13. Kapitola

88 4 0
                                    

Ráno
Probudila jsem se a vedle mě ležel Draco. Měl obmotané ruce kolem mé ho těla a držel mě docela dost silně. Nechtěla jsem ho budit ale potřebovala jsem docela nutně na záchod.

T/j= Draco, prosím pustíš mě.
D= A proč?
T/j= Potřebuju na záchod.
D= Dobře.

Draco mě pustil ale před tím než jsem zmizela tak ještě řekl.

D= Vrať se pak hned za mnou do postele.

Já jsem odešla.

Pov Draco
Byla tam docela dlouho tak jsem se rozhodl že vstanu. Viděl jsem nějaký obrázek v koši tak jsem šel ho vyndat z toho koše a kouknout se co to je. Když jsem vyndal ten obrázek tak jsem se začal divit co to je. Byl jsem tam já, na 100% to musela kreslit t/j, protože má na stole nějaký ty kresby. Vypadal jsem na tý kresbě docela dobře.
(omlouvám se ale fotku nemůžou najít)

Pov t/j
Trvalo mi to dýl protože jsem se snažila vyrobit drdol na hlavě. Něco se mi povedlo ohodnoťte sami.

Když jsem přišla zpátky do pokoje tak jsem si všimla že Draco stojí a má něco v ruce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem přišla zpátky do pokoje tak jsem si všimla že Draco stojí a má něco v ruce. Přišla jsem blíž a viděla jsem kresbu jeho. Začala jsem se bát jeho reakce.

T/j= Ihhh co to je?

Draco mi to podal a dodal.

D= To mi řekni ty.
T/j= No jseš to ty.
D= To mi došlo. Vypadám tam dobře. Povedlo se ti to.
T/j= Tak asi děkuju.
D= Není zač.

Draco ke mě přišel a políbil mě a pak se odtáhl.

D=Jdeme si ještě lehnout a třeba na něco kouknout?
T/j= Jo jdeme.

Šli jste do postele a pustili jste si film. Draco mě různě pusinkoval a objímal. Když už byl film skoro na konci tak Draco usl. Měla jsem žízeň tak jsem šla do společenský místnosti. Když jsem tam došla tak kdo se samozřejmě neozval.

P= Čau zmijozelská kurvo.

Radši jsem neodpovídala a šla se napít.

P= Co Fred?!
T/j= Co by.
P= Prej si se s ním rozešla protože jsi ho podvedla, a ještě s Dracem ví vůbec Fred že to byl Draco.
T/j= Proč se do toho sereš!!
P= Protože můžu.
T/j= Ne fakt nemůžeš. Nejradši bych na tebe použila smrtící kletbu a kdo ví jestli nepoužiju.
P= No nepoužiješ no.

Vytáhla jsem hůlku aby se bála a ona se fakt bála.

T/j= Ava.

Nedořekla jsem to a ona se fakt brutálně bála. Začala jsem se smát. Pak jsem se se smíchem vydala zpátky na pokoj. Když jsem přišla tak mě něčí ruce pevně chytly.

D= Kde jsi byla.
T/j= Se napít.
D= A co tě tak pobavilo.
T/j= Pansy.
D= Jak to.
T/j= No řekla mi zmijozelská kurva a.....
D= Dělá si prdel.
T/j= Nech mě to do říct. A já jsem jí vyhrožovala že na ní použiju smrtící kletbu.
D= A ona.
T/j= A ona se začala bát.

Draco mě objímal tak jsem ho neviděla. Když jsem se otočila tak Draco byl bez trička a o můj Bože to jeho tělo. Nevím jak ale prostě jsem musela

15+
Začala jsem Draca dravě líbat a on spolupracoval. Draco mě chytl pod zadkem a já na ně vyskočila a obmotala si nohy kolem jeho boků. Líbali jsme se a pak mě přenesl na postel, pořád mě líbal. Začal mě svlíkat a já jeho do kuď jsme nebyli oba úplně nahý.

