noc u feia

106 6 5
                                    

Piłem wodę , wkońcu przyszedł fei.
-Gotowe!- uśmiechnął się .
-okej-rzeklem dopinając wodę.-napewno mogę u ciebie przenocować?
-TAK-Widać że mu zależało.
-oh okejj
Po kilku minutach rozmowy poszłem sięm umyć do łazienki i dopiero skapnęłem się że nie mam żadnej piżamy!
-oh nie ..-powiedzialem sam do siebie .
Nagle usłyszałem głos feia:
-ej nie masz piżamy prawda? Masz tutaj jedną.Daaje ci ją przed drzwiami-rzekł chłopak .
-dziekuje!-serio on mi życie ratuje ufff.
Po umyciu się wziąłem piżamę i przebrałem się . Nie powiem w tej piżamce wyglądałem słodko. Była to piżamka rekinka.awww strasznie słodkie chciałbym zobaczyć feia w tym ...znaczy co- ehh nie Saru nie myśl o takich rzeczach. Otrząsłem się i wyszedłem z łazienki. I poszłem do feia .
-czyli tu mam spać?- zapytałem.
- tak tak -chłopak uśmiechnął się.  Ma taki cudny uśmiech.
-dobra ja idę spać zmęczony jestem-powiedział fei i mnie przytulił -pa!dobranoc
-dobramoc ..- rzekłem a on odszedł do pokoju. A ja położyłem się na kanapie i zasnąłem.

*Time skip jakąś 3 w nocy*

Obudził mnie hałas dobiegający z pokoju w którym spał fei . Szybko pobiegłem do jego pokoju i tam zobaczyłem..... dziwną czarną postać która podduszała feia . Rzuciłem się na typka i zaczęliśmy się szarpać a fei płakał i nie wiedział co zrobić . Biedak. Typek wygiął mi rękę co bardzo zabolało i uciekł przed okno . Podeszłem do feia i otarłem jego łzy.
-wszystko okej?-zapytalem drżącym głosem.
-T-tak..- fei chciał pokazać że wszystko jest okej ale mu się to nie udawało .
-no już już..- poklepałem go po plecykach na co on się tylko lekko uśmiechnął.
-juz lepiej?-zapytalem- może chcesz herbatki?
-nie dziękuję..- uśmiechnął się lekko.-Saru...
-tak?
-moge mieć prośbę?
-tak słucham?
-mozesz dziś spać ze mną?
-jasne
-dziekuje-fei przytulił mnie .ja odwzajemniłem uścisk.
Położyłem się koło niego nieśmiało i tak leżałem..
-saru ...
-tak?
-nie mogę zasnąć..
-rozumiem..
-zagramy w prawda czy wyzwanie?...

Od autorki :
Krótki rozdział tak wiem ale nie mam pomysłu. Pomóżcie mi coś wymyślić shsh . KTOŚ TO CZYTA JESZCZE? dobra pozdrawiam pa <33

Moja spotkana miłość(ZAWIESZONE) (saru x fei) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz