Lara: bari ipucu ver
Anonim: Çok yakınında olduğumu bil
Lara:Okuldan trollediğim o çocuk musun yoksa
evet bir aralar sınıfımdaki bir çocuğu işletmiştim çocuğun adı Uraz'dı.
Flashback
"Ya oğlum biraz ekşın biraz aksiyon vallahi çok sıkıldım ya." Yonca oturduğu yerden mızmızlandı Rana biraz düşündükten sonra bana Uraz'ın fotoğrafını gösterdi.
"Saçmalama hayatta olmaz bizim olduğumuzu anlarsa biteriz." Ekin elini omzuma attı "Ya kızım sende ne yapabilir? öğretmene mi şikayet eder? aman çok korktum!" sesli kahkasının ardından siktir edip Uraz'ın instagram hesabına fake hesaptan yazmaya başladık.
cemrqx: selam uraz
urazw: selam fakat seni tanıyor muyum?
Beste cips gömerken ağzı dolu konuştu "Tanıyorum de."
"Bekleyin aklımda bir plan var." Ve yazmaya başladım.
cemrqx: seni uzun zamandır izliyorum aslında beni tanıyorsun
urazw: cemre diye birini tanıdığımı hatırlamıyorum ama bizim mahallede misin?
cemrqx: evet
değişik bir şekilde Uraz çevrim dışı oldu "Sikerim lan en heyecanlı yerde gitti bu yarrak kafalı ağlıcam." Sinan engin repliğiyle devam etti Yonca "Bak bir küfür ederim bir küfür ederim varya nefes alamazsın ha."
"Amına koyayım senin Rana hiç eğlenceli çıkmadı bu.Başka birine mi sataşsak?"
"Kes bi Ekin bu çocuk eğlenceli ya birazdan bakar."
aradan yarım saat geçtikten sonra mesaja baktı.
urazw: ıslandım
Kaşlarımı çattım "Ne diyor bu be?" Beste meraklı gözlerini ekrana yaklaştırdı "Oha."
"Islandım ne lan?"
"2.ci bir şok geliyor şuan okeyyyy." Rana sesli kahkaha atarak yere düştü.
cemrqx: Ne diyorsun?
urazw: su
Şimdiki zaman
Aklıma gelen şeyle o kadar sesli kahkaha attım ki ve kahkaham 10 dakika sürdü, en sonunda abim odama dalıp dövüp gitmişti.
Anonim: Hayır Uraz değilim olmak da istemem
Lara: Olsaydın bu sefer net altıma sıçardım
Anonim: Ne?
__________________________________
Bu sefer benim evde toplanmıştık Poyraz ve Olcay gelmemişti Olcay oyun oynadığını söyleyerek zaten aramalarımıza cevap vermemişti.
Herkes ayrı bir konu konuşurken artık kızlara anonim'i anlatmam gerektiğini düşündüm.
"Kızlar bir bakar mısınız önemli bir şey söyleyeceğim."
Dikkat bana kesildi, kısa bir şekilde durumu açıkladım.
"Anlayacağınız Anonim'in kim olduğunu bilmiyorum tahminleriniz var mı?"
"Anonim çıkışa gel aslanım." dedi Yonca.
"Lara acaba Uraz olabilir mi?"
"Hayır olmadığını söyledi."
Ekin telefonumu aldı "Sen bize okutsana bakalım şu mesajları derdi neymiş? anlattıklarından bir bok anlamadım."
"Kim lan bu korktum." Rana ellerini yumruk yapıp "Ulan anonim senin amına kormazsam."
"Camından mı izliyormuş? Manyak lan bu Lara engellesene kızım aptal mısın sen?"
"Kim olduğunu öğrenmeden asla engellemem."
"Lara boş inat yapma engelle şunu amına koyayım."
"Ne manyaklar var lan."
herkes engellememi söyledi ve onları ikna etmek için engel tuşuna bastım.
"Tamam mı içiniz rahat etti mi?"
"Etti."
Başka konu açılınca sessiz kaldım.Tabi ki gittiklerinde engeli açacaktım kim olduğunu öğrenmeden içim rahat etmezdi.
Kaan abim odaya daldı oda konuya dahil oldu.
1:43
"Onu bunu geçin sohbet grubunda Yonca ile bir tane çocuğu kıskandırıyorduk kimdi o çocuk?"
"Lan Hüseyin ve yancısı!" Abim Yonca'yı başıyla onayladı "Harbi manyaklardı onlar."
3:15
Kapı çalındı umursamayıp annemin açmasını bekledik ama onların uyuduğunu düşününce kalkıp kapıyı ben açtım.
"Kızım biraz sessiz olur musun çocuğumu uyutamıyorum." Esra ablaya gülümsedim "Pardon abla daha sessiz olmaya çalışırız."
4:5
kızlar gitmişti engeli açtım hemen yazdı.
Anonim: Beni hala merak ediyor musun Lara?
Lara:Evet soru mu bu amk
Anonim: tamam yarın gece saat 12 gibi okulun orda ki parka gel sana kim olduğumu göstereceğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MENEKŞE
Teen Fictionkorkuyorum burdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum ellerim ayaklarım bağlı olduğum yerdeyim bir şey yapamıyorum. Kaçmak istiyorum ama ayaklarım koşamayacağım kadar güçsüz S. S? Buda neydi? Telefonum titredi. anonim: okudun demek ha Anonim farklı hesap...