Allison szíve kihagyott egy ütemet. Rémülettől tágra nyílt szemekkel bámult a férfira, próbálta felfogni, hogy mégis hogyan kerülhet Arnoldék háza közepére ennyire váratlanul, de agya megmakacsolta magát, nem tudván ésszerű magyarázattal szolgálni. Kieran és ő csak meredtek egymásra, hitetlenkedve.
Ekkor újabb léptek hallatszottak, és Fiona hangja csendült a teraszon.
– Allison, ha kész vagy, tudnál esetleg...
Elakadt a szava, ahogy megpillantotta Allison és Kieran kettősét. A következő pillanatban kifordult a házból és kirohant a kertbe, öccse után kiáltozva.
– Fabian! Fabian!
A közjáték magához térítette a házban állókat. Kieran nagy léptekkel megindult Allison irányába, aki sebesen hátrálni kezdett a fal felé. A fazekat eldobta magától, az nagy csattanással esett a padlóra. Elméjét elöntötte a pánik, próbált kiutat találni a helyzetből, de Kieran egyre közelebb ért hozzá.
Keményen ütődött neki a falnak, jelezve, hogy elérte a szoba szélét. Kieran már ott is volt előtte, erős keze a lány torkára szorult. Allison rémülten bámult a férfi sötét szemébe, de nem látott bennük mást, mint gyűlöletet. Érezte, ahogy szíve a torkában dobog, nyaki ütőere vadul lüktetett a férfi tenyere alatt. Egy pillanat alatt kiszorult tüdejéből a levegő, szeme előtt csillagok kezdtek táncolni. Kétségbeesetten kapálózott, de a férfi dermesztően erős volt: hiába próbálta két kézzel lefejteni torkáról a markát, az meg sem mozdult.
– Kieran!
Fabian hangja dörgött keresztül a szobán. A férfi odaugrott a falhoz és hátrarántotta Kierant, így annak keze lecsúszott Allison torkáról. A lány térdre esett és köhögve próbált levegőhöz jutni, egyszersmind a lehető legmesszebb kúszni a veszélytől.
– Mégis mi a francot csinálsz...?!
Fabian a falnak lökte barátját és keményen megrázta a vállánál fogva. Tekintete izzott a dühtől. Kierané nem különben.
– Mondd, hogy nem tudtál róla, hogy itt van! Kérlek, mondd, hogy nem te rejtegetted itt végig! – sziszegte.
– Térj már észhez! Nem látod, hogy teljesen belebolondulsz a bosszúhadjáratodba?
Kieran kitépte magát Fabian szorításából.
– Meg ne próbálj helyre utasítani! Tudod, mit kéne tennem veled, azért, amit itt találok? A gyűlés elé kéne, hogy vigyelek!
Fabian hitetlenkedve meredt rá.
– A gyűlés elé? Mondd, normális vagy? Már csak ez hiányzik ahhoz, hogy teljes legyen a napod, mi? – Fabian undorodva megrázta a fejét. – Nem ismerek rád!
– Az érzés kölcsönös, pajtás.
Kieran pillantása Allisonra szegeződött, aki időközben elkúszott a bejáratig, és most Fiona segítségével próbált feltápászkodni.
– Ó, nem, aranyom, te nem mész sehová!
Fenyegetően megindult felé, de Fabian elállta az útját.
– Ha hozzáérsz, nem garantálom, hogy nem fogod nagyon megbánni.
Kieran megtorpant. Dühös bizalmatlansággal méregette barátját.
– Fiona! – Fabian, bár nővéréhez beszélt, végig Kieranre meredt. – Segíts Allie-nek. Küldd el apánkhoz! Mire visszaérnek, mi megoldjuk itt ezt a kis nézeteltérést.
Kieran hitetlenkedve meredt Fabianra.
– Tényleg képes lennél egyedül kiengedni innen az egyetlen ütőkártyánkat a Zónával szemben?
YOU ARE READING
Tervezettek
AdventureAz élete kényelmes. Az élete tökéletes. Az élete egyetlen pillanat alatt rémálommá válik. A magas falak által határolt Zóna lakói kivételes helyzetben vannak: tudósaik megtalálták a módját, hogy megtervezzék számukra a tökéletes csecsemőt. Olyan kül...