Dimineata acritura a tipat cand a vazut ce i-am facut. Si a venit la mine.
-Nesuferito! Vei plati pentru asta!
-Cum?! De ce? Dar va sta bine asa mai cheala...
-Iesi la director acum!
M-am dus in sila la director si eram urmata de ea.
-Domnule uitati ce mi-a facut nenorocita asta in somn!
-Cleo!
-Da?!
-De ce i-ai facut asta?!
-Merita!
-Pentru asta vei fi aspru pedepsita! Dute in curte la acel stalp din mijlocul terenului! Acum!
-Dar ce o sa imi faceti?!
-Dute si vei afla.
Am plecat injurandu-l si sperand ca nu m-a auzit. Am ajuns langa acel stalp si un fior rece ini traversa tot corpul. In tinp ce stateam eu sprijinita de el a aparul Kyle.
-Neata Kyle.
-Neata. Ce faci aici?
-Cica voi fi pedepsita pentru ca am tuns cheala acritura.
-Nebuna mai esti.
-Stiu. Ai idee ce mi-ar putea face?
-Ti-au zis sa ii astepti aici?
-Da...
Kyle a oftat si m-a luat in brate apoi mi-a soptit la ureche ce urma sa patesc.
-O sa te biciuiasca...
-Dar nu e atat de grav ce am facut...
Imi era frica acum...
-Pentru ei e. Si din nefericire nu pot sa te apar acum...
Am mai vorbit putin si au aparut si aia doi.
-Cleo da-ti bluza jos!
-De ce?
-Da-ti bluza jos! Si nu mai comenta.
Mi-am dat bluza jos si am inceput sa tremur putin de frica.
-In genunchi cu fata la stalp!
Am executat fiindu-mi frica de ce urmeaza.
Duoa ce m-am asejat in genunchi acritura mi-a luat mainile si le-a legat dupa stalp ca sa nu pot fugi. La scurt timp tatal meu vitreg a inceput sa ma loveasca cu un bici. Nu vroiam sa tip asa ca ma muscam cat de tare puteam de buze de imi daduse sangele pluc ca plangeam de durere. Dupa o seria de 20 sau mai multe, ca am pierdut numaratoarea tata m-a intrebat daca mi-am invatat lectia dar eu nu am auzit ce mi-a spus.
-Cleo! Te-am intrebat daca ti-ai invatat lectia!
Am dat aprobator din cap apoi am primit un alt bici.
-Vreau cuvinte!
-Da... Am spus aproape soptit din cauza durerii si din cauza asta mi-a mai dat un bici.
-Mai tare ca sa aud!
-DA!
Am tipat acel "da" din cauza dureru. Dupa asta cei doi au plecat dar nu inainte sa ma dezlege. Au plecat iar eu am ramas in genunchi respirand sacadat si incepand sa plang de durere. La scurt tinp a vebit Kyle care m-a luat in brate ca pe o mireasa sau ca pe un cadavru mai bine zis si m-a dus in camera mea.
-Kyle...
-Da.
-Ma doare...
-Stiu ca te doare. Dar acum taci si stai linistita si eu o sa te bandajez.
Am tacut iar Kyle s-a dus si a adus spirt, vata si bandaje si a inceput sa imi dezinfecteze ranile.
In camera mea nu era liniste. Gemetele mele de durere umpleau camera, iar lacrimile mele umpleau perna.
-Vrei sa ma opresc?
-Nu...
-Bine...
Kyle a continuat si intr-un sfarsit m-a bandajat si m-a lasat in pace.
A continuat sa stea cu mine eu neputand sa stau decat pe burta.
Gata si cu capitolul asta. Sper ca o sa va placa. Scuze de greseli.
Pwp
CITEȘTI
Baza militara
RomanceAici e vorba de o fata cu o familie destramata. Ea este obligata de catre tatal vitreg sa mearga la o scoala militara. Multe probleme vor fi pe capul ei. Mai multe veti afla citind!