Hiç en yakın arkadaşınız tarafından ihanete uğradınız mı? Ben uğradım.Ona güvenip her şeyimi anlattığım,birlikte gülüp,birlikte ağladığım o kişiden sırtımdan darbe aldım. Ama tek darbe alan ben değildim.
sabırlı olun her şeyi anlatacağım.
Anonimin mesajına kısa bir göz gezdirdikten sonra ilk başta dalga geçtiğini düşünmüştüm fakat ciddi olduğunu anlamam yaklaşık 5 dakikamı aldı nasıl yani bu kadar kolay mıydı? kim olduğunu merak edip aklımda senaryolar kurarken tekrar telefonun bildirimiyle masamda duran telefonu tekrar elime aldım.Grubun adını görünce sırıtmadan edemedim.
Urazın kurbanları :( grubundan 1 yeni mesaj.
Yonca: HAHZHAHAHHA BUNU YAPMASAM OLMAZDI
Rana: Koptum
Olcay: Yeni bir sohbet grubu mu kursak acaba
Poyraz: Hayır be iyiyiz böyle
Kaan:Benim birilere bulaşasım var
Rana: Ulan kaan bi götün dursun yavşak senin yüzünden ne hallere düştük
Poyraz: Harbi kaan nasıl koydun bi anda
Kaan: Vallahi tutamadık keratayı kusura bakmayın
Abimin yazdığı mesaja kıkırdayıp bende sohbete dahil oldum.
Lara: Abi ben şimdi seni bi tutarım geçmişini unutursun
Kaan: Lara noldu da bana çatıyon valla üzüyon he
Yonca:Madem öyle açın sohbet grubunu da biraz eğlenek
Poyraz: Ben açıyorum
Rana: Beste ve Ekin orospusu nerde aq
Olcay: Uyumuşlardır onlar
Poyraz:Ekin çoktan uyudu
İnstagrama girdim Poyraz sohbet grubunu açmıştı aldığımız kişilerle eğlenip gülüyorduk, sonrasında uykumu söyleyip instagramdan çıkmıştım.
Emin olun anlatırdım ama o sohbetleri sizin bile görmek isteyeceğinizi sanmıyorum...
neden diye soracaksanız gruba Anıl diye biri gelmişti ve zengindi 3 katlı evi vardı ve bunu övüp durmuştu ardından birde yetmemiş gibi 3. katından internetinin çekmediğini söyleyip bize mızmızlanmıştı.
Bununla bittiğini düşünüyorsanız,yanılıyorsunuz.
sonrasında ben gruba Mert diye birini almıştım açık sözlü ve küstahtı bu Poyrazın hoşuna gitmemiş olacak çocukla 1 saat kavga etmişlerdi sadece küfürden ibaretti...
Yani şimdi neden göstermediğimi anlıyorsunuz umarım.
Çok yorgundum normalde hayallere dalıp uyuyan ben bugün başımı yastığa koyar koymaz uyuya kalmıştım.
🌚
Okullar yaz tatiline girmişti hava sıcaktı kızlar şimdiden hazırlık yapmaya başlamışlardı bile avm'ye gitme fikrini ortaya atınca hemen kabul ettiler.
Bilmediğim bir mutluluk vardı üzerimde çok enerjiktim.
"Kızlar bu şort nasıl?" Ekinin gösterdiği kısa koyu yeşil renkteki şorta hayranlıkla bakıp hızla koşup elinden kaptım.
"Orospuluk yapma Lara ilk ben beğendim!"
"Aman be al."
Herkes kendine giyecek bir şey baktı ve beğendiklerimizi aldıktan sonra yemek katına çıktık siparişlerimizi verip sohbet etmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MENEKŞE
Teen Fictionkorkuyorum burdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum ellerim ayaklarım bağlı olduğum yerdeyim bir şey yapamıyorum. Kaçmak istiyorum ama ayaklarım koşamayacağım kadar güçsüz S. S? Buda neydi? Telefonum titredi. anonim: okudun demek ha Anonim farklı hesap...