•13.BÖLÜM•

928 20 8
                                    

Sabah kalktım ve rutinlerimi yaptım. Saçımı at kuyruğu yaptım ve üstümü giyindim.

Çantamı alıp aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çantamı alıp aşağıya indim. Kapıyı açtığımda beni bekliyen Jungkook' u gördüm.

   Mi rae: günaydın tavşanım!

Jk: günaydın prenses;)

  Yolda yan yana yürüyorduk. Ellerimiz bazen değiyordu. En sonunda jk elimi tuttu. Vücudum ısındı ve kıp kırmızı oldum.

  Jk: elini tutmasam olmazdı buna utanmadın dimi sonuçta senle o kadar şey yaşadık..

  Mi rae: sadece hava sıcak.

  Jk: cidden mi? Hava 9 derece.

Fakültenin önüne geldiğimizde herkes bize bakıyordu. Kimse bizim sevgili olmamızı beklemiyor gibiydi galiba.

  Jk: iyi dersler

  Mi rae: sanada.

Yanağımdan hızlıca öpüp arkadaşlarının yanına gitti. O sırada arkamdan hye su geldi.

  Hye:   HEEEYY!!

  Mi rae: ya olum manyak mısın ödüm patladı.

  Hye: Jungkook' a o kadar odaklanmıştı ki bende seni uyandırayım dedim. Sonunda oldh bu iş. Ne dedin anlatsana.

  Yakındaki banka oturduk ve ona olanları anlattım.

  Hye: ayy tam bir diziye dönmüş sizin adınıza mutluyum. Sıra benimkini ayarlama.

  Mi rae: hallederiz merak etmee.

O sırada zil çaldı. Hye su' ya el sallayıp derse girdim.

  Hoca: notlarınız açıklandı. Bazılarınız harika notlar almış. Diğerleri de biraz daha çabalasın emin sizde güzel not alırsınız.

O sırada biri söz hakkı istedi ve ayağa kalktı.

  " Hocam okulda bir arkadaşım  gezi olucağını söyledi doğru mu?"

  Hoca: evet bende size tam onu açıklayacaktım. Kayak merkezi gezisi var. Dört gün gibi bir süre için gidiyoruz. İsteyen bana ismini yazdırabilir.

Söz hakkı isteyip ayağa kalktım.

  Mi rae: bu geziye üst sınıflarda geliyor mu?

Hoca: evet onlarda geliyor.

Mutlu olmuştum. Tenefüste Jungkook' a gidip gitmeyeceğini sormam gerek.

  Hoca geziyi uzun uzun anlattı . Orada neler yapacağımızı gibi şeylerden bahsediyirdu. Gezi güzele benziyordu.

  Zil çalında Jungkook' un yanına gittim.

  Mi rae:geziyi duydun mu? Gidecek misin?

§★KOMŞUM JK ★§Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin