7. Kapitola

112 4 0
                                    

Došla jsem na dvůr kde byl.........Draco.

T/j= Co tady děláš?
D= A co tady děláš ty?
T/j= Já se zeptala jako první.
D= Tvůj bratr mi řekl že tu budeš a že tě mám odvíst až do tvýho pokoje.
T/j= No tak to nepůjde.
D= No půjde.

Draco ke mně přišel a chytil mě silou za ruku a začal mě táhnout do školy. Ale najednou na něj někdo zařval.

F= Nech jí bejt.
D= Ne.
T/j= Draco pusť mě. Prosím. Já pak půjdu v klidu.
D= Dobrá ale zkus něco.
T/j= Neboj se.

Přišla jsem za Fredem a chtěla mu něco říct ale Fred mi pošeptal.

F= Hele v 6 tady a dávej bacha.
T/j= Dobrá.

Vrátila jsem se k Dracovy a odešla jsem s ním. Když jsme procházeli zmijozelskou společnou místností tak na nás začala mluvit Pansy.

P= Tak Draco chodí s t/j.
D= Pansy nechceš toho nechat.
P= Ani ne.

Draco to ignoroval a doprovodil mě až k pokoji. Já jsem tam vlezla a Draco mi nestihl ani nic říct a já hned zavřela dveře a zamkla je. Rozhlídla jsem se po pokoji a vyděla jsem nějaké kufr. Šla jsem k tomu kufru a otevřela jsem ho. Byly tam klučičí věci.

D= Proč se mi koukáš do kufru?!
T/j= To je tvůj kufr?
D= Jo tvůj bratr zařídil aby jsme měli pokoj společně.
T/j= Děláš si srandu?!
D= Ne.

Odešla jsem z pokoje a vydala jsem se najít svého bratra. Viděla jsem ho jak se líbá s nějakou holkou.

T/j= Můj bratr má snad holku.
J= T/j co tady děláš?
T/j= A co děláš ty.
J= Neříkej to otci. Prosím.
T/j= Tak ty se mi nepleť do života. Příde ti v pohodě aby si zařídil abych já měla pokoj z Dracem.
J= Jo Draco má čistou krev oproti Weaslovým.
T/j= Jasně že je to kvůli nim jsou to mí kamarádi a já budu radši když budu s nima než asi stebou.

Radši jsem šla k sobě na pokoj kde byl Draco. Otočila jsem se a chtěla jsem jít pryč ale.

D= Čekej.

Draco ke mě přiběhl. A chytil mě za ruku.

T/j= Pusť mě.
D= Jo promiň. Hele t/j já vím že semnou nechceš mít pokoj ale měsíc to budeš muset vydržet.
T/j= Hmmm.

Odešla jsem a už bylo třičtvrtě na 6 tak jsem šla do velké síně kde bylo jenom pár lidí. Sedla jsem si a lidi už začali přicházet a poté se objevilo jídlo. Rychle jsem se najedla a vydala jsem se na dvůr. Když jsem tam došla byl tam už Fred. Fred měl u sebe koště a mě došlo že asi někam poletíme.

T/j= Ahoj.
F= Ahoj, trošku se proletíme.
T/j= Jo to mi došlo.

Oba jsem se trošičku zasmáli.

F= Tak jo, pojď.

Šla jsem za ním a sedla si za něj.

F= Být tebou tak se mě chytnu.
T/j= Jo jasný.

Radši jsem se chytla koštětě.

F= Jak myslíš.

Fred vyletěl a to koště se nějak zatřepalo a já jak jsem se lekla tak jsem se chytla pořádně Freda.

F= Já ti to říkal.
T/j= No a co.

Fredem jsme letěli a povídali si a já zjistila že máme hodně společnýho.

F= Tamhle je hora tak tam zastavíme, jo.
T/j= Jasný.
Přiletěli jsme na tu horu a sedli jsme si tam. Chvíli jsme si povídali a mě byla docela zima takže jsem se třepala.

F= Zima.
T/j= Docela jo.

Fred si sundal bundu a dal mi jí. Dál jsme si povídali a Fred udělala takový to starý klišé a to udělal že zíve a ruku mi dal na rameno a přisunul si mě k sobě, já jsem se ještě víc k němu přitulila a na jeho hrudi jsem usla. Nevím jak dlouho jsem spala ale Fred mě probudil.

F= Stávej musíme rychle do školy.

Já jsem mu ospalým hlasem odpověděla.

T/j= Ne já chci spát.
F= Tak až budeš v posteli budeš spát.
T/j= Tak dobrá.

Sedli jsme si na koště a odletěli jsme. Fred mě vysadil u mého okna já jenom řekla alohomora a okno se odemklo. Vlezla jsem do svého pokoje a šla jsem do koupelny kde jsem si nechala otevřené protože jsem zapomněla na to že mám pokoj s Dracem. Vyslíkla jsem se a šla jsem do sprchy. Sprchovala jsem se a přitom jsem si zpívala. Pak jsem vylezla převlíkla jsem se do pyžama a šla jsem do postele a lehla jsem si a hlavu jsem si položila na něco divního koukla jsem se na co a byla to Dracova hruď. Rychle jsem si stoupla.

D= Co je?
T/j= Co tady děláš?!
D= Mám stebou pokoj.
T/j= Cože?
D= Jo mám stebou pokoj.
T/j= Talže si mě teď viděl.
D= Jo viděl a slyšel.
T/j= No to je dobrý.
D= Neboj nekoukal jsem se.
T/j= Řekl si že si mě viděl.
D= 1 sekundu.

Radši jsem si šla lehnout. Přemýšlela jsem nad tím a usla jsem.

848 slov
Trošku kratší kapitola.

Draco Malfoy a t/jKde žijí příběhy. Začni objevovat