Dün gece Poyraz'ın yaptığı edebiyatlardan sonra onun üzgün olduğunu anlayabiliyordum hep böyle yapardı çünkü, ona ayak uydurmayı seçmiştim.
Eve geldikten sonra bir plan yapmıştık tatil için Antalya'ya gidecektik Beste'nin ailesini ikna etmek için onların evine gidiyorduk Beste'nin ailesi biraz katıydı ama bize dayanamıyorlardı.Eve vardık Rana hemen konuya girdi Beste dirseğiyle Rana'ya vurdu Rana ise susmayı seçti çünkü o tam tersi işi daha çok batırırdı izini alan ben olmuştum.
"Ya aslında izin alırdımda biraz gülelim dedim."
"Aynen öyledir kesin."
Beste güldü "Rana konuşunca annemin yüzünü görmeliydiniz."
Herkese haber vermiştik ve herkes hazırlanmıştı annem 50 defa dikkatli olmamı söyledikten sonra bu gece yola çıkmaya karar vermiştik.
🕯️
"Allah'ın cezaları makyajım bozuldu sizin yüzünüzden ayrıca alın şu bavulları hiç taşıyamayacağım." Artemis yine söyleniyordu "Emredersiniz efendim." Poyraz bavulunu sürüklerken konuştu "Ulan Olcay'da hanımcı oldu gitti başımızdan." Olcay Artemis'in bavulunu aldı Artemis yine her zamanki gibi saçlarını savurdu "Hanımcılık kazanacak." Beste alkışladı "Kız haklı."
"Bugün için aklımda bir şey var."
"Ne buldun yine Ekin?"
Oyunu anlatmıştı kartlar hazırlayacaktık herkes o kartlarda yazanları yapacaktı basit gibi gözüküyordu ama bizimkiler yine yapacağını yapar zor görevler yazarlardı.
"Bayılırım ben varım."
"Olmasan şaşarım Yonca nerde olay hemen oraya git.Hani biz bugün beraber takılacaktık."
"Ay aman Kaan ne olacak başka bir gün takılırız olayı kaçıramayız aşkım sıkıcı olmaya başlıyorsun bak." abim üfledi.
Tatlı bir ev tutmuştuk herkes paralarını ortaya koymuştu ve bir kaç günlük için ev kiralamıştık nasıl sığacağız orası ayrı konu.Rana fotoğraf çekinmeye başlamıştı bile Beste evi geziyordu bende ona eşlik ediyordum Poyraz ayağa fırladı "Hadi dışarı çıkalım." Ekin şaşkın şaşkın Poyraz'a baktı "Hayret abim hayat dolu." Poyraz dudaklarını büzdü "Aman be kızım evden uzaklaşınca kanım kaynadı."
"Ama durun önce kağıtları ayarlayalım dışarda oynarız ozaman."
"Bana uyar hadi hazırla."
"Saol ya abi çok yardımcı oluyorsun gerçekten."
"Köle." dedi ve dil çıkarttı.
"Hayvan."
🕯️
bir yerde oturmuş bir şeyler içiyorduk Ekin kartları çıkardı ve küçük bir şeyin içine koydu sonrasında masaya koydu herkes meraklı meraklı beklerken "Lara seç." dedi Ekin,elimi daldırdım ve bir kağıt aldım " Bu masadan birinin senin yerine birine mesaj atmasına izin ver." sessiz küfür ettim "Yonca bana hiç öyle bakma sana hayatta attırmam."
"Orospu."
Ortamda tek güvendiğim kişi Poyraz'dı en kötü şeyi o yapabilir diye düşündüm ve telefonumu Poyraz'a verdim Poyraz bir iki saniyeliğine kaşları çatık kalsada hayvan gibi sırıttıktan sonra içimde bağıra bağıra küfür ettim ama çok geçti.
"Devran kimmiş bakalım."
"Hayır Poyraz o olmaz nolur."
Masada herkes at diye bağırıyordu "Hepiniz şerefsizsiniz." Olcay Poyraz'ın yanında olduğu için telefonu görebiliyordu Poyraz kahkaha attı "Biosunda neden 'Kimseye hatır borcum yok kahveyi de sevmem zaten.' yazıyor." yüzümü ellerimle kapattım "Ne yazdın?" Poyraz ellerini iki yana açtı "Bilmem." telefonumu hemen elinden aldım Ekin araya girdi "Hop Lara mesajı silmek yok."
"Allah'ın cezaları." dedim ve telefonu geri masaya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MENEKŞE
Ficção Adolescentekorkuyorum burdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum ellerim ayaklarım bağlı olduğum yerdeyim bir şey yapamıyorum. Kaçmak istiyorum ama ayaklarım koşamayacağım kadar güçsüz S. S? Buda neydi? Telefonum titredi. anonim: okudun demek ha Anonim farklı hesap...