Další den ráno jsem se vzbudila kolem 6, tak jsem si šla hned sednout ke stolu a začla jsem psát dopis otci. Při tom co jsem psala tak se vzbudil i Draco.
D= Co pak to děláš?
T/j= Píšu tátovy dopis aby věděl že budu pryč. Ještě budu muset dojít za bratrem a říct mu to.
D= Dobře. Tak to dej do obálky a pojď si ještě lehnout ke mě.
T/j= Dobře tak mi dej 5 minutek.
D= 3 minuty.
T/j= 5 minut.
D= Dobře teda.Dopsala jsem rychle dopis a dala ho do obálky. Pak jsem šla na záchod a zjistila jsem že jsem to dostala. Vzala jsem si tampón a pak jsem šla za Dracem.
D= Bylo to víc jak 5 minut. Za to by jsi se mohla ukázat.
Draco mě začal líbat a taky mě chtěl začít svlékat.
T/j= Draco nemůžu.
D= Proč?
T/j= Dostala jsem to.
D= Aha. Tak aspoň mazlení?
T/j= To beru.S Dracem jsem se mazlili a pusinkovali a u toho koukali na film.
T/j= Kolik je hodin?
D= Osm.
T/j= Nepůjdeme na snídani?
D= Můžem.Já si stoupla a šla jsem se oblíknout a nalíčit.
Udělala jsem si basic linky protože nic jinýho se mi dělat nechtělo. Vylezla jsem z koupelny a s Dracem jsme vyrazili do haly. Dali jsme si snídani a vrátili se na pokoj. Draco si lehl do postele a já si sedla ke stolu.
D= Pojď za mnou prosím.
Řekl to tak roztomile a chtěla jsem za ním jít ale nemohla jsem.
T/j= Promiň musím jít odeslat ten dopis a jít za bratrem mu to sdělit.
D= A nepočká to?
T/j= Počkalo by to ale zimní prázdniny jsou už za týden a s tebou bych akorát dnešek proležela. Jakmile přijdu tak se budeme mazlit neboj.
D= Dobře.Vzala jsem dopis a šla jsem ho dát sově aby ho předala otci. A pak jsem se vydala za bratrem. Došla jsem k jeho pokoji a zaťukala, nikdo se neozýval tak jsem tam vešla ale dělat jsem to neměla zrovna tam s nekým pr**l tak jsem rychle vyšla ven z pokoje a zabouchla. A přes dveře řekla.
ČTEŠ
Draco Malfoy a t/j
FanfictionJe to příběh o t/j která se zamilovala do Draca. Ale musí taky čelit i jiním věcem.