Emily

12 2 0
                                    

Din capitolul anterior...
Directoarea :
Am decis ceva în privința voastră...
THE NEW CAPITOL...
/capitol nou/

Joey:
Am făcut ceva rău...
Directoarea:
De cum se termină vacanța nici nu mai călcați în școala asta
Eu:
Nu,vă rog nu ne exmatriculați am muncit atît de mult și acum să se ducă tot pe apa sâmbetei...
Directoarea:
Poftim, nu nu nu testele pe care le-ați făcut erau testele de bacalaureat de anul acesta, și fiind că le-ați dat ați terminat oficial școala.
Noi:
Vă mulțumim!
După am plecat acasă ne-am făcut bagajele și am plecat în Hawaii
§§§§§§ÎN HAWAII §§§§§§
Eu:
Uraaa sîntem în Hawaii!
Și am sărit în spatele lui Joey apoi l-am țintuit de pat și am început să ne sărutam.
A doua zi după masă mi-am luat costumul de baie și am plecat pe plajă cu Joey. În drum spre plaja Joey ma luat în brațe și a început să alerge spre apă.
Eu:
Nu nu nu lasă-mă jos
Joey :
Niciodată nu te voi lăsa.
Eu:
Ok dar...STAI unde e Maya. Ne-am întors și am văzut-o pe Maya care dormea pe șezlong și se bucura de razele soarelui hawaian. După o lungă baie în ocean am plecat în casă să mîncăm. Dimineața am plecat prin oraș la shopping după o ședință de cumpărături grea m-am gândit că ar fi bine să mă duc acasă, dar privirea mi-a fost atrasă de o rochiță turcoaz, simpla dar foarte shic asortată cu o curelușă aurie. Am luat-o și m-am dus să o probez. Cînd am ieșit și m-am uitat în oglinda cu coada ochiului am zărit o adolescenta care purta aceeași rochie. Tot mă uitam la ea și doar părul meu brunet și ondulat îmi mai ascundea privirea mea profundă. Mi-am făcut curaj și am privit-o față în față și... Wow era era exact ca mine doar culoarea parului era diferită. Aceeași ochi, aceleași buze... asemănarea era izbitoare iar când m-am apropiat mia vorbit.
Ea:
Hei, mă numesc Emily!

Atunci am simțit o amețeală bruscă atunci am plătit rochia m- am urcat în mașină și m-am dus acasă, ametiala era din ce în ce mai puternica și nu am intrat bine în casă și am căzut...
GATA ÎMI CER MII DE SCUZE CA AM POSTAT ATÎT DE GREU.
Kiss.
P.S- nu uitați să votați și să comentați.

O viață "obișnuită"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum