Mutarea

34 4 4
                                    

Ne-am întâlnit la havuz, am alergat pe traseul stabilit, ne-am întrecut și a câștigat Joey. M-am supărat pe el dar ma luat în brațe și ma sărutat. După sărut mi-a trecut toată supărarea.
Joey :
Mai ești supărată?
Eu:
Aaammmm, nu știu, dacă mă mai săruți o să vedem.
Apoi ma sărutat foarte pasional. Ne-am jucat în bîrlog pînă pe la 06:26 apoi am plecat acasă. Mi-am luat o cămașă albastră si un papion negru și niște blugi. Am plecat la școală și culmea cînd m-am întâlnit cu Joey și el era într-o cămașă albastră și un papion negru și de-asemenea în blugi.
Eu:
Hei, te-ai îmbrăcat foarte frumos!
Joey:
Nici tu nu ești mai prejos.
Ne-am luat de mînă și am plecat în clasă. Acolo eram așteptați de Kate.
Kate :
Hoațo!
Eu:
Nu-mi spune așa, nu ți-am furat nimic. I-am spus blînd.
Kate :
Tu mi l-ai furat pe Joey!
Joey:
Hei hei hei, stop, nu am fost iubitul tău ca Jessie mă ia de la tine.
Atunci Joey ma tras de mînă în clasă. După ore Joey ma condus acasă. Apoi a plecat și el acasă să se schimbe, dar după asta a venit la mine acasă ca de obicei.
.............După cîteva luni............
Relația mea cu Joey se întărise foarte mult.
Apel telefonic :
Eu:
Joey vino pînă la mine acasă.
Joey :
Ok, micuțo!
Apel terminat.
După 15 minute el a ajuns.
Joey:
Hei, micuțo, ce faci?
Eu:
M-am gândit foarte mult, și mi-ar plăcea ca să stăm împreună. Fiindcă casa e mare și mă simt puțin singură.
Joey :
Mi-ar plăcea foarte mult.
Eu :
Atunci am stabilit.
Joey a plecat după bagaj,când a venit l-am ajutat cu bagajele și i-am arătat camera lui, era în fața camerei mele. Cît el și-a pus hainele în șifonier eu am făcut ceva de mîncare. Am aranjat masa și am pus un bilețel :
" Îngerașul meu, mănîncă ce ți-am pregătit. Eu vin repede, căci am plecat la magazin, tu acomodeazăte cu casa. Te pup dulce! "
Din perspectiva lui Joey
Era minunat că stăteam împreună. Deja știam ca ea este sufletul meu pereche, ea este aleasa mea.
Din perspectiva lui Jessie :
La magazin am cumpărat produsele de care au fost nevoie apoi am plecat acasă. Dar în drum spre casă m-am simțit urmărită. Și știam cine era căci "prietena" lui Kate nu era as în urmăriri. Dar nu mă simțeam în pericol fiindcă Ana nu putea să ridice nici scaunul pe care stătea la școală. În fine, am ajuns acasă și am intrat să pun produsele la rece. Cînd am intrat m-am simțit luată pe sus. Apoi îngerașul meu ma sărutat. Și mi-am dat seama că îi plăcuse mâncarea. Ma pus pe canapea și mi-a luat sacoșele și aranjat mâncarea in frigider. Eu m-am descălțat și m-am dezbrăcat de palton fiindcă se răcise afară. Apoi Joey a venit la mine și ne-am săturat. Seara Joey a ales un film fantastic, iar eu am făcut un bol mare de floricele de porumb. Ne-am așezat în fața televizorului și am început să privim. Filmul era foarte interesant dar am adormit în brațele lui și ce bine era că amîndoi eram în pijamale căci iar avea să dormim în hainele de casă.
Hei key,gata și cu acest capitol. Dacă ceva nu vă convine expuneți-vă părerea printr-un comentariu. Like

O viață "obișnuită"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum