10

611 44 1
                                    

Naše rty se od sebe odpojily a já jsem se na něj s uculením podíval.

Dal mi ještě pusu na čelo a já jsem se k němu přitulil. 

Mám pocit, že se začínám pomalu ale jistě zamilovávat. 

Harryho pohled

Nevím, co to se mnou Louis dělá. Když jsem s ním, tak nemám potřebu být na někoho zlý, nebo se k němu chovat s odstupem, nebo ho ignorovat. Když jsem u Louiho, tak bych ho nejradši ulíbal k smrti, choval ho jako princeznu a byl bych na něj milý, jako nikdy na nikoho. 

Nevím co to do mě vjelo, když jsem ho políbil, ale nelituji toho a on tak nevypadá, že by mu to nějak moc vadilo. 

U kohokoliv jiného bych rozhodně nedokázal zůstat jen u líbání, ale u něj to bylo jiné. Chtěl jsem, aby on sám udělal nějaký další krok. Nemyslím k tomu abychom třeba byli ve vztahu, ale myslím to po sexuální stránce. Do vztahu bych měl udělat krok jako první já, když už jsem ten dominantní.

Jen jsme leželi namáčknutí na sebe a užívali si přítomnost toho druhého.

„Je mi to celkem blbý, ale mám hroznou chuť jít do vany..." řekl Louis z ničeho nic.

„Tak klidně jsi, já tady na tebe počkám," řekl jsem mu a on se na mě podíval.

Vyšplhal se až k mému uchu a zašeptal: „Pojď se mnou."

Překvapeně jsem se na něj podíval, protože jsem nečekal, že by tam se mnou chtěl jít, i když mě to abych řekl pravdu napadlo.

„Jestli chceš..?" řekl jsem spíše jako otázku, na kterou on přikývl.

„Tak jo, jdeme," usmál jsem se na něj. Divím se, že se ani nestydí jít se mnou do vany.

Stoupl si a vzal mě za ruku, za kterou mě táhl až do koupelny, kde do vany začal napouštět vodu. Dal tam i nejspíše nějaké bublinky. 

Když uznal za vhodné, že by měl vodu vypnout, otočil kohoutkem a ona se vypla. 

A teď je na čase vysvlékání.

„Tak co, budeme tady na to jen koukat, nebo tam vlezeme?" zeptal jsem se, i když mi bylo jasné, že teď bude mít problém s tím, se přede mnou vysvléknou, i když přede mnou teď stojí jen v boxerkách.

Louiho pohled

Nějak jsem nemyslel na to, že se teď budu muset vysvléknout do naha a vlézt do té vany. 

„Notak, nestyď se," řekl, jako by mi četl myšlenky. 

„Chceš snad pomoct?" ušklíbnul se a já s lehkým uchechtnutím přikývl. 

On jako první chytl gumu svých boxerek a sundal si je on sám. Odvrátil jsem pohled, protože jsem se prostě styděl.

Přešel ke mně, chytil lem mých boxerek a také je stáhl dolů. Lehce jsem vypískl a hned jsem si mužské partie zakryl rukama. 

„Notak, jsem přece taky kluk, nestyď se," řekl s trochu se zasmál. 

Vlezl si do vany tak, že jeho tělo i pod pěnou skoro nebylo vidět. Teď je řada na mě. Jsou ale vidět jeho nohy, mezi které on nejspíše počítá, že si lehnu. 

Pomalu jsem si tedy taky vlezl do vany a svými zády jsem se opřel o jeho hrudník, tedy na jeho hrudi byla spíše moje hlava, než záda, ale tak nějak jsem prostě ležel. Trošku mě ale znepokojovalo to, že jsem na zádech cítil jeho chloubu. Hlavně nemalou chloubu. 

Hokejista - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat