Prológus

57 3 0
                                    

- Liz siess már! – Kiáltotta Sam a folyosó másik végéről

- Megyek! – kiáltottam válaszul, majd a tesicuccommal a kezemben elkezdtem loholni barátnőim felé, amikor valaki az egyik folyosóról váratlanul elém lépett, én pedig lendületből belefutottam. Természetesen mindketten elestünk, majd gyorsan felkeltem, felsegítettem a fiút és lihegve bocsánatot kértem tőle. Az ő válasza erre csak egy bájos mosoly volt, ami mellesleg utána egész napra a szemembe égett. Még egyszer bocsánatot kértem tőle, majd mindketten mentünk dolgunkra.

- Nagy a románc Lizi? – Kérdezte gúnyosan Nati, mire én válaszul csak vállon löktem, és sétáltunk tovább vissza a termünkhez.

Esés közben valami nagyon megüthette a fejem, mert csak arra a srácra tudtam gondolni, hogy ki lehet ő, hogy miért volt ismerős, és bűntudatom volt, hogy ennyire figyelmetlen voltam és nekifutottam.

- Mi van, ha új volt ez a srác? Mármint, érted, azért nem volt rossz a gyerek, és rögtön az első benyomásom az, hogy nekifutok – Néztem rá Natira egy 'nyugtassmeglégyszi' tekintettel, mire ő csak megforgatta a szemét és a kezembe nyomott egy csokit.

- Nesze, egyél. Ez majd elhallgattat – nevetett

- Ha-ha-ha, de vicces. De tényleg mi van ha-

- Liz, nincs semmi! – vágott közbe Sam, akinek láthatóan elege volt már belőlem mára. – Akkor most ezt elcseszted, majd egyetemen jön egy következő gyerek, aki előtt remélhetőleg nem vágod el magad az első alkalommal, amikor találkoztok. – tette hozzá

- Kössz a bizalmat – mondtam csalódottan

Freedom - Hungarian James Maslow FanfictionWhere stories live. Discover now