Mă numesc Jessica Jonson , am 17 ani locuiesc în New York. Locuiesc singură într-o casă cu 3 etaje pentru că părinții mei au plecat în Germania cu treburi. Au mai rămas cîteva zile pînă se începe școala, trebuia să mă pregătesc. Nu am prieteni căci mă bazez mai mult pe învățat. Mai ales că mulți din clasa noastră mă consideră o tocilară deși nu e deloc așa. Toți sunt cu fițe chiar dacă ne cunoaștem de mici. Eram ca o nălucă în clasă fiindcă nimeni nu mă observa.
Dimineața
"Beeep beeep beeep "
M-am sculat și mi-am ales o cămașă albă și niște blugi, un papion roșu și niște pantofi negri. Apoi m-am dus să fac un duș. După m-am îmbrăcat și m-am dus să mănînc. Apoi am plecat la școală. În drum spre școală am trecut pe la florărie și am cumpărat cîteva buchete de flori.
La școală.........
Am intrat iam dat buchetul cel mare dirigintei,apoi am plecat la ceilalți profesori. Cînd am terminat m-am dus în clasă și am luat un loc.
Trîîîiîg Trîîîiîg
A sunat clopoțelul.
Diriginta :
Bună dimineața!
De azi înainte în clasa noastră va mai fi un elev. El este Joey Parker . Joey așează-te în banca a doua.
După oră
Am plecat din clasă repede căci urma să se întâlnească popularii clasei. Eu m-am dus la bibliotecă, iar apoi am plecat acasă. În drum spre ușa scolii m-am întâlnit cu Joey. Nu m-am oprit să vorbesc cu el. M-am dus direct spre ușă.
Joey :
Hei, salut!
Eu:
Nu vorbi cu mine dacă nu vrei să îți strici reputația.
Joey:
Vorbesc cu cine doresc și nu-mi pasă ce spun alții.
Eu:
Te vor crede tocilar.... așa cum au făcut cu mine chiar dacă nu sunt o tocilară. Pur și simplu îmi place să învăț.
Apoi am plecat fără să-l mai las să vorbească.
În ziua următoare după ore:
Aveam de gând să mă duc la bibliotecă dar cînd am vrut să deschid ușa Joey ma prins de mînă și ma tras pe hol.
Joey :
Ieri am vrut să te rog să-mi faci un tur al liceului dar nu mai lăsat să te întreb.
Eu:
Scuze, dar de ce nu ți-a făcut un tur al liceului o fată mai populară.
Joey :
Sunt sigur că o fată mai populară nu știe unde este biblioteca.
Eu:
Asta așa este.
Apoi am vorbit despre diferite.
Gata cu capitolul acesta sper că va plăcut. Vot+coment. Kiss
CITEȘTI
O viață "obișnuită"
RomanceAceasta este povestea unei fete care nu mai este atît de obișnuită cum era înainte.