir şekilde Yonca ve Artemis'i buradan uzaklaştırdı kıza birkaç tatlı kelime söyledikten sonra yumuşamıştı tabi ki kendimi onları tanımıyor gibi tanıtmıştım yoksa anlardı.
Herkes olay yerinden dağıldıktan sonra ikisinin kafasına geçirdim ama Olcay alkışlamaya başladı "Efsane bir şeydi."
"Biliyoruz."
"Siz iyi misiniz?"
Artemis kendine ve Yonca'ya baktı "Biz gayet iyiyiz sen?" sakinleşmeye çalıştım "Birde dalga geçiyor ya."
"Öf olay geçti işte eğlendik bir şey oldu mu olmadı konu kapandı." Olcay dahada sırıttı "Tam benlik."
Ekin elindeki içeceği masaya bıraktı "Şuraya bakın." Beste bir çocukla konuşmaya çalışıyordu yanında Karmen vardı ikisi de tedirgin görünüyorlardı "Siktir Hasan bu." Artemis o tarafa doğru gitmeye başlayınca bizde aynısını yaptık Hasan saçları kumral renginde olan yakışıklı bir çocuktu yanındaki ise saçları siyah gözleri siyah olan bir çocuktu ne yalan söyleyeyim ikisi de gayet yakışıklılardı Karmen zorla sırıttı "Doğum günü çocuğu nice mutlu yıllara." Hasan'da zorla sırıttı "Teşekkürler." Beste asla ağzını açmıyordu "Selam." Hasan ile yanındaki çocuğun gözleri bana çevrildi Beste ve Karmen hareket etmiyorlardı "Selam." Artemis yapmacık bir şekilde Hasan'a sarıldı ama Hasan'ınki içtendi "Doğum günün kutlu olsun." geri çekildi "Teşekkür ederim." Artemis yoldayken bize olayı anlatmıştı; Hasan ile Artemis sosyal medyada tanışmışlar Artemis fazla flörtöz biri olduğu için direkt konuya girmiş ve birbirlerine yavşamışlar sonrasında pekte uzak oturmadıklarını öğrenmişler ve buluşmuşlar ama sevgililik bir durum olmamış,uzun süre konuştuktan sonra Hasan sevdiği kıza açılacağını belirtmiş Artemis o sıralar Hasan'dan hoşlanmaya başlamış ama bunu duyduğu zaman pek konuşmamışlar Artemis bize telefonundan sohbetlerini gösterdiğinde feci laflar soktuğunu söylemem gerek.
Olcay hafif kaşları çatık doğum gününü kutladı Hasan bunu fark etmişti ama pek önemsemedi "Bayadır konuşmuyoruz Artemis." başını salladı "Evet ne oldu sevgili misiniz kızla?"
"Evet." Artemis yine yapmacık bir şekilde gülümsedi "Ne güzel." Rana gözlerini yanındaki çocuğa çevirdi "Sen kimsin?"
"Meriç ben." Rana dudaklarını birbirine bastırdı "Rana bende tanıştığıma memnun oldum." Meriç gülümsedi Yonca Meriç'in yanına gitti "Senden olmazdı zaten yürü Kaan." abimle yalnız başka bir yere geçtiler "Biraz sonra Havai fişek patlatılacak izleyebilirsiniz." dedi ve gitti Hasan.Poyraz'ın elinden tuttum ve sessiz bir yere oturup gökyüzüne baktık "Çok güzel."
"Ne?"
"Gökyüzü diyorum çok güzel."
"Evet."
Tekrardan gökyüzüne çevirdi bakışlarını o gökyüzüne ben ona bakıyordum kurumuş dudaklarına aşık olduğum gözlerine,saçlarına bir kez daha hayran oldum.
Ve sesler duyuldu çığlıklar ve gözlerimde görülen havai fişek.Poyraz beklemediğim bir şey söyledi "Havai fişeği kalbe benzeten tek ben olamam değil mi?" meraklı gözlerimi ona çevirdim "Nasıl yani?" Poyraz dudaklarını yaladı "Biri gelir kontrolü ele alır ve kalbin mutluluktan havalara uçar ama bu pek uzun sürmez yine kazık yersin ve kalbin yediği darbeyle paramparça olur."
"İlginç bir benzetme."
"Biliyorum."
"Kalbi bir şeye benzetmek zor kalp aynı zamanda çoğu şeye benziyor."
"Evet haklısın."
"Kalkalım mı?"
"Olur."
Kalktım ve esnedim "Uykun geldi senin hadi gidelim." gözlerimi zar zor açtım "Gidelim." kalkmama yardımcı oldu üstümü silkeledikten sonra kalabalık ortama geri döndük herkes havuza atlıyordu anın gazına gelmiş olmalılardı Ekin ortalıkta görünmüyordu.
"Çok yemek gömdüm."
"Fırsat bu fırsat dedin beleşe her şeyi yedin vallahi Rana."
"Öyle yaptım evet."
Beste'nin yanaklar hala kızarıktı Karmen'in de uykusu gelmişti herkesi toplayıp eve doğru yol aldık ama bizi Meriç ve Hasan durdurdu "Bekleyin!" arkamı döndüm "Grup açsanız oradan konuşsak iyi olmaz mı?" Yonca kağıdı aldı "Olur hadi gidelim çok uykum var." abim Yonca'nın belinden tuttu ve onlar çoktan gitmeye başladılar "Hem zaten Artemis farkettiysen aramız açıldı bunu kapatmak istiyorum." Artemis esnedi "Sen önce pantolonunun açık fermuarını kapat sonra konuşuruz." dedi ve o da gitti Meriç ağzını o şekli yaptı ve ellerini yumruk yapıp ağzına götürdü "Kanka bu iyiydi."
"Kes sesini." Poyraz olayı kapatıp gitmek istermişcesine "Tamam açarız grup anlaştık mı kardeşim?"
"Anlaştık."
"İyi ozaman."
Artemis yine esnedi "Salmadı manyak ya! birde utanmadan konuşuyor bir siktir." Yonca abimden kurtulup Artemis'in koluna girdi "Az bile yapmışsın." Karmen konuştu "Hayatımda yaşadığım en bomba gündü."
"Daha bu ne ki? bizim ne anılarımız var."
"Dinlemek için sabırsızlanıyorum ama sen bugün niye utanıp durdun Beste tam 90'dan laf çaksaydın ya sende." Beste omuz silkti "Aman banane onunla mı uğraşacağım?" Karmen Beste'nin yanaklarını sıktı "Bu yanaklar hala onu sevdiğini söylüyor ama."
"Öf Karmen sus."
"Tamam tamam."
💌
Vücudumu yatağa bıraktım camımdan dışarıya baktım gecenin güzelliği bir başka oluyordu ona bakardın ve için anlamadığın bir duyguyla dolup taşardı Poyraz yattığı yerden konuştu "Geceler iyi miydi? Gecelerde mi iyi oluyorduk? Gecenin karanlığında mı kimseye belli etmeden ağlayabiliyor ya da yaralarımızı gizleyebiliyorduk geceler iyi değildi ama bizim sığınağımız oldu."
"Geceler yaramızı gizlemez Poyraz."
Bana baktı.
"Sadece unutturur."
Bölüme oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın diğer bölümde görüşürüz 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MENEKŞE
Teen Fictionkorkuyorum burdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum ellerim ayaklarım bağlı olduğum yerdeyim bir şey yapamıyorum. Kaçmak istiyorum ama ayaklarım koşamayacağım kadar güçsüz S. S? Buda neydi? Telefonum titredi. anonim: okudun demek ha Anonim farklı hesap...