19

7 1 8
                                    

Gizlice düğüne girdiğimiz gün geçirdiğim en güzel gündü o günün üzerinden 1 hafta geçmişti ama annemin gece aramasıyla içime bir kurt düşmüştü bir kaç gündür doğru düzgün uyuyamıyordum bugünün gecesi eve gitmek için yola çıkacaktık.

"YA YONCA BIRAKSANA GÜZELİM TİŞÖRTÜMÜ!"

"KES SESİNİ BEĞENDİM DİYORUM GİYİCEM!"

"YA BUGÜN BEN GİYİCEM!"

"BANANE!"

Abim ile Yonca'nın durduk yere başlayan asla bitmeyen kavgalarından biri olsa gerek "Susun."

Poyraz'dan 1 yeni mesajınız var.

Elime telefonumu aldım.

Poyraz: Şaka gibi cidden Ekin beni salmıyor yardım et

Lara:Ne yapıyor gene

Poyraz: Ne yapmıyor ki aşağı in beni kurtar buradan

Güldüm.

Lara:Tamam tamam geliyorum

Poyraz: Allah tuttuğunu altın etsin ablam

Lara: Şımarma geliyoruz işte

Evden çıkarken Yonca ile abim hala kavga etmeye devam ediyorlardı yine Beste kavgalarını durdurmaya çalışıyordu artık bu günlük rutin gibi bir şeydi.

Aşağıya indiğimde bağırış seslerini duydum "YA ABİ KAÇ DEFA SÖYLEDİM SANA TELEFONUMU KARIŞTIRMA DİYE!" sırıttım "O ÇOCUK KİMDİ OZAMAN HA? KİMDİ?"

"YA ABİ VERSENE TELEFONUMU!" Poyraz'ın yukarda tuttuğu telefonu zıplayarak kapıp arkama sakladım "Lara ver şu telefonu." elimdeki dondurmayı yaladım "Banane." Poyraz dişlerini sıktı ve direkt telefonu arkamdan aldı Ekin kaşlarını çattı "Telefonumu bana verir misiniz artık?" Poyraz omzunu silkeledi "Hayır."

"OF ABİ YA ARKADAŞIM DİYORUM MAL MISIN SEN?"

"Bana sesini yükseltme." ben hala dondurmamı yalamaya devam ediyordum "Yalama sende şu dondurmayı sikicem sinirlerim bozuldu."

"Banane." Poyraz bana ufak bir bakış attı sonra bakışlarını Ekin'e döndürdü "Ekin şu telefonun şifresini gir güzel kardeşim." ben yine telefonu Poyraz'dan kaptım "Ya kızım ben seni yardım etmen için çağırdım kime oynuyorsun?"

"Kafama esene."

"Kalleş."  Poyraz'a bakarak çikolatalı dondurmamı yemeye devam etti "Lan sikeceğim ama." dedi ve dondurmayı elimden aldı "YA BIRAKSANA DONDURMAMI! İMDAT HIRSIZ VAR!" bir anda kendimi Poyraz'ın kucağında buldum "Abi telefonum-"

"Kes sesini."

Bizim eve doğru çıkıyorduk "Ne yapıyorsun?" Poyraz cani cani kahkaha attı "Görürsün." hepsi manyaktı bunların içeri girdiğimizde abim Yonca'nın kavgasından sıyrılmaya çalışıp bize doğru gelmeye çalıştı ama sadece çalıştı çünkü Yonca bir kavga olduğunda ortamı terk etmez etmek isteyene de ettirmezdi illa akşama kadar kavga edecekler.Banyo'ya girdik ellerimi tuttu ve suyu açtı "POYRAZ HAYIR NE YAPIYORSUN!?" onu da suya çektim ve sırıttım "Ama sensiz olur muydu?" dudağını ısırdı "Neler düşünüyorum bir bilsen." göğsüne sertçe vurdum "SAPIK HERİF!" abim bunu duyar duymaz resmen kapıyı kırarak içeri girdi bizi öyle görünce Poyraz'ı bakışlarıyla öyle bir yedi ki Poyraz süt dökmüş kedi gibi oldu "NE OLUYOR LAN BURDA?" Yonca dilini yanağında gezdirdi "Hmm seks bayılırım."

"Abi öyle değil sadece-" dememe kalmadan Poyraz'a yumruk attı.

🗑️

Akşam olmuştu bile bavulları hazırlıyorduk Poyraz yanağını tuttu "Hala acıyor." abim yine dişlerini sıktı "Az bile yapmışım Yonca durdurmasaydı seni varya."

MENEKŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin