HP=Ne není ale ty si beztak krásná i bez make-upu.
T/j=Děkuju za lichotku.
HP=Není zač.Já jsem se pousmála a on taky. Během chvilky jsme už byli na nástupišti. Vyšší ročníky někam šli ale mi v tom nejnižším ročníku měli zůstat na nástupišti.
Nez=Tak pojďte.
My všichni jsme šli za nějakým chlapem.
Nez=Nastupte si do člunů.
Když nám to řekli tak si všichni nastoupily do člunů akorát já tam hledala volný místo protože u kluků ve člunu už místo nebylo. Jediný místo bylo u Draca u kterýho jsem dvakrát moc sedět nechtěla po to co sem zdrhla.
Nez=Tak sedej už musíme vyrazit.
T/j=Jo jasně.Sedla jsem si teda vedle Draca. Cítila jsem trapně ale skoro celou cestu to vypadalo jakoby si mě nepamatoval do kuď nepromluvil:
Draco Malfoy-D
D=Nejsi náhodou ty která zdrhla.
T/j=Nevím o čem to mluvíš.
D=No možná jsem si tě spletl
T/j=Možná jo.Dál už celou cestu na mě nepromluvil. Když jsme dopluli k Bradavicím tak jsme vystoupily z člunů a šli za tím chlapem a já jsem našla kluky takže jsem šla s nima. Došly jsme ke dveřím od dveří a šli jsme dovnitř všechno bylo z kamene a starobylý ale bylo to nádherný. Ten chlap nám řekl ať jdeme nahorů po schodech a my jsme teda šly, nahoře na schodech byla nějaká učitelka.
Učitelka který neznám jméno-Nez/u
Nez/u=Dobrý den žáci až projdete timihle dveřmi tak vám na hlavu dám moudrý klobouk a vy budete rozděleny do Nebelvíru,Havraspáru,Mrzimoru a Zmijozelu ale teď tu chvíli počkejte.
Když ta učitelka odešla tak najednou něco řekl Draco:
D=Takže je to pravda že Harry Potter dorazil do Bradavic. Já jsem Malfoy, Draco Malfoy.Ron asi jak slyšel jeho jméno tak zkoušel zadržet svůj smích ale i tak to šlo slyšet.
D=Moje jméno je snad k smíchu. Ty si beztak jeden z těch Weasleyových. Ty Harry se ale můžeš přidat k nám.
HP=Myslím že k vám se nepřidám radši budu s míma kámošema.
D=Jako s Weaslym a tamtou.
HP=Nejmenuje se tamta ale T/j.
D=Tak s T/j. Ale jsi ta holka která zdrhla.
T/j=Ne nejsem s někým si mě asi pleteš.
D=Nemusíš lhát poznal jsem tě.
T/j= Jenomže jsem to já nebyla.Trošku mě to naštvalo tak jsem vytáhla hůlku a dala jí k Dracovýmu krku, a už jsem chtěla říkat zaklínadlo ale najednou vyšla učitelka tak jsem tu hůlku rychle schovala.
Nez/u=Tak můžeme jít.
Draco mi pošeptal:
D=S tebou si to ještě vyřídím.Já jsem to radši ignorovala a šla s klukama. Klukům jsem šeptem řekla:
T/j=Do jaký by jste chtěli jít koleje.
R=Nebelvír.
HP=Asi taky Nebelvír.
T/j=Já asi Zmijozel.Když jsem to dořekla tak jsme už byly u moudrýho klobouku. Když řekla Draco Malfoy tak jsem zbystřila protože mě zajímalo do jaký koleje půjde.
Moudrý klobouk-Mk
Mk=ZmijozelKdyž to moudrý klobouk řekl tak jsem si řekla:
T/j myšlenky-T/jm
T/jm=Doufám že nepůjdu do Zmijozelu i když tam chci.
Nez/u=Ron Weasley
Mk= rozhodně NebelvírPo Ronovy učitelka zavolala Harryho.
Mk= Je to těžké.
HP=Ne Zmijozel, ne Zmijozel.
Mk=Ne Zmijozel, dobrá Nebelvír.Harry si šel sednout a pak učitelka zavolala moje jméno a já jsem si šla sednout na stoličku, když jsem si sedla tak mi učitelka dala na hlavu klobouk.
Mk=Tak kam tě pošleme. Už to mám Zmijozel.
Když to řekl tak jakoby se mi zastavilo srdce protože jsem nechtěla být na koleji s Dracem ale musela jsem být.
Šla jsem si sednout a zrovna vedle Draca. Pak moudrý klobouk všechny rozřadil do kolejích a až měl všechny tak ho odnesly a Brumbál vykouzlil jídlo na stoly. Pak teda začla hostina spousta jídla a pití. Jak jsme jedli tak tam začali létat duchové a já sem se lekla až jsem sebou cukla.D= Ty se snad bojíš.
T/j=Ne jen jsem se lekla.
D=No jasně.Pak už na mě nepromluvil a já jsem se spřátelila s nějakou holkou. Když jsem dojedli tak nás někdo doprovodily na kolej. Ten kdo nás doprovázel nám řekl heslo aby jsem se dostali na kolej. Když jsem už byly na koleji tak se mi rozářili oči protože to bylo nádherné. Ten který nás doprovodil nám řekl ať jdeme spát tak jsme všichni teda šli jakoby spát já jsem se ještě musela odmalovat a udělat si skin care. Když jsem si tohle udělala tak jsem se převlíkla do pyžama.
Tohle je to pyžamo:Když jsem šla zpátky na pokoj tak jsem potkala Draca který mi řekl:
D=Dávej si večer bacha.
T/j= No jasně.Pak jsem došla na pokoj a lehla jsem si do postele a hned usla.
816 slov
Doufám že se vám 2 kapitola líbila.
ČTEŠ
Draco Malfoy a t/j
FanfictionJe to příběh o t/j která se zamilovala do Draca. Ale musí taky čelit i jiním věcem.