První co jsem vyděla byl Draco.
T/j= Kde to jsem Draco?
D= Jsi na ošetřovně.
T/j= Proč?
D= Byla jsi ve sprše a omdlela jsi a spadla a hlavou jses praštila o zem.
T/j= Cože?
D= Počkej tu.
T/j= Kam bych měla jinam jít.Draco se pousmál a někam odešel, já si mezi tím prohlížela všechno okolo sebe. Pak Draco přiběhl a řekl.
D= Už můžeš jít zpátky na pokoj.
T/j= Takže budu moct jít do školy.
D= Až pozítří. Jinak zítra budu celý den stebou a dneska taky.
T/j= A proč?
D= Kdybys znovu omdlela.
T/j= Děkuju.
D= Tak si zkus sednout.Já jsem si sedla ale zamotala se mi hlava.
D= Motá se ti hlava.
T/j= Jo ale už to je dobrý.
D= Dobře. Tak si zkus stoupnout.Já jsem si stoupla ale zamotala se mi znovu hlava a padala jsem ale Draco mě chytil.
D= Dobře.
Draco mě vzal jako se nosí nevěsty, takže mě držel za záda a nohy a já se ho chytla okolo krku. Nesl mě až k nám na pokoj, kde mě položil na postel.
D= Zkus spát ať ti to rychleji utíká.
T/j= Dobrý nápad.Usmála jsem se a lehla si tak aby mi to bylo pohodlné. Chvíli jsem měla zavřený oči ale nešlo mi usnout tak jsem je otevřela a viděla jsem Draca jak sedí na okně a vypadal smutně.
T/j= Co se děje?
D= Cože? Nic, nic se neděje.
T/j= Ale děje vypadáš smutně.
D= Ne nevypadám.
T/j= Viděl jsi se snad.
D= Ne.Oba jsme se usmál jako že to bylo vtipný.
T/j= Pojď sem.
Mezi tím co jsem to říkala tak jsem rukou poplácale na místo kam si má sednout. Draco si stoupl a přišel ke mě a sednul si na to místo na který jsem před tím plácala.
T/j= Tak co ti je?
D= Rodiče.
T/j= Nějaký problémy s nimi?
D= Jo, otec je fakt hroznej on chce abych dělala věci které nechci a matka ta ho v tom podpořuje a i když by mě viděla jak jsem od krve tak by nic neudělala.
T/j= Aha. Neboj se ono to časem bude dobrý.Já jsem si Draca dala blíž k sobě a obejmula jsem ho a on mi objetí daroval zpátky. Chvíli jsme se ještě obímali.
D= Měla bys spát a neřešit moje problémy.
T/j= Ale ono je důležitý řešit něčí problémy, aby je pak nemusel mít. A spát nejdu jen pokuď půjdeš spát ty.
D= Tak já jdu spát dobrou.
T/j= Dobrou.Draco si lehl k sobě na postel a já si zase lehla tak aby mi to bylo pohodlné. Nemohla jsem spát a chtěla jsem mít vedle sebe někoho tak jsem udělala úplnou blbost.
T/j= Draco.
D= No.
T/j= Nemůžeš jít sem.
D= A proč?
T/j= Chci mít vedle sebe někoho.
D= Dobře.Draco přišel a sedl si na postel.
D= Lepší.
T/j= Ty taky potřebuješ spánek tak si lehni vedle mě.
D= Cože? No tak dobře.Draco si lehl vedle mě a já konečně usla.
Ráno
Probudila jsem se za východu slunce tak jsem se koukla z okna a najednou jsem viděla vedle sebe Draca a byla jsem ráda. Nechtěla jsem ho budit tak jsem si sedla a nemotala se mi hlava tak jsem z toho usoudila že když si stoupnu tak se mi taky nebude motat hlava. No stoupla jsem si a hlava se mi strašně moc zamotala a spadla jsem na zem což samozřejmě probudilo Draca.D= Co děláš?
T/j= Chtěla jsem jít do koupelny.
D= Tak mě máš zbudit, ale normálně.
T/j= Tak příště teda pokuď nějaký bude.
D= To uvidíme.
ČTEŠ
Draco Malfoy a t/j
FanfictionJe to příběh o t/j která se zamilovala do Draca. Ale musí taky čelit i jiním věcem.