Ráno
Probudila jsem se a Draco nikdy nebyl. Bylo docela horko, tak jsem se vyslíkla jen do spodního prádla, chtěla jsem si i sundat podprsenku ale do pokoje vtrhl........ Fred.T/j= Co tady kurva děláš.
F= Promiň chtěl jsem se omluvit.
T/j= Dobře, měla bych se omluvit spíš já za to že jsem tě podvedla, ale děkuju. A jak ses sem vlastně dostal?
F= Oknem.
T/j= Takže si ses sem vkradl.
F= No asi jo. Ale prostě nechci mít s tebou spor.
T/j= No tak mezi sebou tím pádem už spor. Měl bys už jít ať nemáš problém.Trošku mi spadla deka když jsem ukázala na dveře. Šli mi vidět prsa v podprsence. Fred na mě začal koukat tak že by mě hned ojel. Rychle jsem si vzala triko co bylo vedle a nasadila jsem si ho. Fred začal koukat po pokoji jakoby se nic nestalo.
F= Ským máš tenhle pokoj.
T/j= S Dracem.
F= To fakt.
T/j= Měl bys fakt jít. Můžeme se sejít v 7 večer na nádvoří.
F= Dobře, platí. Tak zatím.
T/j= Zatím.Fred odešel a já si zase sundala triko. Už jsem si zase chtěla sundat podprsenku ale do pokoje zase někdo vtrhl. Byl to Draco.
T/j= Kde jsi byl?
D= To je jedno.
T/j= Draco mluv. Proč máš pod okem monokl?!
D= Byl jsem zatím kreténem kterej ti udělal cucák na krku.
T/j= Co si mu udělal.Byla jsem v klidu. Docela jsem chtěla aby Harry za to o co se pokusil dostal přes držku. Stoupla jsem si a šla k němu.
D= Měli jsme menší bitku.
T/j= Nandal si mu to.
D= Jo.
T/j= To je dobře.
D= To je moje holka.
T/j= Už a ji tvoje holka jo.
D= No ne ale pokuď by jsi chtěla být.
T/j= Draco Malfoy se mě ptá jestli s ním budu chodit?
D= No už to tak bude. Tak budeš Teda se mnou?
T/j= Budu.Draco mě chytl za tvář a začal mě líbat.
D= Jinak mimochodem vypadáš sexy.
T/j= Děkuju.Draco mě začal víc líbat ale já se odtrhla.
T/j= Chtěla bych si stebou užít ale moje břicho to asi nedovolí.
D= Tvoje břicho?
T/j= Mám hlad.
D= Dobře tak se půjdeme najíst.Draco mě chytl za ruku a chtěl se mnou jít ale já se mu vyvlekla.
T/j= Prvně se půjdu upravit.
D= Dobře.Draco se usmál a šel na postel. Já jsem se vydala do koupelny. Měla jsem náladu si něco udělat hezkýho s vlasy proto jsem si udělala toto.
Když jsem si to udělala tak jsem na se ve hodila nějaké oblečení.
ČTEŠ
Draco Malfoy a t/j
FanfictionJe to příběh o t/j která se zamilovala do Draca. Ale musí taky čelit i jiním věcem.