15

10 1 10
                                    

Gözlerimi boktan sabaha açtım.

Yerde uyuyan Poyraz'a baktım saçları dağınıktı sıcak olmasına rağmen üstü örtülüydü terlediği ıslak saçlarından belli oluyordu.

Bir o kadar da tatlıydı dudaklarını büzmüştü ve kaşlarını hafif çatmıştı,abim Poyraz'ın burada kaldığını bilmiyordu annem bizi idare etmişti çünkü abim'in bunu öğrenirse kıyamet koparacağını biliyordu bunu elbet hiç kimse görmek istemez diye düşünüyorum.

Ama eninde sonunda ortaya çıkacaktı annem asla dayanamaz böyle şeylere o yüzden Poyraz'ın burada kalacağına adım kadar emindim,en azından ailede kavga bittiği zaman. Hafif mırıldanmayla dikkatimi tekrar Poyraz'a verdim "Yapma gelme üstüme." kaşlarım hafif çatıldı ama pek üstüne düşmedim normal bir rüya görüyor sanıp yanda duran telefonumu elime aldım.

11:28

Yataktan zorda olsa kalkabildim.

Anonim: Günaydın bebeğim

Madem bir oyun oynanılıyordu icabına göre oynamak lazım.

Lara: Sanada anonim hanım

Yazdığım gibi çevrim içi oldu.

Anonim: Dediğimi yaptın mı?

Poyraz'a baktım.

Lara: Yaptım

Anonim: Güzel

Poyraz'ın gözlerinin aralandığı anda anonimin bildirimlerini kapatıp hemen telefonu yatağımın üstüne koydum "Günaydın." Tepkisiz bir şekilde bana baktı "Gün bana aymadı Lara." Her sabah enerjik olduğum gibi yataktan fırlayıp yüzümü yıkamaya gittim gitmez olaydım.

"Abisinin gülü oy oy." yanak ızdırabı abim her mutlu olduğunda Allah'ın belası benim sabahları yanaklarımı sıkar sevgi patlaması yaşardı ama birazdan sevgi patlamayacak direkt abimin kendisi patlayacaktı "Öf abi bir bırak yüzümüzü yıkamaya da gidemiyoruz yanaklarımız sıkılacak diye." abim derin nefes alıp bıraktı "Yıllardır hayalini kurduğum şey gerçek oluyor Lara nasıl mutlu olmayayım?" önümde duran saç telini üfledim "Kardeşim tamam bir şey demiyorum da bunu bana değil de Yonca'ya mı yapsan hani?"

"Ya Lara biliyorsun sevgilim odun benim içimde ise yaz dizilerindeki romantik,çekici,kaslı,gergin baş rol erkek var ne yapacağım?" omuz silktim "Banane ya ne yapıyorsanız yapın." başıma bir tane geçirdi "Ya abi!" dememe kalmadan gitmişti bile,o gider gitmez kapının arkasındaki Poyraz çıktı ve güldü "Cidden her sabah böyle mi oluyor."

"Sus yürü." daha çok sırıttı.

🎸

Abim tabi ki Poyraz'ın bizde kaldığını öğrenince Poyraz'a tavır yapmıştı Poyraz'da alttan alamayınca ikisi büyük kavga etmişlerdi o watty kızları gibi 'Benim için kavga etmeyin!' diyip kendimi önlerine atamadım.

Sonrasında Olcay bizi kendi evine davet etmişti tüm kadro bugün Olcay'larda toplanmıştık Ekin Poyraz'a neden gittiğini yarım saat sorguladı çok endişelenmişe benziyordu. Olcay masanın üstüne çıktı "Değerli mallar evime hoş geldiniz bugün dargınlık yok."

"Yok!"

"Bugün hüzün yok."

"Yok!"

"Salaklar hep Yonca ile Artemis mi bağıracak birazda siz bağırıverin."

"Haklı!"

Rana sakızını patlattı "Bu konuşma kimsenin sikinde değil sadede gel gerizekalı."

"Evet bugün sadece eğlence var bizim için oyunlar,filmler hazırladım."

MENEKŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin