Yukarıda hikayem için yapmış olduğum edit var, bu hikayeyinin tanıtımı olarak düşünebilirsiniz, okumadan önce onu izlemenizi öneririm 🤍Sam Smith-Lay Me Down
Soğuk bir kış günüydü. Parlayan güneşe rağmen hava vücudumu titretmeye yetecek kadar soğuktu ve ben üşüyordum.
Ama yanımda sen vardın.
Kahkaha sesin ile, gülüşün ile, ellerimi tutup üfleyerek ısıtmaya çalışman ile kalbimi sıcacık tutan sen vardın. Elimi tutup cebine koyardın, bir eldiven giymekten daha faydalı olacağını söyleyip gülerdin. Gururlu bir şekilde daha iyi ısıtıcağını söylerdin. Sen bunu yaparken sadece elim ısınmazdı, yanaklarım, içim ve en önemlisi kalbim ısınırdı. Kırmızı yanaklarımı gördüğünde üşüdüğümü sanıp dalga geçerdin ama aslında beni sıcacık yaptığın için kızarırdı yanaklarım.
O gün çok eğlenmiştim. O kadar çok kahkaha atmıştım ki, ertesi gün bile hafifçe kıkırdasam dahi karnım çok ağrırdı.
Kendini karlar arasına atmak istemiştin ama sen geriye düşerken ayakların ile kendi yüzüne kar fırlatmıştın. Sana kahkaha atarken ben de sana takılıp karlar içine gömülmüştüm.
Soğuktan her yerim uyuşmuştu, hareket edemeyecek haldeydim. Bir ölü gibi yatıyordum karın içinde ama ruhum yaşıyordu. Ruhum ilk defa özgür bir şekilde yaşamıştı.
Artık her şey benim için bir rüyadan ibaretti. Eskide kalan bir anım bile değildi artık. Çünkü şu an bana acıdan başka bir şey vermiyordu. Kalbimi en derinlerinde sanki Posedion mızrağını saplıyor, sonrasında da denizinde beni ölüme terk ediyordu.
Gittin.
Bir kar tanesi gibiydi vedan. İlk karla başladı serüvenimiz, gökyüzünden tane tane indin hayatıma. Her inişinde başka bir güzellikteydin ve ben her güzelliğinde sana hayran kaldım. Ama öyle bir zaman geldi ki, gelmesini asla istemediğim bir zaman dilimiydi bu. Yavaş yavaş kaybolmaya başladın. Gözlerimin önünde olsun veya olmasın. Ellerimden kayıp gidercesine erimeye başladın. Seni ne tutabildim, ne de erimeni engelleyebildim. Yavaş yavaş kayboldun ve bana son vedanı ettin, kışın bitmesi ve ilkbaharın gelmesi ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
winter falls | hyunin ✔️
Fanfic"Seninle birlikte ilk karı izlediğimiz zamanı özlüyorum, o zamanlar bilemezdim son sefer olacağını. Beni paramparça edeceğini, bir kar tanesi gibi hayatıma girdin, sana hayran kaldım ve aşık oldum, ardından sen eriyip gittin ve kış bittiğinde bana s...