12. Kapitola

92 4 0
                                    

Šla jsem na horu a....... když jsem otevřela dveře viděla jsem Harry bez trička. On se na mě podíval ale nevadilo mu to že je bez trička a já koukám na jeho vypracovaný břicho.

HP= Ahoj.
T/j= Ihhh ahoj.
HP= Líbí.
T/j= A co?
HP= Moje břicho.

Ukázal na něj (jakože na to břicho) a usmál se.

T/j= Nebudu lhát. Jo líbí.
HP= Tak jestli chceš můžeš si sáhnout.

Harry ke mě přišel blíž a vzal mi ruku kterou dal na jeho břicho. Já jsem neodolala a musela jsem ho políbit.

T/j= Promiň. To jsem neměla.
HP= Mě se to líbilo.

Harry si mě přitáhl a dal mi další pusu. Sjel na krk na který mi následně udělal cucflek. Rychle jsem se odtáhla.

T/j= To bychom vážně neměli.
HP= Neříkej že se ti to nelíbilo.
T/j= Líbilo ale s někým už něco mám.
HP= Aha a koho?
T/j= Někoho, nestojí za zmínku.
HP= Dobře, nebudu se vyptávat.

Nastalo trapné ticho protože jsem neměly ani jeden co říct. Díky bohu přišel Ron.

R= Nebudu se ptát co se tu dělo.

Harry pořád byl bez trika a nevypadalo to na to že by si ho chtěl oblíknout.

T/j= Hele já bych už měla jít.
R= A proč ani jsme nepokecali.
T/j= Já vím omlouvám se, někdy jindy si pokecáme.
R= Dobře.

Rychle jsem se vydala pryč. Když jsem procházela společenskou místností tak jsem uviděla Freda jak sedí na pohovce a přemýšlí. Vypadal docela smutně ale já to nějak moc neřešila. Odešla jsem z nebelvírské koleje a šla na mou kolej. Když jsem šla společenskou místností tak se musela ozvat ta jedna osoba......Pansy.

P= Zmijozelská kurva.
T/j= To myslíš sebe.
P= Ne myslím tím tebe.
T/j= No já se před všemi neplazím po někom.
P= Tím myslíš Draca. Po něm se plazit může když to je můj kluk.

Já nevím co do mě vjelo ale vytáhla jsem hůlku a chtěla jsem říct kletbu abych mohla aspoň něco udělat ale někdo mě chytil za ruku ve který jsem měla hůlku a táhl mě po schodech na horu. Když jsme se zastavili tak jsem poznala že je to Draco.

D= Co kurva do tebe vjelo.

Neodpověděla jsem ale místo toho jsem se rozbrečela. Draco mi pomohl dojít do pokoje a pak odešel. Já jsem šla do sprchy a umývala jsem se ale pořád jsem brečela. Když jsem vylezla tak už jsem tak nebrečela. Ještě jsem si udělala skin-care a pak se převlíkla do pyžama.

Lehla jsem si a usla jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lehla jsem si a usla jsem. Během 1:39 a tak jsem se přetočila a viděla jsem jak je Draco sedí u okna a kouká ven.
(myslím tím že v tom je tohle a tam sedí ale je to zeď tady to je jenom příklad jak to vypadá)

 (myslím tím že v tom je tohle a tam sedí ale je to zeď tady to je jenom příklad jak to vypadá)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přišla jsem za ním a zeptala se ho.

T/j= Co se děje.
D= Ty jseš vzhůru?
T/j= Ptala jsem se jako první.
D= Nemůžu spát.
T/j= Tak jestli chceš tak si pojď lehnout ke mě.
D= Jestli můžu.
T/j= Můžeš.

Vzala jsem Draca za ruku a šli jsme si lehnout. Leželi jsme v takovém divné tichu ale Draco to přerušil.

D= Co si řešila s Pansy?!
T/j= Ale nic.
D= Nic, vytáhla si na ní hůlku jak mile bys jí něco udělala tak by tě vyloučily.
T/j= Já vím, promiň.
D= Mě se omlouvat nemusíš.
T/j= Dobře. Hele dobře řeknu ti co se řešilo.
D= No tak?!
T/j= Ty.
D= Já.
T/j= Jo.
D= A co ohledně mě.
T/j= Pansy řekla že spolu chodíte.
D= Já a Pansy, fuj nikdy.
T/j= A taky mi řekla zmijozelská kurva.
D= To fakt. Si dělá prdel mé princezně nikdo nebude říkat kurva.
T/j= Tvé princezně.
D= Ano mé princezně.

Já jsem se začala červenat a Draco se na mě podíval.

D= Jseš nádherná když se červenáš.

Já jsem se začala červenat ještě víc ale když jsem se po chvilce koukla na Draca tak jsem se začala bát. Byl naštvanej a to hodně.

D= Od koho to máš?!
T/j= A co?
D= Ten cucflek na tom krku?!
T/j= Ty vole já ho zabiju.
D= A kdo to kurva udělal?!

Bála jsem se, a nechtěla jsem říkat že to udělal Harry ale Draco mě chytl za krk a mě to bolelo a moc jsem nemohla dejchat.

D= Kdo to kurva udělal?!
T/j= Harry, Harry Potter.
D= Já ho zabiju!

Draco si stoupl a šel rychlou chůzí z pokoje. Nechtěla jsem aby se Harrymu něco stalo tak jsem si stoupla a běžela jsem za Dracem.
Už jsem ho viděla tak jsem na něj zařvala.

T/j= Doprdele Draco stůj.

Draco zastavil a když jsem k němu doběhla tak jsem viděla jak má slzy v očích rychle jsem ho obejmula. Když jsme se odtáhli tak mi Draco věnoval krátkej polibek.

T/j= Prosím nech ho bejt.
D= Chtěla si to od něj.
T/j= Ne nechtěla.
D= Dobře. Promiň jak jsem hned vystartoval.
T/j= Nemusíš se omlouvat.
D= Dobře ale prostě si jen má a nechci aby na tebe někdo šahal.
T/j= Nikdo se mě už nedotkne. Slibuji.

Dala jsem mu rychlou pusu.

D= Tak jdeme zpátky.
T/j= Jo, jsem docela unavená.

Šli jsme spolu zpátky na poko. Došli jsme zpátky a já si hned šla lehnout Draco si lehl vedle mě a ze zádu mě obejmul a já jsem se k němu víc přitulila abych ho cítila vedle mě.

921 slov
Trošku delší příběh snad se líbí a pokusím se víc psát.

Draco Malfoy a t/jKde žijí příběhy. Začni objevovat