Doar cîteva ore mă despărțeau de primul crăciun cu Joey. Eram cu Joey afară ne băteam cu bulgări de zăpadă.
Joey :
La-s că te prind eu și dacă te prind nu mai scapi de mine.
Eu:
Visează tu mult și bine că nu mă prinzi.
Apoi m-am ascuns după brăduțul de afară și cînd nu era atent i-am sărit în spate și l-am doborât.
Eu:
Ți-am spus eu! Și am început să îl sărut.
Joey:
Da tu ești prințesa mea.
În momentul acela am uitat de tot, eram doar eu și el. Ne-am jucat în zăpadă, am făcut oameni de zăpadă.
#######Ora 23:36#######
Joey :
Hai să mergem în casă!
Eu:
Nuștiu ce să spun!
Atunci Joey ma luă în brațe și ma dus în casă.
Ne-am dezbrăcat și am început să aranjăm masa. Joey adusese șampania iar eu am adus biscuiți și ciocolate.
Ora 23:55
Mai erau încă cinci minute. Eram în living și așteptam să vină noul an. Și se începu numărătoarea inversa 5,4,3,2,1 și poc Joey a desfăcut șampania. Am băut, ne-am felicitat și urmau cadourile.
Ne-am dus sub brad și am scos cadoul și i l-am dat. Mi-a mulțumit.
Joey:
Acum cadou meu pentru tine.
În fața lui Joey se afla o cutie roz cu o fundă roșie. Am întins mîna spre cutie și... Miau. Cînd am auzit asta am scos repede capacul și am văzut un pisoi mic, pufos și roșcat. L-am luat din cutie și l-am strîns la piept, apoi l-am sărutat pe Joey.
Joey:
Cum o vom numi?
Eu:
Nuștiu am mai multe variante Marta, Daya ,Lisa ,Alisa...știu știu...
Amîndoi :
Maya! Hahaha
Eu:
STAI! Ce se aude?
Joey:
Ce sa întâmplat?
Eu:
ARTIFICII!!!
Ne-am îmbrăcat repede am pus-o pe Maya în sîn și am plecat afară.
¥¥¥¥¥¥¥Afară ¥¥¥¥¥¥¥
Era atît de frumos,am stat și am privit mult. Apoi am plecat în casă cu gândul ca lui Maya să nu-i fie frig. Ne-am dus în camera mea și mi-am luat pijamaua și apoi mi-am luat-o pe Maya și am plecat în camera lui Joey. Am deschis ușa și am spus.
Eu:
Cioc cioc, ne primești la tine?
Joey :
Nuștiu ce să spun? Bine vino!
M-am băgat lîngă el și am pus-o pe Maya între noi, iar după un timp de liniște Maya s-a plictisit și a început să ne lingă.
Joey:
Și noi te iubim, apoi a luat-o și a pus-o pe pieptul lui și a început s-o mîngîe. Și cînd aproape să adoarmă s-a sculat și a venit pe pieptul meu. Apoi am adormit toți trei împreună.
Vot+coment = i am happy
CITEȘTI
O viață "obișnuită"
RomansAceasta este povestea unei fete care nu mai este atît de obișnuită cum era înainte.