"Arestarea" lui Kyle

123 8 2
                                    

Nenorocitul de Kyle m-a aruncat din pat pentru ca a crezut ca e un mod mai amuzant de a ma trezi. Mda... Proasta alegere pentru el. Imediat cum m-am dezmeticit i-am dat o palma cat de tare am putut pe moment.

-Sa te ia dracu Kyle! De ce mortii tai ai facut asta?

-Mi s-a parut distractiv si puteai sa eviti sa imi dai palma aia.... Doare.

-Sa te doara. Si pe mine ma doare! Ce naiba sunt obosita. De ce a trebui sa ma trezesti asa brutal?

-E gata nu te mai trezesc de acum!

-Nu trebuie sa ai nervi pentru ca e doar vina ta. Oricum aseara la munca am avut numai draci pe tine.

-Si ce vina am eu?!

-Mai bine nu ma gaseai!

-Nu mai vorbi asa.

-Vorbesc cum vreau!

-Gata calmeaza-te si hai sa mergem sa ne plimbam.

-Nu vreau. Sunt obosita.

-Hai. O sa iti treaca oboseala daca te plimbi putin...

-Bine. Fac ca tine de data asta....       Macar o data sa ii fac si lui pe plac.

Dupa 2-3 ore m-am pregatit si eu si am plecat sa ne plimbam.

Ne-am plimbat ceva timp pana am fost înconjurați de politisti. Eram speriată desi nu ar fi trebuit...cred...

Un politist se apropie de noi si isi indreapta arma spre Kyle.

-Domnule sunteti arestat pentru ca ati fugit si trădat baza militara.

-Arestat, spune Kyle panicat privind acel politist.

-Cum ati auzit domnule. Acum va rugam sa veniti cu noi la sectie si sa evitați scandalul intr-un loc public.

-Bine. Voi veni...  Îl privesc si nu stiu ce să spun pe  moment.

-Kyle nu mi se pare normal sa accepti asa usor sa fii arestat.

-Spre deosebire de tine eu vreau sa evit pericolul.

-Mda...asa e. Atunci eu ma duc acasa.

-Nu. Domnisoara si tu trebuie sa vi cu noi.

-Eu?! De ce?

-Aparent e aici pentru tine deci esti si tu implicată.

-Nici la traficul de droguri nu faceti asa.

-Dar de unde stii tu cum se face la traficul de droguri?

-Asa am auzit.  Sunt cat de calma pot dar ma enerveaza acest politist si totul mi se pare prea dubios.

Politistul cere să fim  amandoi incatusati si dusi la secția de poliție unde ne asteapta directorul bazei militare.  Incerc sa raman calma in continuare deoarece nu vreau sa să dau de bănuit cine sunt eu si sa ajung la scoala de corecție sau în închisoare.

In scurt timp ajungem la secția de poliție, iar eu stau aproape de Kyle, care pare destul de relaxat. Eu spre deosebire de el ma simt putin cam incomod. După ce intram înăuntru si ne asezam pe niste scaune ni se spune sa asteptam putin si sa stam cuminți.

-Pari foarte relaxat.

-Doar nu vrei sa ma crizez pe aici si eventual sa fiu în închisoare nu?

-Nu...  As fi vrut să mai vorbesc cu el dar a intrat directorul in camera si ne-a privit atent pe amandoi.

-Domnisoara cum te numesti?ma intreaba privindu-ma foarte atent.

-Emma, spun lipsita de orice emoție.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 19, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Baza militaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum