≈5. Bölüm≈

1.2K 29 9
                                    

Okul açılalı bir haftayı geçmişti ve dönme sınıvlarım başlamıştı. Not alacağımız konu gerçekten psikolojik sorunları olan bir çocuk ile konuşmaktı. Eyer çocuğun üstünde iyi bir duyguyu kim bırakırsa o daha yüksek bir not alacaktı.

Listeye göre sırayla çocuğun yanına gidip konuşuyorlardı. Ne dediklerini sadece hocalar duyuyordu. Sıra bana gelmişti. İçeri girdim. Çocuk bir sandalyede oturuyordu. Yüz ifadesi çok ciddiydi.

Mi rae: merhaba ben mi rae ismin ney?

Çocuk ismini söylemedi.

Mi rae: pekala ismini söylemek istemiyorsan sorun değil. Eee anlat bakalım ne hissediyorsun ya da neler yaşadın.

Çocuk: sizde bana çözüm bulamayacaksınız..sizde.

Mi rae: evet olabilir belki sorununa çözüm yolunu balamayacağim ama denemekten zarar gelmez öyle değil mi?

Çocuk suskundu. Onda bir şeylerin ters gittiğini anladım. Odanın etrafına baktık. Kamera ve mikrofonlar vardı.

Mi rae: tamam ben senin derdini anladım.

Ayağa kalkıp kameraları ve mikrofonları kapattım. Yukardaki hocalar işaret yapıp kontrol altında olduğunu söyledim.

Mi rae: haklısın bende olsam böyle bir ortamda konuşmazdım. İzleniyor ve dinleniyorsun bu seni rahatsız etti dimi. Ama hepsini kapattım merak etme.

Çocuk bana gözlerini kocan açmış bakıyordu.

Mi rae: ama yinede söylediklerini bilgisayara yazıcam.

Çocuk kafasını salladı.

Mi rae: anlat bakalım

Çocuk: neyi?

Mi rae: ne istersen . Sorununu direk söylersin, örnek vererek amlatırsın ya da bana ipucu verirsin sana bağlı yeterki bir şeyler de.

Çocuk: annem ve babam gözlerimin önünde öldürüldü..

Mi rae: hmm bu seni korkutmuş olmalı. Devam et.

Çocuk: kanın rengini görünce buna tutkum olduğunu fark ettim ve öldürmenin yanlış bir şey olduğunu zannetmiyordum..

Mi rae: sende bu yüzden mi sınıfındakileri öldürdün?

Çocuk kafasını salladı.

Mi rae: insanlara bunu demeyi çekiniyorsun çünkü dedikten sonra insanlar sana göz ucuyla bakıyor dimi?

Çocuk: e-evet nerden bildin??

Mi rae: kendi çocukluğumu hatırlattın. Bende bir kere kanımın tadına bakmıştım çok hoşuma gitmişti. Sürekli ya kendime zarar veriyordum ya da etrafımdaki insanlara. Sonrada kanlarının tadına bakıyordum. Bunu yüzünden bende çoğu kez psikologlara gittim. İnsanlar bunu duyunca bana ucube gibi baktılar. Ama bu sorun değil neden biliyor musun?

Çocuk: neden?

Mi rae: senin böyle olman güçlü biri olduğun anlamına gelir. Hayatın gerçek yüzünü gören bir çocuksun bunu sayesinde daha iyi ve uzun süreli arkadaş edinirsin. Şu yaşıma kadar tek bir arkadaşım oldu. Benim yanıma yaklaşmaya cesaret eden ilk kişiydi bu yüzden dedim ki bu kız cesur. Onla arkadaş olmalıyım ve şimdi onla çok yakınız.

Çocuk: neden benim gibi düşünen tek kişi sensin?

Mi rae: işte bu yüzden psikolog oldum kimsenin bakmadığı açıdan bakarım çünkü bende psikolog dersi aldım. Doktor beni anlamakta güçlük çektikçe iyice dibe batmıştım.

