Din capitolul anterior...
Amețeala era din ce în ce mai puternica și nici nu am intrat bine în casă că am căzut...
Capitol nou
Cred că am leșinat căci nu cred să fi adormit căci era ziua în amiaza mare dar totuși cîteva imagini din viața mea îmi stăteau în cale. Vedeam cum două fetițe se jucau în în iarna înaltă pînă la genunchi. Una era brunetă iar alta blondă, cea brunetă eram cu siguranță eu căci mi-am văzut semnul de naștere ce simboliza un soare dar cine era cea blondă... Cîteva gânduri îmi treceau prin cap căci semăna atît de bine cu mama. Și apoi am văzut că fetița brunetă căzuse în apă și se îneca iar cealaltă a salvat-o iar apoi se auzi vocea mamei, m-am trezit cu capul în poala ei.
Mama:
Emily este sora ta, trebuie să vorbești cu ea.
Eu:
Și Dar ea nu știe că sîntem surori?
Mama:
Ea simte asta dar e prea timidă să ți-o spună se teme că te va speria.
Mi-am luat geanta am sărutat-o pe mama și am pornit către mall.
În drum spre ușă...
Eu:
Dar unde e Joey?
Mama:
Cu treburi în rai!
Eu:
Pe vremuri asta putea să mă sperie.
Am închis ușa m-am urcat în mașină și am plecat la mall dar știam că nu e acolo îmi spunea intuiția. Era în parc citea o carte,așa că am plecat direct acolo.
((##))ÎN PARC((#))
Eu :
Hei, Emily salut!
Emily :
Salut! A spus închizînd cartea.
Eu:
Pe mine mă cheamă Jessica, și îmi pare rău că am fugit atunci de la mall, dar mă simțeam foarte rău.
Emily:
Știu adică am simțit
Eu:
Ai simțit!?
Emily :
Aaaa da adică nu sau da... Te rog nu te speria
Eu:
Stai fără frica știu că ești sora mea mi-a spus mama
Emily :
Huuh atun...Stai o cunoști pe mama noastră naturală?
Eu:
Da dacă vrei miine o săi facem o vizită.
Emily:
Mîine nu o să pot poate poimâine?
Eu:
Desigur
Am avut discuții pe diferite teme am vorbit pînă seara, am dus-o pe Emily acasă și apoi am venit și eu acasă. Ciudat nici o lumină nu era aprinsă în casă poate Joey încă nu a ajuns. Am intrat mi-am pus încălțămintea la locul ei și am aprins lumina și... WOW podeaua era acoperita cu petale casa era plină de trandafiri și baloane în formă de inimioare. Apoi a venit și Joey era îmbrăcat doar într-o pereche de pantaloni și un papion, era atît și apetisant ma luat în brațe și ma dus în dormitor și mai departe va-ți dat seama ce sa întîmplat... <3 <3 <3 :$ O:)
Ce părere aveți despre acest capitol?
CITEȘTI
O viață "obișnuită"
RomanceAceasta este povestea unei fete care nu mai este atît de obișnuită cum era înainte.