Bylo mi příjemně. Moje tělo pod vodou nebylo vidět, což se mi zamlouvalo, ale já jsem Harryho tělo cítil. Má neskutečně vypracovanou hruď. Já jsem oproti němu jedenácti-letá holka.
„Chceš omýt?" zeptal se mě.
„Klidně, jestli chceš," kývl jsem.
„Můžu vzít gel, jaký chci?" zeptal se.
„Mhm," zamručel jsem jen.
Nějaký vzal a trošku mě od jeho hrudě odtáhl a já jsem seděl trošku dál od něj a měl jsem holá záda, takže mi byla trošičku zima.
Harry si na ruku dal trošku gelu a dal mi ho na záda. Vzal i trochu té teploučké vody, aby gel pěnil.
Začal mi příjemně masírovat záda a při tom je umýval. Zůstal u toho ale jen chvilku, protože se potom přesunul dál.
Pokračoval rameny, rukama, hrudí - při které jsem se trošku oklepal, ale bylo to moc příjemné -, párkrát mi přejel pod vodou boky, trošku kam dosáhl nohy, ale stále se vyhýbal těm dvěma místečkům.
„Mám pokračovat?" zeptal se. Je mi jasné, na co se ptá. Jen jsem přikývl.
Protože jsem byl už maličko vzrušený z toho, jak tady na sobě nalepení sedíme a já cítil jeho chloubu na zádech, tak hned co se mého přirozená dotknul, zhluboka jsem vydechl.
Mému penisu se věnoval jeho pravačkou a levačkou pod vodou sjel na moje pozadí, které lehce zmáčknul. Zase jsem se musel položit na jeho hruď, protože bych asi v klidu nevydržel sedět.
Jedním prstem na jeho levici obkroužil můj vstup, do kterého strčil jeden prst, vlastně jen první článek, ale u toho to samozřejmě neskončilo.
Později byl ve mě dvěma prstama a jeho pravačka zrychlila.
Snažil jsem se kvůli mamce tišit, ale moc mi to nešlo, vzhledem k tomu, jakou rozkoš mi Harry dodával.
Ještě chvilku byl prstama ve mě a pohyboval jeho pravačkou, dokud jsem se neudělal do jeho ruky.
Když jsem svůj orgasmus rozdýchával, dával mi polibky na krk.
Byl jsem opřený o něj a na zádech jsem zase cítil jeho chloubu, ale teď je ještě větší. Cítím trošku potřebu, že bych mu to měl oplatit, nebo mu taky udělat dobře.
„Měl bych ti to platit," řekl jsem.
„To je pohodě," řekl a dál mi líbal krk. Nechal jsem to tak a dál se jím nechal opečovávat.
„Voda už chladne, měli bychom jít ven," řekl Harry.
Přikývl jsem a pomalu jsme oba dva vylezli. Já jsem se hned zamotal do osušky a jednu jsem dal i Harrymu, který se na rozdíl ode mně nějak usušil.
Já jsem tak nějak oschl a oba jsme se oblékli.
U mě v pokoji jsme si zase lehli do postele.
„Lou, asi už půjdu domů, mamka mě už taky bude postrádat," řekl a já jsem přikývl.
Harry si vzal věci a sešli jsme společně dolů.
„Tak ahoj, kdykoliv zavolej, já přijdu, nebo přijď ty ke mně," řekl a usmál se na mě.
Kývl jsem a on se příblížil jeho obličejem k tomu mému. Tentokrát jsem byl já ten, kdo naše rty spojil do krásného a sladkého polibku. Tak trošku jsme se do toho pustili a ještě jsme si užívali toho druhého asi pět minut.
Nakonec jsem se od sebe odtáhli a Harry s rozloučením odešel.
ČTEŠ
Hokejista - Larry Stylinson CZ
FanficLouis je mladý kluk, který miluje hokej a zakouká se do jednoho z hokejistů.