Çocuk: peki söylesene nasıl çözüm buldun bana??

Mi rae: çözüm yok.

Çocuk: nasıl yani işiniz bu değil mi nasıl çözüm yok.

Mi rae: sana ne kadar fazla öğüt versem ya da ne kadar fazla ilaç yazarsam durumun o kadar kötüye gider. Sadece seni mutlu eden şeyleri yap. Müziği mi seviyorsun, o zaman müzik dinle ya da resim mi seni rahatlatıyor o zaman resim çiz. Kendin olmaktan korkma. İnsanlara asıl yüzünü göster işte o zaman senle konuşacak kişi senin asıl dostun olucak. Hem doğru arkadaşlarında olucak böylelikle . Bana doktor bir sürü ilaç vermişti inan bana onlar daha da kafayı yemene yarıyor. Tamam mı? Sana güveniyorum bir şekilde bunu üstesinden geliceksin. Al bu benim numaram eyer ihtiyaç duyarsan ararsın.

Çocuk: tamam hoşçakal abla.

Çocuğa el sallayıp odadan çıktım. Düşündüğüm kadar kötü geçmemişti. Öğretmen yanıma geldi.

Hoca: çocuğun üstünde de mikrofon vardı mi rae yanı seni yine de duyduk.

Mi rae: hocam ben sizin beni duymağın diye yapmadım ki sadece çocuk rahatsız olmuş gibiydi. O yüzden kapattım.

Herkes konuştuktan sonra okula geri gitme vakti gelmişti. Çocuk bize camdan bakıyordu. Ona gülümseyerek el salladım. O da bana karşılık verdi.

Okula gittik ve sınıfa girdik. Hoca hepimize şöyle bir baktı.

Hoca: uzun süredir öğretmenim son 5 yıldır hiç böyle bir mot alan öğrencim olmamıştı. Aranızdan biri benim dersimden tam puan aldı hatta tam puanı geçti.

Tüm sınıf kim hocam diye konuşuyordu. Hoca eliyle susmamızı söyledi.

Hoca: Mi rae!

Mi rae: evet hocam. Diyip ayağa kalktım

Hoca: aferin sana dersimden tam not aldın. Herkes ten sonra çocuğa kimin daha iyi olduğnu sordum direk seni söyledi. Onu gerçekten iyi anlamışsın tebrikler .

İnsanlar beni alkışlıyordu. Ben ise çocukla gurur duymuştum.

★★★★★★JUNGKOOK ANLATIM★★★★★★

Mi rae taşınalı bir hafta olmuştu. O gerçekten değişik bir kızdı. Tenefüste sınıfta erkekler arasında bir konuşma dönüyordu. Konuşmağa kulak misafiri oldum.

" Hey birinci sınıflardan bir kız o dersi full çekmiş biliyor musunuz?"

" Hani ilk psikolog olduğumuz derste mi?"

" Evet onda."

" Vay be gerçekten yetenekli olmalı "

" Yeteneği bıraktım abi kız resmen taş ya."

" Aynen çok seksi ve güzel onu altımda inlerken hissediyorum."

Az çok kimden bahsettiklerini anladım.

Jk: birinin arkasından böyle konuşmak hiç hoş değil hemde sizden bir yaş küçük kızdan.

" Bundan sanane ki görende mi rae' nin sevgilisi zanneder seni."

Jk: EVET SEVGİLİSİYİM NE OLMUŞ. ONU İNLETECEK TEK KİŞİ BENİM ONA GÖRE AYAĞINIZI DENK ALIN!!

O anki sinirle ne dediğimi bilmiyordum. Çocukların yüzüne birer yumruk atıp sınıftan çıktım. Umarım mi rae ye durumu anlatınca çok kızmaz. Son dersim zaten bugün boştu bende dışarda biraz dolandım..

(819 kelime)

🐰💟OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR 💟🐰

§★KOMŞUM JK ★§Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin