film izleme hastalığına yakalandığım için bölüm yazamadım. umarım beğenirsiniz. iyi okumalar😎
ayıp yerler olacak bölümde, isteyen atlasın😩
efley hakkında fikirleriniz ne?
bahkar hakkında fikirleriniz ne?
efkar hakkında fikirleriniz ne?
...
her şey olması gerektiğinden biraz daha iyi olduğunda kartal huzursuz hissediyordu. eskiden yaşanmışlıkları sebebiyle kendisine yapılan her güzel harekette bir çıkar arıyordu. bu özellik artık onun karakterine işlemiş olsa da bundan kurtulmak için çabalıyordu kartal. anın tadını çıkartmak olayına alışmak pek iyi gitmiyordu.
her ikisinin de birbirleri hakkında büyük travmaları vardı. ateş ve barut. her şey bir yanlışa bakıyordu. en ufak bir kıvılcımda yok olacaklardı. fakat bu hissettikleri şey her ne ise daha fazlasını istiyorlardı.
duygularını birbirlerine apaçık söylemiş olmasalar bile birbirlerine öyle iyi tanıyorlardı ki, anlaşmak için konuşmaya ihtiyaçları yok gibiydi. kartal ona söylemese de efe biliyordu ki, kartal onu her şeyden çok seviyordu.
bu durum efe için de aynıydı. hatta o duygularını çok daha yoğun yaşıyordu, çünkü bu hissettikleri ona yeniydi. kartal ise bu ateşe teslim olalı çok olmuştu, tüm ruhu yanıklar ile kaplıydı.
"bunu izledin mi?" kafasını evet anlamında salladı kartal. "of hepsini izlemişsin amına koyayım."
kartal kumandayı eline alıp sigarasını efe'nin eline tutuşturdu. "kültürlü adamım ben. senin gibi izlediğim tek film recep ivedik değil."
efe sahte bir kahkaha attı. "sanki üç ay boyunca böhöhöyt diye gülmemiş gibi bu cümleyi kurman..."
kartal gülümsedi. üstüne geldiği filme tıklayıp efe'bin dudaklarındaki sigarasını geri aldı. "bak bu film değil, deneyim. ona göre."
efe kollarını bağlayarak arkasına yaslandı. film bir seri katili ve onu yakalamaya çalışan bir takım insanı anlatıyordu. efe bu filmi defalarca duysa dahi izlememişti. "gerçek hikaye ha," kartal efe'yi dürttü. "harbiden hala bulunamamış katil."
"amına koyayım niye söylüyorsun?" efe yanındaki adamı sertçe ittirdi. kartal kıs kıs gülerek filmin sesini açtı. zaman geçtikçe efe filme odaklanmıştı. kartal filmi daha önce izlediği için odağı değişikti.
filmin sevdiği yerlerde efe'nin tepkisini merak ettiği için onu izliyor, her mimiğine sırıtıyordu. efe ise kartal'ın onu izlediğinin farkında bile değildi. dudaklarını kemiriyor, zaman zaman tırnaklarını yiyordu.
film son bulduğunda kartal beklentiyle döndü efe'ye. "nasıldı?" efe güldü. "muazzam. jake gyllenhaal biraz dikkatimi dağıttı ama oldukça başarılı." kartal şakayla karışık "git onun yanında yat o zaman." dediğinde efe omuz silkti. "keşke."
kartal arkasındaki yastıkla efe'ye vurduğunda, ikisi de küçük kahkahalar atmaya başlamıştı. efe elleriyle yüzüne siper almış, bir yandan da kartal'a durmasını söylüyordu. "vallahi sen daha yakışıklısın." güldüler. "yemin et lan!" diye bağırdı kartal. "allah belamı versin ki!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fearless // kartal x efe
Fanfictionüç kuruş dizisinden kartal ve efe'nin paralel evrende geçen bir kurgusudur. bxb hikayedir. x 16 yaşından küçük bireylerin okumasını önermem.