Mamka asi po hodině vypadala unaveně a já se jí ani nedivím. Stále něco dělá a ani si neodpočine.
Všechny nás ale probudila obrovská rána od dveří.
Všichni jsme si stoupli a šli se tam podívat.
„Tati?" ozval jsem se, když vešel dovnitř úplně opilý s nějakou holkou přilepenou na něm.
„Názdaar, pozor, jděte pryč," řekl a s tou ženskou, či holkou, nevím kolik jí tak mohlo být se vydal do matčiny ložnice.
„Kam si jako myslíš, že s ní jdeš? Říkal jsi, že budeš déle v práci a ne, že půjdeš někam, kde se opiješ a potom si domu ještě dotáhneš nějakou mladou slečnu!" rozkřikla se mamka a my s Harrym jsme to jen sledovali.
„Hele, já tady bydlím a ty mi nemáš co říkat, co mám dělat, nikdo se tě na nic neptal," řekl opile můj táta. Ani nevím, jestli ho chci volat mým tátou.
„Já tady bydlím také a ty jsi mi lhal!"
„Ty si na mě nebudeš otevírat držku!" zakřičel otec a vydal se k mamce.
Možná, že by jí i natáhl jednu pěstí, ale Harry si stoupnul před mamku a chytil otce.
„Tak se uklidněte, pane," řekl a stále ho držel, i když se mu otec snažil vyvléknout.
„Ty mě pust, stejně tady s ní vyšukáváš!" zařval zase a dál se snažil Harrymu vyvléknout.
„Prosím?" zamračil se Harry.
„A neříkej že ne, taky si našla někoho mladšího a lepšího!" křičel dál.
„Když už bych tady s někým měl šukat, tak by to byl váš syn, ne manželka," řekl celkem klidně a uchechtl se.
„Super, ještě k tomu jsi buzna! Tak pusť mě ale!"
Nějak jsem ignoroval to co mu řekl, ale sledoval jsem situaci.
Harry začal otce tahat ke dveřím a z nich ho vystrčil. Vzal mu jeho klíče, které byly v zámku a ta děvka, nebo co to vůbec bylo, odešla s ním.
Harry dveře zase zamkl a mamka to nezvládla.
Přišla k sedačce, na kterou se posadila a rozbrečela se. Já, protože jsem neskutečná citlivka, jsem si sedl k ní, taky s brekem a obejmul ji.
Ani nevím, co dělal Harry.
Teď jsem měl ale čas na to, abych přemýšlel nad tím, co řekl Harry.
Nevím jak to myslel. Věta, že by spíše spal se mnou než s mojí matkou může znamenat několik věcí.
Buď to, že je na něj mamka moc stará, nebo to, že je to gay, nebo to mohlo znamenat i několik dalších věcí. Asi to moc nebudu řešit a nechám to být.
S mamkou jsme v obětí jen seděli a brečeli asi patnáct minut. Potom jsme se od sebe odtáhli a pohled nám spadl na Harryho, který seděl v křesle a taky z toho byl asi trošku mimo.
„H-Harry, moc ti děkuji, že ses mě zastal, vlastně celkem nás a nedokážu si představit, co by se stalo, kdybychom tady s Louim byli v tohle chvilku sami. Jsi náš zachránce, sám moc dobře víš, že to není poprvé, co jsi nás zachránil od většího neštěstí," řekla mamka a bylo na ní vidět, jak moc je Harrymu vděčná.
„Nemáte za co, rád jsem zase pomohl, cítím se potom lépe, když vím, že jsem vás alespoň tak nějak ochránil," usmál se.
Zvedl jsem se ze sedačky a šel jsem k Harrymu s roztaženýma rukama, protože jsem ho šel obejmout.
On se nezvedl, ale taky roztáhl jeho ruce.
Vlezl jsem si na jeho klín, usadil se tam a obejmul ho v sedě. Nebudu lhát, mohl bych tak sedět napořád.
Nijak mi nedošlo, že se na nás kouká mamka, ale vzhledem k tomu co Harry v průběhu hádky řekl, že by spíše než s ní spal se mnou a ona to neřešila, tak to beru tak, že není homofobní, nebo něco takového.
ČTEŠ
Hokejista - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis je mladý kluk, který miluje hokej a zakouká se do jednoho z hokejistů.