Během noci jsem se probudila se žízní a tak jsem chtěla jít do společenský místnosti se napít ale Draco mě že zádu objímal takže jsem musela dát jeho ruce z mého břicha, což nebylo jednoduché ale povedlo jse mi to. Stoupla jsem si a v dále se směr společenská místnost. Došla jsem, nalila si pití a samozřejmě jsem ho vypila. Chtěla jsem jí do svého pokoje a tak jsem šla, když jsem přišla tak Draco tam nebyl říkala jsem si že nejspíš šel do koupelny tak jsem si lehla a usla.
Ráno
Probudila jsem se a když jsem viděla Draca jak spí tak jsem se usmála protože vypadal fakt roztomile. Měl vlasy ve tváři tak jsem mu je rukou odhrnula. Měla jsem nutkání ho políbit a tak jsem prostě natáhla hlavu a dala mu pusu. Najednou Draco začal spolupracovat, takže se z polibku stalo líbání. Po chvilce jsem se odtáhla abych se mu mohla kouknout do těch jeho nádherných šedých očí. Draco mi dal polibek na tvář, a začal vstávat.T/j= Kam jdeš?
D= Oblíknout se. Dneska je škola, a ty by ses měla jít taky obléknout.
T/j= Nemůžu se vymluvit na to že mi je blbě a motá se mi hlava.
D= Ne, nemůžeš. A dělej.
T/j= Jo dobře. Jdu do koupelny se vysprchovat.
D= Dobře, první hodinu máme
McGonagallovou. Takže si pospěš.Neodpověděla jsem mu na to. Šla jsem do koupelny se umýt a udělat si ranní hygienu. Udělala jsem si lehký make-up.
Pak jdem šla zpátky do pokoje a rychle jsem na sebe něco hodila.
Rychle jsem si připravila učení a šla jsem na hodinu. Jinak Draco někam nejspíš odběhl takže mě neviděl se převlékat. Když jsem došla do třídy kde jsme měli hodinu tak tam Draco už byl ale vedle něj seděla Pansy a plazila se po něm, a šlo vidět že Dracovy tak moc nevadilo. Chvilku jsem na ně čuměla ale pak jsem si šla sednout. Místo bylo vedle Hermiony, takže jsem si sedla vedle ní.
T/j= Ahoj, nevadí když jsi k tobě sednu.
H= Ne nevadí klidně si sedni.
T/j= Děkuju.Sedla jsem si a začala hodina. Já jsem mohla klidně na té hodině spát, ale Hermiona se furt hlásila a mluvila takže pro můj spánek nebylo místo. Když hodina skončila tak jsem se zvedla a šla jsem na chodbu. Když jsem procházela tou chodbou tak mě zastavil Ron s Harrym.
R-HP= T/j počkej.
Já jsem zastavila a kluci mě doběhli.
T/j= Ahoj co potřebujete.
HP= No dlouho jsem se neviděli tak jestli nechceš jít po škole jít se mnou teda s náma na kolej.
T/j= Ráda s vámi půjdu.
R= Dobře, tak ve 3 tady.
T/j= Dobrá. Tak zatím.
HP= Ahoj.
R= Čau.Já jsem odešla a šla jsem na další hodinu. Nic se celý den nedělo. Ve 3 jsem byla na tom místě kde jsme si řekli. Po chvilce přišel Ron.
T/j= Kde je Harry.
R= Na koleji nechtělo se mu sem jít.
T/j= Aha, dobře. Tak jdeme.S Ronem jsme šli na nebelvírskou kolej a mezi tím jsme si povídali. Když jsme došli tak Ron mi řekl ať jdu na horu že tam je Harry že on si musí odskočit. Šla jsem na horu a..........
548 slov
Ahoj moc dlouho jsem nevydávala a já to vím. Chtěl bych se za to omluvit. Bylo to skrz školu a nějaký problémy ale taky se mi nechtělo psát. Jinak doufám že se tahle kapitola líbila i když byla kratší.
ČTEŠ
Draco Malfoy a t/j
FanfictionJe to příběh o t/j která se zamilovala do Draca. Ale musí taky čelit i jiním věcem.