Din capitolul anterior.....
Și recunosc îmi place foarte mult de Joey, chiar am început să îl iubesc.
Începutul capitolul ¡¡!!¡¡!!¡¡
Din perspectiva lui Joey :
Nuștiu de ce dar mă simțeam atras de acel loc. Parcă mă trăgea cineva cu o sfoară și nu înțeleg de ce? Oare era din cauza lui Jessie... Mi-aș dori să fie așa, căci din clipa din care am văzut-o am simțit ceva pentru ea. Și totuși îmi voi face curaj și am să-i spun ce simt pentru ea. Dar nici nu-mi trece prin cap cum va reacționa.
La școală....
Am intrat în școală, apoi m-am dus la bibliotecă fiindcă profesoara mă rugase să-i iau o carte. Cînd am ieșit Kate a căzut peste mine. Kate este cea mai bogată fată din clasă. Și este topită după mine, și face orișice casă mă obțină.
Kate:
Owww, scuze, îmi pare rău.
Eu:
Nu trebuie să te scuzi,spun eu indiferent.
Kate :
Am vrut să te întreb dacă vrei să vii cu mine la un film?
Eu:
Îmi pare rău, dar nu pot căci mă întîlnesc cu Jessie să învățăm.
Kate :
Aaammmm
Apoi am plecat în clasă. Iar după ore am încercat să o ocolesc pe Kate. M-am dus acasă la Jessie acasă să învățăm ca de obicei.
Eu:
Am vrut să îți spun... că...
Jessie :
Înainte să îmi spui ceva vreau să îți spun că te plac... te plac foarte mult.
Eu:
Același lucru am vrut să îți spun eu. Fiindcă nu mai suport ca Kate să tragă de mine cînd eu pe tine te iubesc.
Apoi am văzut cum ochii lui Jessie erau înlăcrimați. Am strîns-o în brațe și am sărutat-o pe frunte.
Jessie :
Joey... trebuie să îți spun de ce nu sînt în echipa de atletism a școlii.
Eu:
Te las să-mi spui apoi îți voi spune și eu ceva.
Jessie :
La 14 ani am decis să mă înscriu în echipa de atletism a școlii, dar visurile frumoase se sfîrșes. Înainte de a începe a alerga Kate mia spus că sunt o tocilară, o ratată care nu va reuși niciodată să intre în echipa de atletism căci eu plus sportul este egal cu zero. Și de atunci nu am mai intrat în echipă.
Eu:
Acum înțeleg, ți-a fost foarte greu.
Jessie :
Acum spune ce ai vrut să-mi spui?
Eu:
Jessie, te iubesc... te iubesc foarte mult și trebuie să știi că sunt un... un înger.
Jessie :
U-u-un î-î-înger!
Eu:
Da, îmi pare rău.
Jessie :
Nu trebuie să îți pară rău. Eu te iubesc așa cum ești. Nu contează dacă ești om sau înger pentru mine sufletul contează mai mult.
.............................................................
Am stat așa cîteva minute.
Jessie :
Te superi tare dacă îmi arăți și mie aripile tale?a spus zimbind pînă la urechi.
Eu:
Desigur! apoi mi-am deschis aripile larg. Și am văzut cum se mira Jessie. Apoi ma îmbrățișat foarte strâns urmat de un sărut dulce. Am discutat atît de mult încît am adormit.
Din perspectiva lui Jessie :
Dimineața cînd m-am sculat era 04:24,adormisem în living pe podea, dar adormisem lîngă Joey, nu știu cum se simțea el dar eu m-am simțit foarte bine fiind învelită de aripa lui mare și albă. M-am sculat și am adus repede o plapumă și l-am învelit pe Joey. După am făcut micul dejun apoi am făcut un duș și mi-am luat costumul sportiv. M-am dus în living să-l trezesc pe Joey.
Eu:
Îngerașul meu este timpul să te trezești căci trebuie să mâncăm. El nu se trezea, apoi l-am sărutat pe frunte și tot nu s-a trezit și l-am sărutat pe buze. Avea niște buze moi de numai doream să mă opresc. Și atunci el mi-a pus mîinile pe față și a început să mă sărute și mai pasional.
Eu :
Neața îngerașule!
Joey :
Neața, micuțo!
Ți-am simțit lipsa de cînd te-ai sculat.
Eu:
Deci erai treaz?
Joey :
Mda.
Am mîncat apoi Joey a plecat acasă să facă un duș și să se îmbrace într-un costum de sport. Și locul de întâlnire de unde începeam să alergăm era havuzul din parc.
Hei gata și cu acest capitol, sper că vă place. Acest capitol este cel mai lung. Nu uitați să votați și să-mi comentați cartea. Love!
CITEȘTI
O viață "obișnuită"
RomanceAceasta este povestea unei fete care nu mai este atît de obișnuită cum era înainte.