5.

879 109 50
                                    

🌌"Seni sahip olduğum her şey ile seveceğim,
Bu beni öldürse bile,
sen istediğim kişisin."🌌

-Neon lights

Rüzgar...

Gece hiçbir şekilde uyuyamamıştım. Bir o tarafa dönmüştüm bir bu tarafa. Günün ilk ışıkları odaya girerkende küfrederek kalkmıştım yerimden. Ama yan taraftan gelen seslerle direkt sakinleşmiş, yüzümde bir gülümsemeyle balkona ilerlemiştim.

Diğer tarafa geçerken Güneş'i minderlerde gitar çalarken bulmuştum. Yürürken bana kısa bir bakış atıp gözlerini hızla notalara çevirmişti. Şaşırsamda sessizce yatağa ilerledim. Yüzüm duvara bakacak şekilde yattığımda bir notayı kaçırmasıyla en baştan başladı. Siktir. Kitabın arasına koyduğum notu bulmuştu. 

*

Dün gece...
Güneş...

Rüzgar kendi tarafına geçerken yüzümü ellerime gömdüm. Derin nefesler alırken aklımda sesi yankılanıyordu. Ne demişti bana? "Güzelim."

İstemsizce kıpkırmızı olurken yaşadığım şoku atlatmaya çalışıyordum. Bir erkek bana böyle dediği için kızarmıştım. Hayır, Rüzgar dediği için kızarmıştım. Rüzgar dediği için kalp atışlarım hızlanmıştı. Her şeyin sorumlusu Rüzgar'dı. Beni ilk defa böyle garip duyguların içine atıyordu. Ve o bir erkekti.

Ki ben böyle içinden çıkılmaz ve anlaşılmaz hissederken onun nasıl hissettiği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ama benle dalga geçtiğine emindim. Bana her böyle seslendiğinde, yaklaştığında benimle uğraştığı belliydi. Benim böyle hissetmemem gerekiyordu.

Odanın içinde dönüp dururken Rüzgar'ın bıraktığı kitaplara kaydı gözüm. Aklımı dağıtmam lazımdı. Hemen bitecek bir çizgi roman okusam ve dikkatimi başka yöne çeksem olmaz mıydı?

Raftaki ilk cildi aldığımda sayfaları açtım. Ya da sadece en sevdiğim kısımları okurdum. Ya da Rüzgar'ın hangi kısımları daha fazla sevdiğini düşünebilirdim. Hayır! Hayır, böyle bir şey düşünmeyecektim.

Sayfaları karıştırırken aniden aradan düşen kağıtla yere baktım. Yere eğilip kağıdı aldığımda arkasını çevirdim. Gözlerim açılırken kalbimin tekrardan teklediğini hissettim. "Ciddi misin?"

Seni Seviyorum
-Rüzgar

*

Bütün gece bunu düşünmekten uyuyamamıştım. Bu not gerçek miydi yoksa Rüzgar yine benle dalga mı geçiyordu? Hangisinin daha korkunç olduğunu seçemiyordum.

Daha fazla dayanamayıp gitarımı aldım ve minderlere oturdum. Notaları önüme yığarken parmaklarımı tellerde gezdirdim. Perdeler açıktı ve ilk ışıklar odaya girmeye başlamıştı.

Bir süre sonra Rüzgar'ı gördüğümde nefes alamadığımı hissettim. Ona kısa bir bakış atarken gözlerimizin kesişmesiyle direkt önüme dönmüştüm. Nolur kızarmamış olayım.

O yatağa sırtı bana dönük bir şekilde yatarken notayı kaçırmamla içimden bir küfür savurdum. Parçaya en baştan başladığımda bütün dikkatimi oraya vermeye çalıştım.

Gitarı kenara bıraktığımda Rüzgar'ın uyuyakaldığını gördüm. Yanına yaklaştım. Göğsü düzenli bir şekilde inip kalkarken önüne gelen birkaç saç tutamını geriye attım. Elimi yavaşça alnına dayadığımda derin bir nefes verdim. Ateşi yoktu ama gözaltları belirginleşmişti. Yine uyuyamamıştı sanırım.

Yaz Şarkısı | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin