V-Snow Flower (feat.Peakboy)
Bazen düşünüyordum, bir kardan adam olsaydım sadece, nasıl olurdu? Kış geldiğinde çocuklar heyecanla beni yapsalardı, onların heyecanlarını, mutlulukları ve yapmayı bitirdikleri an da kendileri ile duydukları gururu hissetmelerine sebep olsaydım.
Çünkü çocukken hissetmek istediğim duygular tamamiyle bunlardı.
Tek başıma büyümüştüm ben, babam kendimi bildim bileli yoktu ve annem hiçbir zaman evde olmazdı. Hyung'um ise... Hyung'umun bazen beni suçlu gördüğü için beni sevmediğini sanardım.
Bunu hiçbir zaman çözemedim aslında, ve bu zamana kadar da ona gidip sormadım asla.
Ama şu an öyle değildi. Şu an bana verdiği değer ile tekrar çocuk gibi hissedebiliyordum. Tamamen mutlu olan bir çocuk.
Eğer bir kardan adam olsaydım, seninle sonsuza kadar beraber olabilir miydim? Şu an sana baktığım gibi her zaman bakabilir miyim? Kalp atışlarını ezbere bilmek zorunda kalmasam, her gün onları dinlesem olmaz mı? Eğer unutursam diye ödüm kopuyor çünkü. Eğer ezbere bildiğim kalp atışlarını unutursam ben devam edemem.
En sevdiğim melodiyi dinlemek için başımı aşağı eğdim. Bana sımsıkı sarılmış haldeydin ve ben seni uyandırmamak için bir kaplumbağa gibi hareket ediyordum.
Başımı göğsünün sol tarafına koyarken bile çok dikkatliydim. Uyanmandan korkuyordum, eğer uyanırsan hemen gidebilirsin.
Kulağımda duyduğum kalp atışların kalbimi hızlandırdı. Çok özlemiştim, keşke bu dünyada her şey sussa ben sadece senin kalp atışlarını dinlesem. Kalp atışların kalbimi canlandırıyordu, senin atan kalbin ile benim kalbim de hayat buluyordu sanki.
Keşke hissettiklerimin hepsini sana aktarsam, belki o zaman beni anlar ve hiçbir zaman gitmezdin bir daha. Gitmek zorunda olduğunu biliyorum, ama bencil olmaktan alıkoyamıyorum kendimi. Keşke beni bırakıp gitmesen ya da benimle beraber gitsen. Ve ben her zaman senin kalp atışlarını canlı canlı dinleyeyim.
Hava yeni aydınlanıyordu. Yüzüme çarpan soğuk havayı hissedebiliyordum, ama etrafımda senin kolların ve kulağımda atan kalp atışların ile sıcacık hissediyordum. Sana seni özlediğimi kanıtlamam için daha ne yapmam gerek? Beni de alır mısın yanına?
Beline daha sıkı sarılıyorum şimdi, seni bir daha bırakmak istemiyorum. Bir daha gidişini izlemek istemiyorum, kardan adamımın eriyip gitmesini istemiyorum, izin vermek istemiyorum ama o ellerimin arasından kayıp gidiyor. Eriyor ve bir daha ki kışa kadar onu hala aynı yerde bekliyorum.
İkimizde kardan adam olsak? O zaman gidersek ikimizde birlikte gideriz ve kalırsak birlikte kalırız.
Saç tutamlarıma çarpan nefesin huzurlu hissettiriyor bana. Sen uyurken kalp atışlarını ezberliyorum tekrardan, gittiğinde unutmayayım diye.
Yüzünü görebilmek için yavaşça başımı kaldırdım. Dağınık sarı saçların, düzenli nefeslerin ve yanağını yastığa yasladığından dolayı büzülen dudakların.
Seni resmetmek istiyorum, ama bu resmin tek bir anıya sıkışıp kalmasını istemiyorum. Sonsuz anlar içinde kalsın şu an. Bir resim çizdiğimde resim sadece o anda kalmış oluyor, oysaki ben şu anın sonsuz olmasını istiyorum.
Aklımda resmediyorum bu anın her detayını. Aklımda sonsuza kadar yaşatacağım.
Kıpırdanmaya başladığında hissettim yavaş yavaş bilincinin açıldığını, kaşların yavaşça çatışmış, sonra göz kapaklarını sonunda açmıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
winter falls | hyunin ✔️
Fanfic"Seninle birlikte ilk karı izlediğimiz zamanı özlüyorum, o zamanlar bilemezdim son sefer olacağını. Beni paramparça edeceğini, bir kar tanesi gibi hayatıma girdin, sana hayran kaldım ve aşık oldum, ardından sen eriyip gittin ve kış bittiğinde bana s...