7. fejezet

9 3 0
                                    

Arnold és Ben együtt léptek be a ház udvarára, és az öreg rögtön körbepillantott. Allison a szomszéd ház tornácának takarásából figyelte őt. Kisvártatva kiáltást hallott.

– Bejöhetsz, Allie, minden rendben!

Fabian hangja nem tűnt feszültnek. Ahogy Allison félszegen felsétált a teraszra, az asztalkánál a férfin túl ott találta Fionát, Hillaryt, de Kierant is.

Utóbbi láttán megtorpant. Fabian azonban rögtön intett, hogy menjen tovább.

– Gyere! Nincs semmi baj. Kierannel megbeszéltük a dolgokat.

Allison akaratlanul is nyaka felé nyúlt, melyen ott húzódtak a férfi ujjai hagyta véraláfutások.

– És mire jutottatok?

– Egyelőre nincs okod tartani tőlem – Kieran merev tekintettel nézett rá. – Az én drága barátom meggyőzött arról, hogy tartsunk neked egy tisztességes tárgyalást. Bár szerintem ezzel csak késleltetjük az elkerülhetetlent, Fabiannak is igaza van abban, hogy nem szép dolog ilyen döntést egy személyben meghozni. Holnap feljössz velünk a centrumba.

Allison elsápadt és Fabianra kapta pillantását.

– Hé, nyugi! – a férfi elkapta a kezét és kissé megszorította. – Minden rendben lesz. Valahogy kihúzunk téged ebből az egészből úgy, hogy mindenki lehiggadjon.

Allison nem találta a hangját, így csak szorongva bólintott.

– Elmegyek fürdeni – suttogta, és eltűnt a házban.

*

Fabian még akkor is a lány nyomát figyelte, mikor már rég becsukódott mögötte a fürdő ajtaja. Még mindig aggódott: nem tudott szabadulni az érzéstől, hogy borzasztó döntést hozott meg azzal, hogy felajánlotta Kierannek a tárgyalás lehetőségét.

– Pajtás.

– Hm?

Kieran elnéző pillantást vetett rá.

– Engedj ki egy kicsit. Eldőlt, mi lesz vele. Innentől kezdve már nem tudsz mit tenni. Tartogasd holnapra az energiáidat.

Fabian nem válaszolt, csak a félhomályba burkolózó udvart nézte.

Végül felkelt az asztaltól.

– Elmegyek sétálni egyet. Muszáj kiszellőztetnem a fejemet.

Kieran csak biccentett, jelezve, hogy tudomásul vette.

Hiába rótta azonban fel-alá a falu kettő darab utcáját a megoldást keresve, miközben az égbolt lassan rásötétedett, semmire nem jutott. Mégis mi mást tehetne még? Akárhogy erőltette elméjét, nem jutott eszébe a tárgyalásnál jobb megoldás. Azonban annak az esélye, hogy a Kieran által feltüzelt centrum gyűlése Allie-re kedvező döntést hozzon, még annál is csekélyebb volt, mint az, hogy maga Kieran kegyelmezzen meg neki. A centrumban már olyan lázban égtek a szökevény előkerítését illetően, hogy mindössze a hír, hogy elfogták, elég lenne arra, hogy csapatostul vonuljanak ide meglincselni a lányt.

De akkor mi marad?

Semmi.

Te is tudod, hogy ez nem igaz, súgta az elméje.

A közelben egy bagoly huhogott.

Fabian megrázta a fejét. Nem, nem tehette meg, hogy futni hagyja őt. Kierannek igaza volt: túl sok mindent tudott már most, többek közt a készülő támadásról, és ki tudja, mennyi mindent hallott azalatt, amíg a farmon dolgozott. Nem kockáztathatják meg, hogy mindezt az információt a Zóna rendelkezésére bocsájtja.

TervezettekWhere stories live. Discover now