Probleme

734 40 0
                                    

Linistea a fot intrerupta de Kyle care avea un ton destul de nervos.
-Cleo spune-mi in momentul asta ce se petrece aici!
-Kyle, te rog calmeaza-te, dar nu e nimic important...
-De ce dracu e politia aici atunci?!
-Trebuie sa ma ia putin...
-Pentru?!
L-am tras de mana si am iesit afara din birou.
-Trecutul meu nu a fost foarte frumos... Am cam avut probleme cu politia si ei acum vor sa imi faca niste analize la spital...
-De ce?!
-Pentru ca eu am fost traficanta de droguri si le foloseam si eu si acum vor sa vada daca am revenit la vechiurile obiceiuri.
Kyle se uita ciudat la mine si brus m-a tras intr-o imbratisare.
-De ce ma iei in brate?
-Pentru ca esti a mea si eu te iubesc si sigur nu te-ai mai drogat asai?
-Da. Jur pe ce vrei tu ca nu m-am mai drogat... Ok...acum ar cam trebui sa plec cu acel politist.
-Bine...
L-am sarutat scurt si dupa am plecat cu politistul ala.

Dupa un drum nu foarte scurt am ajuns la un cabinet particular nu la spital si acolo mi s-au facut analizele alea si am asteptat rezultatul care a venit destul de repede.

Stateam pe un scaun si o asistenta a venit langa mine si mai era si politistul.
-Domnule politist i-am detectat fetei in sange o cantitate mica de droguri.
-Parca ziceai ca nu te-ai mai drogat!
-Domnule eu nu m-am mai drogat! Jur! Trebuie sa ma credeti.
-Nu esti de incredere.
-Dar domnule m-am schimbat. Nu mai sunt la fel ca inainte. Va rog credeti-ma.
-Daca nu te-ai drogat atunci de ce la analize a iesit ca ai facut-o?
-Nu stiu... Nu m-am mai atins de asa ceva. Dar cred ca stiu cine mi-a facut asta...
-Cine? Hai uimestene!
-Mama... E o criminala. Aproape m-a omorat!
-Ai martori? Stie cineva ce ti-a facut ma-ta inafara de tine?
-Da...
-Cine?
-Kyle.
-Bine atunci mergem inapoi la baza sa vorbim cu acel Kyle.

Zis si facut.
Am plecat amandoi spre baza si intr-un sfarsit am ajuns, iar eu am coborat repede din masina si am fugit la Kyle care era pe teren si l-am intrerupt din antrenamentul lui.

-Kyle scuze ca te intrerup dar am o mica mare problema...
-Ce problema?
-Mi-au gasit in sange droguri.
-Da ai jurat ca nu te-ai mai drogat!
-Pai nu am facuto. Dar mama a facuto sigur. Si politistul vrea sa voreasca cu tine pentru ca esti singurul care stie.
-O...k...
L-am luat cu mine si l-am dus la politistul ala.
Eu nu am stat sa ii ascult ce vorbeau dar stiu ca asta a durat cam o ora.
Dupa acea ora amandoi au venit la mine apoi...

Baza militaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum