Harryho pohled
Dojel jsem k Louiho domu a vystoupil jsem z auta. Zazvonil jsem a než jsem stihl udělat cokoliv jiného, otevřely se dveře a do náruče mi skočil Louis
Normálně bych ho shodil a řekl co blbne, ale protože to je Louis, tak jsem se jen sladce usmál a obmotal jsem svoje ruce kolem jeho pasu.
Chvilku jsme takhle stáli, ale Louis se potom začal pouštět, tak jsem ho také pustil na zem.
„Tak si vem tašku a pojď," řekl jsem mu a on si jen vzal jeho batoh.
Zase přiběhl ke mně a já jsem ho chytl za bok. Louis se nechal a společně jsme došli k autu, kam jsme nastoupili a jeli jsme ke mně.
Vytoupili jsme a šli usme dovnitř našeho domu.
Louis šel se mnou jako ocásek.
Došli jsme až ke mně do pokoje, kde si Louis na menší sedačku položil batoh a potom jsem mu řekl, ať si lehne na postel a já budu za chvilku zpět.
Včera jsem mu byl joupit dárek, kterÿ doufám, že se mu bude líbit. Vzal jsem ho, dalsi to do kapsy a ještě jsem nahoru vzal colu, nějaké brambůrky a misku.
Všechno jsem vzal a šel s tím nahoru.
Louis ležel na kojí posteli a i se přikryl peřinou. Nevadilo mi to, vypadal roztomile.
„Tak jsem tu, něco pro tebe mám," usmál jsem se na něj.
Vydal jsem z kapsy malinkou taštičku a dal jsem mu jí.
„Mám se bát?" zeptal se a já se zasmál.
„Ne, neboj se, nebo možná trošku..." kouknuljsem na něj.
Vytáhl z krabičky tmavě červenou, krajkovanou látku.
Rozbalil to, takže na něj vykoukly tanga už zmíněné barvy.
Do jeho tváří se nahrnula krev a zalezo více pod peřinu.
„Ale ale, kampak se schováváš," zasmál jsem se a peřinu z něj strhl.
„Děkuju," řekl a uculil se.
„Nemáš za co," řekl jsem s mrknutím.
„Nechceš se mi v tom ukázat? Jsem si jistý, že v tom budeš vypadat dokonale," navrhl jsem mu, ale snažil jsem se, aby to nevyznělo tak, že jsem jen nějaké nadržené hovado co mu koupilo tanga pro to, aby se mu v nich ukázal.
Tišše přikývl a zvedl se z postele.
„Um, kde je koupelna?" Zeptal se a já jsem ho tam zavedl.
Odešel jsem a v pokoji jsem si sedl ke stolu, kde jsem na notebooku našel nějaký film, který si potom pustíme.
Jakmile jsem slyšel, že se otevřely dveře, otočil jsem se k nim. Stál tam Louis, ale krom tang měl an sobě i tričko, které ho stále zahalovalo.
Sledoval jsem ho, jak jde pomalu ke mně a jeho tváře jsou stále růžové.
„Oh, nsstyď se, zalto," zasmál jsem se a dal mu pusuo vlasů, které jsou tak krásně jemné.
On si stoupnul kousek přede mě a své triko nadzvedl. Hned jsem pohledem střelil k jeho mezinoží, kde jeho kamarád nevypadal úplně v klidu.
Chvilku tak jen stál, ale já jsemho potom chytil za boky, za které jsem ho otočil jeho krásným zadečkem ke mně.
„Jsi neskutečně nádhernej," řekl jsem mu a on si sedl na můj klín.
Zvedl jsem si hod o náruče,kde jsem se lehce přisákl na jeho rty, ale on byl ten, který polibek prohloubil.
Přešel jsem na postel, kam jsem ho položil a jen lehce na něj nalehnul.
ČTEŠ
Hokejista - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis je mladý kluk, který miluje hokej a zakouká se do jednoho z hokejistů.