Poza

38 3 5
                                    

Vin seara de la antrenamente fiindcă ne pregătim pentru un concurs cu liceul Dante. Și liceul nostru trebuia să câștige căci eu sunt în echipă. Dar cînd ajungeam acasă Joey mă aștepta cu mâncarea gata și plin de dragoste. Dar uneori el întîrzia și eu pregăteam o masă romantică.
Dimineața
Cînd am vrut să ies din cameră în fața ușii era un buchet mare de trandafiri roz i-am luat și i-am pus în cameră. Apoi încet am intrat în camera lui Joey. În pat era cineva, am închis ușa și m-am apropiat de pat. Cînd două mîini mă prinse de abdomen și mă trase în urmă. M-am întors la el și l-am sărutat.
Joey:
Deci, ți-au plăcut florile?
Eu:
Daa,foarte mult!
Atunci Joey ma ridicat în brațe, ținîndu-mă de fese. Iar eu l-am strîns de gît și ne-am săturat mult. Joey ma dus pînă în bucătărie în brațe și acolo era...era un mic dejun la care numai regina Elisabeta visa.
Joey:
Mic dejun regal pentru prințesa vieții mele de înger.
Nu știam ce să spun, l-am mai sărutat o dată.
Eu:
Dar pentru ce atâta răsfăț?
Joey:
Ca mulțumire pentru cadoul perfect pe care mi l-ai făcut.
Eu:
Owwwww ești un scump îngerașul meu.
Am mîncat, am făcut un duș și ne-am îmbrăcat la fel. Și am plecat la școală cu mașina lui Joey. După ore eu m-am dus la bibliotecă mi-am făcut referatul la biologie și apoi am plecat la antrenamente. Joey a plecat și el la antrenamente dar înainte a fost acasă. Partenera mea de estafeta era Casey mă înțelegeam bine cu ea. Nu prea avea prieteni căci era transferată de curând.
Casey:
Ai auzit că Kate Morrison sa înscris la echipa de majorete numai ca să fie în preajma iubitului tău.
Eu:
Eu nu-mi fac griji, am încredere în Joey. Acum hai să ne încălzim un pic.
§§§§După antrenament §§§§
În vestiar cînd mă schimbam am primit un mesaj pe telefon. Era o poză cum Kate era în brațele lui Joey. Puțin geloasă am pornit direct spre vestiarul echipei de fotbal. Nu m-am mai gândit că acolo pot fi băieți dezbrăcați, doar am intrat. Cînd am intrat toți băieții erau fără tricouri și care erau în pantaloni care erau doar într-un prosop.
Mark:
Heiii!! spuse puțin jenat.
Eu:
Nici mie nu îmi face placere
Mergând printre băieți l-am găsit pe Joey.
Eu:
Trebuie să vorbim! am spus serioasă.
Joey :
Ce?spuse vesel tot în același timp în care își mișca pectoralii.
Eu:
Încetează! am spus amuzată
Joey :
Ce să încetez? spuse tot dînd din pectorali.
Acțiunea se repeta de cîteva ori.
Eu:
Ok,gata!
Atunci Joey și luat hanoracul și ne-am dus după dulap.
Eu:
Am vrut să te întreb dacă este ceva între...
Jason :
Frate, mergi la un suc?
Joey:
Nu frate, poate altă dată!
Jason :
Ok
Eu:
Vorbim acasă!
Joey:
Stai!
Dar deja ieșisem din vestiar. Cînd am ieșit m-am întâlnit cu Casey. Ea mi-a propus să mă ducă acasă. Și am plecat.
Gata cu capitolul acesta, vă las în puțin suspans. În netland Like e la putere. Kiss.

O viață "obișnuită"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum