The Neighbourhood-Fallen Star
Son iki bölümdür unutuyorum paylaşmayı ama, en sevdiğim yazar ve harika yazan mommymimin minsung fikine bakmak istersiniz belki, okuduğunuzda asla pişman olmayacaksınız <3 memphisflat
İyi okumalar 🤍
Mutluydum.
O gitmiyordu. Hyunjin gitmiyordu ve yanımda kalıyordu. Birlikte zaman geçiriyorduk, tüm özlediğim anılarımızı, tekrar yaşıyorduk. Yapamadığımız şeyleri yapıyorduk ve beni çok mutlu ediyordu.
"Hayatım evimizde oturmak varken neden dışarı çıkalım ki?" Minho'nun kucağında oturan Jisung, kollarını Minho'nun boynuna sararken söylemişti bunu. Yılbaşında ne yapacaklarını tartışıyorlardı. Jisung havalar soğuk olduğundan dolayı evinde geçirmek istiyordu, Minho ise ona sürpriz bir hazırlık yaptığı için de onu dışarı çıkmaya ikna etmeye çalışıyordu.
Tabi Jisung'un bu sürprizden haberi yoktu.
"Çok güzel bir kafe var seni oraya götürmek istiyorum, hatta ismi kedi kafe olarak geçiyormuş" Minho'nun dediği üzerine gülmemek için kendimi zor tuttum. Tamamen yalan söylüyordu ve gerçekten yalan söylemeyi hiç beceremiyordu.
"Hadi kabul et şu kedinin dediğini, miyavlayıp duruyor birazdan miyavlayarak ağlayacak" dedim duruma el atarak. Biraz daha bu konuyu konuşmaya devam ederlerse Minho kendini bir şekilde açığa verecekti.
Minho'nun sinirli bakışlarını üzerimde hissederken devam ettim. "Hyunjin bana birlikte geçirelim dese, neresi olduğu fark etmez koşarak giderdim"
Gerçekten yapardım bunu. Şu an aramız iyi olsa da, yılbaşını birlikte geçirip geçirmeyeceğimizi bilmiyordum. Sormakta istemiyordum, bu zamana kadar kalması bile benim için mucizeydi. Hiçbir zaman yılbaşına kadar kalmamıştı çünkü.
"Sen öyle diyince kendimi kötü hissettim ama" dedi Jisung dudaklarını büzerek. Sonra Minho'ya daha sıkı sarıldı. "Tamam gidelim hayatım ama üşüdüğüm her an için bana rüşvet vermelisin"
Zaferle Minho'ya gülümsediğim de ona bana karşılık olarak gülümsemiş, bu da beni mutlu etmişti.
"Peki şu gizemli Hyunjin ile aranız nasıl?" Jisung bakışlarını Minho'dan çekip bana çevirdiğinde ona gülümsedim. "İyi gibi"
"İyi gibi mi?" Minho, Jisung'un beline daha sıkı sarmıştı kollarını.
"Mutluyum..." Elimi enseme götürüp ensemdeki kısa saçlarımı karıştırdım. "Daha önce hiç olmadığım kadar"
"İçimde şüphe var.." diyen Minho ile kaşlarımı çattım. "Hyunjin'i hala görmedik ve senin yanında değil"
Jisung bakışlarını Minho'ya çevirdi tekrardan. "Öyle denilir mi? Biraz nazik olur musun hayatım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
winter falls | hyunin ✔️
Fanfic"Seninle birlikte ilk karı izlediğimiz zamanı özlüyorum, o zamanlar bilemezdim son sefer olacağını. Beni paramparça edeceğini, bir kar tanesi gibi hayatıma girdin, sana hayran kaldım ve aşık oldum, ardından sen eriyip gittin ve kış bittiğinde bana s...