Pierderea

1K 49 0
                                    

Am raspuns si vocea mamei ma ingrijora si am sperat ca nimic rau nu s-a intamplat.
-Da Amy de ce m-ai sunat?
- Scumpo imi pare rau sa te anunt dar tatal tau a fost victima unui accident.
-Si unde e?! E bine?
-E mort... Nu a supravietuit...
Am inchis desi Amy inca mai vorbea. In secunda urmatoare am cazut in genunchi incepand sa plang. Tatal meu era tot ce aveam. Stiu ca am o mama dar femeia aia merita sa fie prinsa in acel accident nu tata... M-am ridicat si in apropriere se afla un lac asa ca m-am dus la el ca sa plang in liniste si sa fiu doar eu si suferinta mea.
Am stat acolo ore in timp ce Kyle si directorul credeau ca eu sunt la tata si ca ma intorc abia dimineata.
***
'Dimineata'

Am stat acolo si am bocit toata noaptea.
Brusc am simtit o atingere si am treaarit. Era Kyle.
-S-sergent Kyle...
-Cleo de ce stai aici si plangi?
-Pentru ca nu am de ales.
-Trebuia sa fi plecata...
-Trebuia...
-Spune-mi ce s-a intamblat.
-Tata a fost victima unui accident, iar aseara m-a sunat mama mea vitrega, Amy ca sa imi spuna...
-Oh, imi pare rau..
-Nu, nu iti pare... Nimanui nu ii pare...
Kyle nu a mai spus nimic si nici eu, probabil ma brivea cum stau si plang. La un moment dat Kyle m-a luat in brate. E ceva noi deoarece oameni in loc sa ma ia in brate sau sa ma salute ma injura, mai pe scurt nu am prieteni.
-D-de ce m-ai luat in brate?
-Aveai nevoie. Nu simteai nevoia sa te ia cineva in brate?
-Ba da... Doar ca nu sunt obisnuita...
-Acum stii cum e. Apropo vierme azi vii la antrenament sau nu?
-Am voie sa lipsesc domnule?
-Da, intr-o situatie ca asta iti permit.
-Nu cred ca vin...
-Bine. Te las singura atunci.
Kyle a plecat si eu am ramas singura ca o pasare ce si-a pierdut familia si a ramas stinghera.

Am mai stat acolo cateva ore dupa care m-am dus in camera ca sa ma linistesc cica. Nici macar nu vreau sa ma duc sa imi vad tatal pentru ultima data.
Stand asa in camera si uitandu-ma pe laptop in pozele mele cu tata usa camerei s-a deschis brusc si pe ea a intrat...

Gata si cu capitolul asta sper ca o sa va placa. Din nou scuzati-mi greselile.

Pwp.

Baza militaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum