12

568 34 0
                                    

Harryho pohled

Když jsem říkal, že jsem chtěl, aby další krok v té sexuální stránce udělal on, tak jsem to asi lehce neodhadl. Nemám z toho ale špatný pocit, protože on sám mi to dovolil a vypadalo to, že si to užil. 

Když mi to chtěl oplatit, bylo mi jasné, proč. Na jeho zádech cítil můj penis, který byl také v pozoru, ale já jsem to nějak zvládnul. 

Teď jsem dolej domů a jsem u sebe v pokoji. Mamce jsem všechno nějak vysvětlil, naštěstí se neptala na nějaké okolnosti nebo tak. 

I na tu celkem smutnou noc to potom všechno celkem dobře dopadlo. Hlavně jsem se odhodlal Louiho políbit, za což jsem byl taky moc rád. 

V nebližší době ho pozvu k sobě, kde se ho zeptám, jestli bude mým přítelem. Za tu jednu noc jsem si ho stihl tak moc zamilovat. Je tak milý, krásný a roztomilý.

Louiho pohled

Potom co Harry odešel jsem šel do obýváku, kde byla mamka. Culil jsem se jako blbeček a ona se mi za to smála.

„Pojď si sednout ke mně a řekni mi, co se to dělo v koupelně," zasmála se a já zčervenal.

„Um, to je jedno," řekl jsem hned.

„Dobře, já tě s tím nebudu otravovat. Chodíš teď s Harrym?" zeptala se a já hned začal kývat na znamení nesouhlasu.

„Nechodíme spolu," řekl jsem.

„Harry je moc hodný, hodili by ste se  k sobě a věřím, že dříve nebo později spolu budete," uculila se mamka. 

„Mamiiiiii," řekl jsem a přikryl si obličej rukama.

„No jo, už mlčim," zasmála se a já jsem potom už sel do svého pokoje. Jen jsem ležel na posteli a byl jsem na telefonu.

Byl jsem stále mimo z Harryho, toho polibku a celkově toho, co se stalo, když tady byl. Byla to jen jedna noc, ale za tu jednu noc se toho stalo neskutečně moc.

Jen jsem byl na instagramu, když v tom mi přišla zpráva. Zpráva od Harryho.

Harry: Ahoj, nechceš u mě zítra přespat? :)

Vy: Klidně ˆˆ

Harry: Dobře, zítra ve 3 si pro tebe přijedu :>

Vy: Budu se těšit :>

Harry: Já samozřejmě taky :*

Aaaaaaaa! Poslal mi pusu! Asi bych z toho neměl tak šílet, ale to sakra nejde.

---

Další den ráno/dopoledne

Probudil jsem se skoro v jedenáct ráno a hned jsem tase myslel na to, že ve tři tady už bude Harry.

Vzal jsem si do ruky batoh, do kterého jsem si dal spodí prádlo, kartáček na zuby, kterým jsem si tedy ještě před tím vyčistil zuby a na konec jsem tam dal ještě nějaké převlečení, na spaní atd.

Asi v jednu jsem dostal chuť na něco sladkého, tak jsem si dole našel nějaké lízátko. Nevím, kde se u nás v šuplíku vzalo asi deset lízátek, ale jsou tam.

Dal jsem si ho do pusy a šel jsem si trošku ještě pouklidit v pokoji.

Ve dvě hdoiny jsem byl už neskutečně natěšený, protože jsem chtěl už být u Harryho. Ano, asi jsem se opravdu zamiloval a to to netrvalo ani tak dlouho.

Harry je starostlivý, ochranitelský, ale je k tomu i milý a tak moc hodný. Nikdy na mě netlačil, vždy dělal jen to, co jsem mu povolil.

Před třetí jsem si na sebe vzal mikinu a šel jsem ke dveřím. Sedl jsem si tam na stoličku a vyhlížel jsem z okna Harryho auto.

Hokejista - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat