Continui sa alerg fara sa ma uit in urma, mai bine ca am fugit si asa nu contez pentreu nimeni... Am alergat cam 20 km dupacare m-am oprit la destinatie. MInunata casa in copac pe care tata a facut-o pentru mine si el, un fel de casa de vacanta doar ca in copac. Aceasta casa are tot ce ii trebuie adica baie, dormitor, bucatarie si partea cea mai buna e ca e inttr-o padure pustie si am sanse foarte mari sa nu fiu gasita de nimeni. O sa imi gasesc ceva de lucru ca sa nu mor desi nu as fi o pierdere. Acum trebuie doar sa ma gandesc la o slujba potrivita pentru mine...
~Dupa o saptamana Cleo a gasit locul de munca perfect. Lucreaza ca si chelnerita la un club de noapte~
Nu spun ca imi place slujba de chelnerita dar nici nu o ador dar atata timp cat am un salariu destul de generos fiind club de noapte sunt multumita. Chiar daca a trecut doar o saptamana de cand sunt "disparuta" eu simt ca si cum a trecut mai mulkt de atat... Din nefericire a trebuit sa shimb anumite chestii la mine cum ar fi parul, hinele, mi-am pus si lentile de contact ca sa nu fiu recunoscuta de nimeni, nu am vrut sa ma schimb dar avand in vedere ca am descoperit ca ma cauta politia drept "Criminala fugara" a trebuit sa ma schimnb putin.
Acum am ochii verzi nu albastru deschis, parul il am negru cu multe suvite colorate, suvitrele mi le-a cerut seful pentru efect, eu eram roscata, acum nu ma mai imbrac in stil armata ci in stilul punk-rock, cei drept asa ma imbracam si inainte de scoala militara, si ca sa fie un pachet complet am piercing in limba si buza plus alte gauri prin urechi care le aveam deja si pe langa minoritatile astea mi-am schimbat numele in Emma.
O noua zi, o alta seara incarcata la club. Chiar daca sunt chelnerita nu e prea convenabil cand toti barbatii aia din club se uita la mine cand imi fac loc printre ei ca sa duc tavile pline de pahare cu minunatul miros de alcool, unii barbati ma intrebau daca vreau sa ii ajut sa se mai descarce de stres cu o partida si trebuia sa ii ignor si sa imi vad de treaba. In seara asta speram si eu ca va fi bine pentru ca nimeni nu m-a bagat in seama si nu mi-a cerut nimic dar toata viata mea am simtit ca se ruineaza cand am vazut ca pe usa fumurie a clubului a intrat Kyle. M-am panicat pe moment dar dupa m-am gandit ca nu o sa ma recunoasca asa ca m-am dus la bar si am inceput sa servesc clientii carfe veneau acolo pentru ca barfmanita acceptase o descarcare de stres de la un client si m-a rugat sa ii tin locul. Totul era bine pana cand a venit Kyle si si-a comandat un pahar de vodka, inima imi batea extrem de tare de frica sa nu ma recunoasca. L-am servit dupa care a trebuit sa plec pentru ca tura mea se sfarsea asa ca m-am dus in spate la vestiare ca sa imi las sortuletul in dulap si sa plec acasa ca si cum nimic nu s-a intamplat iar eu nu l-am vazut pe Kyle.
Am iesit pe usa din spate darcand sa plec am auzit pe cineva care ma striga.
-Cleo! Dupa voce era Kyle dar am incercat sa plec dar a venit in fata mea.
-Imi pare rau domnule...eu nu va cunosc si nu stiu nici pe cine cautati... Acum daca ma scuzati eu trebuie sa plec... Afurisitul m-a recunoscut. Incerc sa il ocolesc dar ma opreste impingandu-ma in peretele rece si dur din spatele meu.
-Cleo! Cum ai putut sa fugi de mine?! Si daca mai te maci mult ca esti alta persoana sun eu politia!
-Lasa-ma! Ce iti pasa tie. Am alta viata acum si tu ar trebui sa ai! Hai sunala politie! Sa te vad!
-Ce ai?! Eu incerc sa te ajut nebuno!
-Daca incerci sa ma ajuti de ce ma ameninti ca suni politia?! Sa stii ca m-am intalnit cu un politist care nu m-a recunoscut!
CITEȘTI
Baza militara
DragosteAici e vorba de o fata cu o familie destramata. Ea este obligata de catre tatal vitreg sa mearga la o scoala militara. Multe probleme vor fi pe capul ei. Mai multe veti afla citind!