Hetvenedik

3.2K 181 15
                                    

- A franc vigye el! Ezt nem bírom sokáig! - festeni próbáltam, de kezem sokszor remegett, ezért idegesen tettem félre az ecsetet, miközben cigire gyújtottam

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

- A franc vigye el! Ezt nem bírom sokáig! - festeni próbáltam, de kezem sokszor remegett, ezért idegesen tettem félre az ecsetet, miközben cigire gyújtottam. Feszülten szívtam be a füstöt, hiszen éreztem, hogy a veszély egyre jobban fenyeget. Tegnap valaki lefényképezte a lakásomat. És attól a pillanattól kezdte van egy képe, amin én magam is rajta vagyok. Ennek a képnek köszönhetően hatalommal áll fölöttem és azt kezd vele, amit csak akar. Próbáltam bízni abban, hogy csak egy egyszerű járókelő, vagy túrista volt. Mégis a fekete kalap alatt húzódó ravasz mosolya arra utal, hogy minden bizonnyal dolgozik valakinek. Nem magamat féltettem, hanem Evelynt és a közös gyerekünket. Elina...folytogatóan hiányzott az illata és az apró teste!

- Miért hagytad abba? - kérdezte Jake, aki energiaitalt kortyolt. A kanapén foglalt helyett, miközben nagyba pörgette az instagramot. Amikor felült, felém biccentett. - Mondtam már, hogy a fickó után kerestem? - ekkor a vászon mögül felé pillantottam és félbe hagytam a tájkép festését. A fa székkel Jake elé gurultam, majd trikóban töröltem feket festéktől fénylő ujjaimat és biccentettem.

- Mit találtál róla? - súgtam, mire megnyitotta a Facebookot és ráment Erwan adatlapjára. Több mint kettő ezer ismerőse volt, az adatlapján csak két kép volt: egy jól megtervezett profilkép, és egy borítókép ami róla és Evelynről készült a házasságuk napján.

- A furcsa az, hogy semmit! Összesen két képe van fent! Szinte minden nap megoszt valamilyen politikával és...benzinnel kapcsolatos fényképeket! Az adatlapja tele van motivációs idézettel és különböző humoros viccel!

- Biztos, hogy ő az?

Ekor felmutatta nekem, miközben szembesültem azzal, hogy ő volt az. - Furcsán ártalmatlan! A Cassinóról nincsen bejegyzése? Hol dolgozik?

- Az van kiírva, hogy Bariére Casinóban dolgozik!

- Bariére? Az 2AV. Félix Faure, Menton városában van! - csóváltam a fejem.

- Honnan tudod?

- Amikor gyerek voltam sok időt töltöttem szerencsejátékkal! Minden pénzemet elköltöttem - sütöttem le a szemem. - Eszembe jutott egy remek ötlet! - pillantottam a festékes kezemre. Jake úgy ismert, mint a saját tenyerét. Ezért is rázta meg a fejét, majd zárta le a telefonját.

- Nem! Eszedbe ne jusson!

- Melyik a legszebb öltönyöd, ügyvéd barátom?! - szorítottam meg a vállát.

- Nem jó ötlet, Jace! Szerinted nem fog majd gyanút?

- Majd azt mondjuk, hogy játszani mentünk! Mert játszani fogunk!

- Közben próbálsz Erwan után szimatolni, igaz? - kérdezte dühösen. Ekkor előre hajoltam és ajkam közé szorítottam a cigit.

- Ő többször hívatlanul lépett az én galériámban! És én nem szeretem a hívatlan vendégeket - motyogtam. - És most én leszek a vendég, akit nem hívtak meg! Velem jössz?

|Lefestett Testek|حيث تعيش القصص. اكتشف الآن