3. Kapitola

154 6 1
                                    

Pak jsem došla na pokoj a lehla jsem si do postele a hned usla. Najednou jsem se probudila ale nebyla jsem ve svém pokoji. Viděla jsem nějaké blonďaté vlasy a hned mi došlo kdo to je......Draco.

T/j= Draco, co tady dělám?
D= Řekl jsem že si máš dávat bacha.
T/j= A jak jsem se sem dostala.
D= Jak asi, hádej, nejspíš jsem tě sem donesl.
T/j= No a proč si mě jsem nesl?
D= Potřebuju si sebou něco vyjasnit.
T/j= A co si semnou potřebuješ vyjasnit?
D= Takže zkus na mě ještě jednou vytáhnout hůlku a bude to pro tebe špatný.
T/j= Tak dobrá.

Když jsem to řekla tak jsem vytáhla hůlku a dala jsem jí Dracovy pod krk.

T/j= Tak co uděláš, hm.
D= Chceš to vědět, tak dobrá.

Draco vytáhl hůlku a udělal kouzlo expelliarmus a mě odletěla hůlka. Pak vzal mojí hůlku a když mi jí nesl tak řekl.

D= Nezahrávej si semnou.
T/j= To se uvidí.

Řekla jsem a měla jsem na odchodu ale Draco mě chytil za ruku a já cukla rukou a vyvlíkla jsem se mu a rychle jsem utekla do pokoje, zavřela jsem dveře a zamkla. Šla jsem si lehnout, chvíli jsem přemýšlela nad tím co se stalo ale pochvilce jsem usla.

Ráno
Měli jsme budíček v 7 hodin ráno a vyučování začínalo v 9 hodin. Šla jsem se převlíknout.
Tohle jsem si vzala:

Udělala jsem si skincare a taky jsem si udělala lehkej make-up

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Udělala jsem si skincare a taky jsem si udělala lehkej make-up. Když jsem byla hotová tak jsem šla s nějakou holkou jménem Dafné, Šli jsme do velké síně kde jsi Dafné sedla k Pansy Parkinsonové a její partě, Já jsem si sedla tak abych byla zády ke klukům.
Najednou jsem viděla jak prochází velkými dveřmi ten blonďaté a namyšlenej idiot, který si sedl bůh ví proč ke mně a z druhé strany u něho seděla Dafné ale tý Pansy přikázala ať si je jde sednout jinam. Mě došlo že Pansy se líbí Draco a bylo mi líto těch holek co s ní museli kámošit. Najednou začala Pansy mluvit na Draca a já jsem pozorně poslouchala.

Pansy=P
P= Ahojky Draco.
D= Co chceš?
P= Nevím třeba v 8 večer u mě?
D= Ne.
P= Proč ne?
D= Mám na večer jiný plány.
P= Jsou snad důležitější jak já?
D= Jo jsou a nech mě bejt.

Jak jsem viděla ten Pansyn pohled tak jsem se musela začít vnitřně smát až to šlo malinko slyšet ale pro Draca to asi bylo dost nahlas a otočil se ke mně.

D= Čemu se směješ?
T/j= Pansy.

Najednou se ozval Harry.

HP= Hej t/j.
T/j= No.
HP= Nechceš se po vyučování stavit k nám na kolej.
T/j= Jo moc ráda.

Zničeho nic se na stole objevilo jídlo a začali jsme jíst. Když jsem dojedla tak jsem šla ještě pro učení. Když jsem procházela společenskou místností tak na mě promluvil Draco.

D= Po vyučování tady!
T/j= To asi nepůjde.
D= A proč by to nešlo?
T/j= Jdu k Harrymu na kolej.
D= No tak to nejdeš.
T/j= Nejsi můj táta a už mě neotravuj.

Dořekla jsem a rychle jsem si zaběhla pro tašku. Byla jsem v pokoji vzala jsem tašku a rychlou chůzí šla na hodinu. Hodina patřila McGonagallové a její hodina je o přeměňování. Šla jsem si sednout ale nikde nebylo místo až u jedný holky ke který jsem si šla sednout. Chvíli jsem tam seděla a učila se a až pak jsem poznala že je to ta holka z vlaku.

Hermiona=H

T/j= Hele nejsi náhodou Hermiona.
H= Ano jsem mi se snad známé?
T/j= No viděli jsme se v kabince ve vlaku, byla jsem tam s Ronem a Harrym.
H= Ano vzpomínám si.
T/j= A jak se máš?
H= Dobře ale prosím nech mě se soustředit.
T/j= Jasně promiň.

Dal pokračovala hodina. Když hodina skončila tak jsem se střela s klukama.

HP= T/j po hodině na dvoře máme jednu hodinu volno společně.
T/j=Jo dobrá.

S klukama jsme společně šli na hodinu, byla to hodina kouzelných formulích. Kluci si sedli vedle sebe a na mě zbylo místo vedle Draca. Šla jsem si k němu sednout, sedla jsem si k němu a on začal mluvit.

D= Ahoj krasotinko.
T/j= Už nikdy mi tak neříkej.
D= No tak krasotinko.

Docela mě to naštvalo tak jsem vytáhla hůlku a řekla jsem:

T/j= Zkus to ještě jednou říct
D= No tak je to sranda.
T/j= Mě to moc vtipný nepříjde.
D= Ale mě jo.

Rychlé jsem schovala hůlku protože přišel učitel. Probíhala hodina a Draco furt na mě mluvil až už mě to bylo otravný.

T/j= Můžeš přestat na mě mluvit?!
D= Ne

Dál jsem ho ignorovala a pak skončila hodina. Já jsem šla na dvůr kde byl Harry.

HP= Ahoj.
T/j= Ahoj kde je Ron.
HP= No nechtěl být venku.
T/j= Aha, a kam chceš jít.
HP= Nevím někam se projít.
T/j= Dobrá tak jdeme.

Šli jsme se projít kolem jezera kde byl obří kámen kam jsme si sedli.

HP= T/j.
T/j= No.
HP= Já nevím jak to říct ale prostě líbíš se mi.
T/j= Harry promiň ale ty se mi nelíbíš.

Když jsem to řekla tak jsem nevěděla co mám dělat tak jsem radši odešla. Rovnou jsem šla na hodinu i když jsem tam ještě dalších 20 minut čekala. Měla jsem ještě další 3 hodiny na kterých se nic zajímavího nedělo. Po vyučování jsem teda šla za klukama. Potkala jsem ale jenom Rona.

T/j= Ahoj Rone kde je Harry.
R= On nemá moc náladu.
T/j= Aha takže asi k vám nepůjdu na kolej.
R= No asi ne, promiň.

Já jsem se odtrhla od Rona a šla jsem na svoji kolej. Byla jsem na pokoji a kreslila jsem. Už bylo 6 hodin a já jsem šla sama na večeři do velké síně, sedla jsem si a už na stole bylo jídlo takže jsem se najedla a šla jsem zpátky na pokoj. Byla jsem už ospalá takže jsem se převlíkla odlíčila a udělala večerní skincare. Šla jsem zpátky do pokoje kde nevím jak se objevil Draco.

T/j= Co tady děláš?
D= Hele t/j promiň za ten včerejšek.
T/j= Bylo to docela blbý mě unýst.
D= Jo to bylo promiň, nechtěla bys začít od znova?
T/j= To záleží jak se budeš chovat.
D= Budu víc v pohodě a nebudu tě tak moc otravovat.
T/j= Dobrá můžeme začít od znova ale až zítra, protože teď chci jít spát.
D= Dobrá tak tím pádem dobrou noc a ahoj.

1117 slov

Po dlouhý době další díl snad se vám líbil.

Draco Malfoy a t/jKde žijí příběhy. Začni objevovat