D= Máš tak moc kurevsky hezký tělo.
T/j= To ty taky.

On mě políbil a pak mi začal dělat cucfleky na krku. Postupně přešel k mým prsům a bradavkám. Udělal mi další cucfleky a dělal mi mokré cestičky až dolů. Když došel k podbříšku tak jsem myslela že příjde ta nejlepší část. On rozevřel moje nohy ale začal mi líbat stehna. Bylo to kurva dobrý. Draco se na mě koukl a já na souhlas kývla hlavou. Začal mi lízat mojí kamarádku a já začala vzdychat. Trošku jsem ho tam přitlačila aby to bylo ještě lepší a ano bylo. Když jsem se udělala tak to Draco slízl, a hned do mě vnikl 2 prstama. Já jsem to nečekala tak jsem trošku zařvala a prohla se v zádech. Když jsem se znovu udělala tak Draco dal k mé kamarádce hlavu a slízl to. Pak se natáhl za mnou a políbil mě. Ještě se natáhl do skříňky pro kondom který rozbalil a nasadil si ho. Koukl ještě na mě a hned do mě vnikl. Bylo to tak moc dobrý. Vzdychala jsem hodně nahlas. Oba jsem se udělali ve stejnou dobu. Pak si Draco lehl vedle mě a oba jsme to rozdejchávali.

Konec 15+

Chvilku jsme se ještě pusinkovali.

T/j= Draco já jdu ještě do sprchy.
D= Tak dobře ale já jdu s tebou.
T/j= A kdopak to řekl že jde# semnou.
D= Já.
T/j= No dobře.

Šli jsme spolu do sprchy. Pustila jsem vodu tak jak jí mám ráda.

D= To si vždycky dáváš tak horkou vodu.
T/j= Jo. Já to mám takhle ráda.

Nedošlo mi že to vyzní jako dvojsmysl. Ale jakmile se Draco začal smát tak jsem to pochopila.

T/j= Ty seš kretén.

Řekla jsem to jenom že srandy ale Draco, nevím jak to vzal ale přišel ke mě a chytl mě pod krkem, ne tak aby mě dusil ale aby mu koukala do očí a jenom tam.

D= Co si to řekla.
T/j= Že si kretén.

Draco mě přitlačil na zeď.

D= A proč si mě tak nazvala?!
T/j= To bylo jenom že srandy jakože si to pochopil jinak tu větu.
D= Já to chápu ale už nikdy mě takhle nenazveš je ti to jasný. Jinak to bude horší.

Draco pustil ruku z mého krku a dal jí na mojí tvář.

D= Je ti to jasný.

Třepala jsem se ale řekla jsem to nějak normálně.

T/j= J-jasný.
D= Hodná holka.

Políbil mě. A šel pryč z koupelny. Já jsem se domyla a chtěla jsem se oblíct do pyžama ale žádné jsem nenašel tak jsem si vzala nějakou mikinu která byla na zemi.

 Já jsem se domyla a chtěla jsem se oblíct do pyžama ale žádné jsem nenašel tak jsem si vzala nějakou mikinu která byla na zemi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem do pokoje v úplným klidu ale Draco na mě koukal jakoby mě chtěl sežrat.

D= V mé mikině vypadáš dost sexy.
T/j= Ihh děkuju. To je tvoje mikina.
D= Jo je. Pojď sem.

Přišla jsem za ním a lehla si na postel.

D= Omlouvám se za to před tím.
T/j= Nic se nestalo.

Dala jsem pusu a lehla si na jeho hruď.

T/j= Jsem už docela unavená. Půjdeme spát?
D= Jo půjdeme.

Draco mě začal hladit ve vlasech a já po chvilce usla.

1099 slov
Teď dlouho nevyšel další díl protože se mi to moc tady psát nechce ale jinak doufám že se kapitola líbila a byla bych ráda za koment a hlasování.

Draco Malfoy a t/jKde žijí příběhy. Začni objevovat