În vis:
Luna:
Scumpo ești în mare pericol!
Eu:
Mamă, cine îmi vrea răul?
Luna:
Vino în pădure și am să-ți spun totul!
Eu:
Ok
M-am sculat și am văzut că era 03:47. După ce m-am îmbrăcat m-am dus în camera lui Joey și l-am sărutat. Cînd am ajuns în pădure am văzut-o pe mama. Am îmbrățișat-o și ne-am dus într-o peșteră ca să nu ne vadă nimeni.
Eu:
Spune-mi...ce pericole mă paște.
Luna:
Dragă,puterea ta crește pe zi ce trece...puterea ta a ajuns să fie mai mare decât a Marindei prima Lumină a planetei cea care a creat Terra.
Eu:
Cum...
Luna:
Și de aceea Întunericul te consideră un pericol foarte mare care iar putea distruge.
Eu:
Am să încerc să-l înfrunt!
Luna:
Nu ai să poți,pînă nu-ți descoperi sursa de putere. Pînă nu o descoperi Întunericul nu te poate atinge și nici tu pe el.
Eu:
Și cum să găsesc această sursă de energie?
Luna:
Vei simți!
Și a plecat din senin. M-am dus în casă și am mîncat iar când am privit la ceas era 04:49. Mi-am luat un pulover subțire și o pereche de colanți. Și m-am dus în camera lui Joey și m-am culcat lîngă el. Am pus mîna pe pieptul lui și am simțit mușchii lui perfecți.
Ora 07:06:-D
Joey :
Scumpo, trezește-te!
Cînd m-am trezit l-am văzut pe Joey cu o tavă în mîini.
Joey :
Neața, lumina ochilor mei.
Eu:
Neața, îngerașul meu păzitor.
Și l-am sărutat, am mîncat apoi am mers în living. Și priveam știrile, și...am uitat se apropia crăciunul și nu am cumpărat cadourile, nu am împodobit casa.
Eu:
Heii, dragule trebuie să împodobim casa.
Joey:
Așa e, va trebui să mergem la...
Eu:
CUMPĂRĂTURI!!!
La mall am cumpărat beteală, jucării, decorațiuni și, și bradul. Cînd am ajuns acasă am decorat casa.
Joey:
Am uitat de luminițe!
Eu:
Merg eu să le cumpăr dar tu dute la supermarket să cumperi productele de care sînt nevoie.
Joey:
Ok
Am plecat la mall săi cumpăr lui Joey cadoul și luminițele. După ce am venit acasă am pus luminițele și am plecat la bucătărie să fac ceva de mîncare.
Gata pe azi nu uitați vot și coment
CITEȘTI
O viață "obișnuită"
RomanceAceasta este povestea unei fete care nu mai este atît de obișnuită cum era înainte.